1. +3 -1
    böyle şiir vardı nerde lan? bi buldurun canlı yayında okutulucaktı.
    29.06.2010 13:11sikilirkibu • 1
  1. 0
    up amk up.
    29.06.2010 13:11sikilirkibu • 2
  2. 0
    up amk up.
    29.06.2010 13:11sikilirkibu • 3
  3. 0
    up amk up.
    29.06.2010 13:12sikilirkibu • 4
  4. +11
    bu devirde herkes hep ''ben'' der
    kimisi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer, incisi ker
    29.06.2010 13:12sipsi1912 • 5
  5. +2
    bu canlı yayında küfür etme taktiğimiz lan up up up
    29.06.2010 13:13tripanazombigambiyetsiz • 6
  6. 0
    (bkz: beyler canlı yayında inci siker dedirtme yöntem)
    29.06.2010 13:13sana diom • 7
  7. 0
    bu devirde herkes hep ''ben'' der
    kimisi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer, incisi ker
    19.10.2010 23:32jowox • 8
  8. 0
    beyler haber1903 e gönderdim okudular
    31.01.2011 16:58yagiz reizzz • 9
  9. 0
    http://www.facebook.com/v...410132052009&comments al panpa
    31.01.2011 16:59tarantula siken • 10
  10. 0
    http://www.facebook.com/v...279609569483&comments
    04.02.2011 12:36masturbation • 11
  11. 0
    bence altinci yildiz tv8 skertmesidir
    okan'dan da bilgin'den de iyi
    hem de can yücel numarasi var icinde
    04.02.2011 12:39herr hausen • 12
  12. +1
    iyi güldüm + şukuladım
    06.02.2011 21:343in1 • 13
  13. 0
    rezerved
    19.03.2011 12:18kurbagadassagi • 14
  14. -1
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    19.03.2011 12:19gagfa ne amina koyim • 15
  15. 0
    bu devirde herkes hep ben der
    kimi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer
    incisi ker...
    20.03.2011 20:47v for vv • 16
  16. 0
    reserved.
    13.04.2011 00:25huseyin kayanin kendisi • 17
  17. 0
    olm bayılıyorum lan şu söze ahahah
    13.04.2011 13:30fucker fukara • 18
  18. 0
    15.04.2011 23:39fenasi1kerim • 19
  19. 0
    altını şer incisi ker amk
    16.04.2011 16:23sopalik • 20
  20. 0
    hani bize am hani bize am hani bize am
    25.04.2011 17:01uye adi ne amina koyim • 21
  21. 0
    mükemmel söz ya
    04.05.2011 14:11bilkentli kiz araniyor • 22
  22. 0
    http://www.incicaps.com/resimler/photo-146-copy.png
    08.05.2011 13:00vatikanulkuocaklarireyizi • 23
  23. 0
    bu devirde herkes hep ben der
    kimi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer
    incisi ker...
    08.05.2011 13:08kametle sakirt • 24
  24. 0
    rezerved
    13.05.2011 12:05patlicanli • 25
  25. 0
    reserved
    26.05.2011 12:21sozluktime • 26
  26. 0
    tüylerim diken diken oldu şu anda ağlıyorum biliyor musun?
    27.05.2011 14:54nickimenickime gelotursikime • 27
  27. 0
    bu devirde herkes hep ''ben'' der
    kimisi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer, incisi ker
    01.06.2011 18:06fakinasshole • 28
  28. 0
    reserved
    05.06.2011 12:39genocide • 29
  29. 0
    baba hani bana am :/
    09.06.2011 22:20elonizm • 30
  30. 0
    rizörvd
    12.06.2011 16:59genocide • 31
  31. 0
    rezerved
    15.07.2011 03:25sikim dassagim denk • 32
  32. 0
    http://fizy.com/#s/1xx5ln

    ibretlik inci şarkısı
    yapana tüm şukular feda
    27.07.2011 22:54ktunnel • 33
  33. 0
    reserve
    02.08.2011 16:59noterdam • 34
  34. 0
    http://www.youtube.com/watch?v=br_m-lgj1es
    03.08.2011 19:28reckin • 35
  35. 0
    AMK COK SEViYORM BUNUN SARKISINI
    04.08.2011 01:26rouking • 36
  36. 0
    lan çok ince bir zekanın ürünü bu.
    10.08.2011 03:57caps lock • 37
  37. 0
    bu devirde herkes hep ''ben'' der
    kimisi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer, incisi ker
    11.08.2011 21:47quenta silmarillion • 38
  38. 0
    @23 verdim şukunu
    25.08.2011 03:20sierra fierro • 39
  39. 0
    bu devirde herkes hep "ben"der
    kimisi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer incisi ker
    29.08.2011 06:1631 sonrasinda pismanlik • 40
  40. 0
    bu devirde herkes hep "ben"der
    kimisi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer incisi ker
    25.09.2011 20:15pippili • 41
  41. 0
    up up up up up up
    02.10.2011 15:32polisamdat • 42
  42. 0
    resrved
    19.10.2011 23:43ingili mingili kokiki • 43
  43. 0
    upppaaa
    23.10.2011 18:21tgoksen • 44
  44. 0
    reserved

