1. 0
    bi hatun var amı çok dar hacılar ya. nasıl sikecem? acıyo diyip duruyo
    p
    05.01.2010 10:11tayyaraa • 1
  1. +57 -2
    parmakla genislet once, ve kayganlastirici kullan.
    olmadi daha ufak pipili bir arkadasina rica et senden once bir posta o ziksin.
    p
    05.01.2010 10:13ibanez • 2
  2. 0
    olm bi yol gösterin sikicem tırakanızı
    p
    05.01.2010 10:13tayyaraa • 3
  3. 0
    hatun bakire hocu ya.
    p
    05.01.2010 10:14tayyaraa • 4
  4. 0
    ilk bana vercek ama beceremiyos bi türlü acıyo diyip duruyo
    p
    05.01.2010 10:14tayyaraa • 5
  5. +5 -1
    hatunu getir ben göstereyim sevabına
    p
    05.01.2010 10:14 ~ 10:15bi fincan yarrak • 6
  6. 0
    ciddi soruyoz mk bi dursun sikinizi 2 dakka. parmak bile girmiyo abiler bu arada çok dar
    p
    05.01.2010 10:15tayyaraa • 7
  7. +18
    penisi vajinaya geçirmeniz gerekmektedir.
    p
    05.01.2010 10:17tropikal tasak • 8
  8. +4 -1
    köklüceksin tabi amk ağlasın bişi olmaz amk, alışır kevaşe.
    p
    05.01.2010 10:18hank moody • 9
  9. +5
    gres yağı şart
    p
    05.01.2010 10:20kamyondeviren • 10
  10. +1
    kas gevşetici kullanın, kasılmayınca rahat girer.
    p
    05.01.2010 10:21minyon mine • 11
  11. +6 -2
    amına kodumun duyarlıları basacaksın olm yarrağı.
    p
    05.01.2010 10:22hank moody • 12
  12. +5 -2
    sikini korkak alıştırmaycan sik gitsin akan gözyaşlarını da yalarsın
    p
    05.01.2010 10:234can • 13
  13. +3 -1
    tükmükle kafasını, sonra ver odunu birden, gık mık der ama hoşuna gider sonra.
    p
    05.01.2010 10:31sike surulcek akil • 14
  14. +1
    götten sik amına kodumun malı.
    p
    05.01.2010 10:33kucukmemesevdalisi • 15
  15. +133 -6
    elinle pıt pıt pıt diye vur ablanın amına hafif hafif, azcık kızaracak o, sonra etrafındaki etli kısmı okşa bi süre hemen lönk die ortaya daldırma, sonra tek parmağının ucuyla bızırına keşkül titretmesi yap az biraz, sonra o içindeki ince etleri boylamasına yala ama böle orta tükürüklü yala dilinin ucuyla, artık iki parmağına iki yana ayırdığında içini görecek kadar yumuşamış ve gevşemiş olması lazım komple sulanmıştır da, bu sırada sevgi sözcükleri fısılda (soktuktan sonra aha mına koydum diyebilirsin ama sokana kadar sabret) unutmayın dar am yoktur kanırtmayı bilmek lazım sadece.. off ne sikilir o şimdi var ya amg.

    uzun oldu ama okumak lazım gavatlar
    p
    05.01.2010 10:37abigibiabla • 16
  16. +1
    @16 aferin lan. uzun da olsa işe yarar yazmışsın
    p
    05.01.2010 10:38emrecan smithy • 17
  17. +5
    @16 nabtın sen amına kodumun evladı elimi sikime atmadan bosaldım lan it oğlu it attım şukelayı da sok götüne artık.
    p
    05.01.2010 10:44you lucky bastard • 18
  18. +1
    çok dar am çok küçük pipi ile sikilir hatta sadece pipi olması bile yeterli
    p
    05.01.2010 10:45duzen • 19
  19. 0
    olm am küçük sik küçük hiç olmaz. sik büyük olmalı
    p
    05.01.2010 10:47emrecan smithy • 20
  20. +1
    @20 olm sadece sikin tarafından bakma olaya biraz da amın tarafından bak. empati yap diye ben mi demeliyim illa amk?
    p
    05.01.2010 10:49duzen • 21
  21. 0
    vazelin warya lan azını siktiğim
    p
    05.01.2010 10:49her boka maydonoz • 22
  22. 0
    çok dar am çok ince sikle sikilir
    demekki türkler sikemez
    p
    05.01.2010 10:49hamfiri bogart • 23
  23. +3 -1
    @21 hacı biz sik tarafıyız. amı siker geçeriz. kendimi am yerine mi koyayım bi de
    p
    05.01.2010 10:50emrecan smithy • 24
  24. +3 -1
    daracık amlar suları damlar
    p
    05.01.2010 12:32emrecan smithy • 25