    ***

    reklam alınır
    28.10.2011 15:19hayvankopegi • 45
  45. 0
    altını şer incisi ker
    05.11.2011 15:32mamos 31 • 46
  46. 0
    altını şer incisi ker
    05.11.2011 15:32mamos 31 • 47
  47. 0
    altını şer incisi ker
    05.11.2011 15:32mamos 31 • 48
  48. 0
    ohaa rezerve amk bu başlık uçmaaalı
    22.11.2011 17:58karabatax • 49
  49. 0
    ohaa rezerve amk bu başlık uçmaaalı
    22.11.2011 17:58karabatax • 50
  50. 0
    ohaa rezerve amk bu başlık uçmaaalı
    22.11.2011 17:58karabatax • 51
  51. +1
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬███╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬█████╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬██╬█╬╬╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬██╬╬█╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬█╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬█╬╬██╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬╬█╬██╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬╬╬███╬╬╬╬╬█████╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬█████╬╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬╬╬██╬╬███████╬╬╬█████╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬█╬╬╬╬╬█╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬██╬██╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬█╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬████╬╬╬╬██╬╬╬████╬╬╬╬╬╬╬██████╬╬╬╬██████╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬██╬██╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬█╬╬╬╬╬█╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬██╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬█████╬╬╬╬██╬╬╬██╬╬╬╬╬██╬╬███████╬╬╬██╬╬╬╬╬██╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬
    29.11.2011 19:20sikeratoramator • 52
  52. 0
    Helal olsun ya cok iyi... * )
    Bu siiri canli yayinlarda daha cok gormek istiyoruz...
    20.12.2011 12:17yattabizorleym • 53
  53. 0
    up up up
    30.12.2011 09:29badberkay45 • 54
  54. 0
    up lan up bende o sikertmeyi yapan kişiyi merak ediyordum
    @54 araştırmacı gazeteci oç verdim şukunu
    kadirkenkcim harikasın hayatım.
    30.12.2011 09:37eddievedder • 55
  55. 0
    http://fizy.com/#s/22itn5
    26.01.2012 00:10ktunnel • 56
  56. 0
    altını şer iNCi SiKER
    18.02.2012 20:47et iki tut siki • 57
  57. 0
    upupupup
    24.03.2012 04:13akraba evliligi • 58
  58. 0
    32 sene hizmet verdim 32 sene
    650 gayme maaş var 650 gayme
    tüpüne zam gazına zam
    zam oğlu zam hani bize am

    bu devirde herkes hep ben der
    kimi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer incisi ker

    işten çıkarken adama
    ingilizce am günü yağ
    e tabi ebe sikmek şart olur
    dedim usta ne dili bu
    24.03.2012 14:57ozemaria1 • 59
  59. 0
    reserve
    11.05.2012 21:29glonox • 60
  60. 0
    Tüpüne zamm gazına zam zam oğlu zamm hani bizeee ammm
    12.05.2012 17:26realimben • 61
  61. 0
    @52 Al şuku götüne sokarsın
    12.05.2012 17:27realimben • 62
  62. 0
    Hala dinlerim çok duygulanıyorum dinlerken gözümden yaş geliyor ahh ahh çekiyorum . Son yıllarda böyle beni efkarlandıran tripe sokan şarkı olmamıştı ahh ahh . Rakıyla iyi gider.
    29.05.2012 14:57anlgk • 63
  63. 0
    rezerved
    03.06.2012 21:45rikka • 64
  64. 0
    rezerved
    03.06.2012 21:45rikka • 65
  65. 0
    altını şer incisi ker
    20.06.2012 13:47rakiyi sicak ictik ondan • 66
  66. 0
    altını şer incisi ker
    20.06.2012 13:47rakiyi sicak ictik ondan • 67
  67. 0
    altını şer incisi ker
    20.06.2012 13:48rakiyi sicak ictik ondan • 68
  68. 0
    başlık lazım oldu beyler
    altını şer incisi ker
    20.06.2012 13:48rakiyi sicak ictik ondan • 69
  69. 0
    altını şer incisi ker
    20.06.2012 13:48rakiyi sicak ictik ondan • 70
  70. 0
    altını şer incisi ker
    20.06.2012 13:48rakiyi sicak ictik ondan • 71
  71. 0
    altını şer incisi ker
    20.06.2012 13:48rakiyi sicak ictik ondan • 72
  72. 0
    up
    20.06.2012 13:48ncaa • 73
  73. 0
    hey gidi hey
    15.09.2012 07:59yarak diyen papagan • 74
  74. 0
    rezerved amk
    30.09.2012 01:37sag kalan cocuk • 75
  75. 0
    reserveeeeeeeeeeeed
    20.10.2012 18:48cccnortonccc • 76
  76. 0
    reserved
    20.10.2012 18:49cccnortonccc • 77
  77. 0
    ibretlik şiir
    22.03.2013 17:33timsahsikenadam • 78
  78. +1
    bu devirde herkes hep ''ben'' der
    kimisi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer, incisi ker
    22.03.2013 21:56wesleyy sneijder • 79
  79. 0
    Hep gulerim lan buna
    27.03.2013 19:24muhendisintecetveli • 80
  80. 0
    rizörvid
    27.03.2013 19:29pistachoslu zenci • 81
  81. 0
    altını şer incisi ker
    14.04.2013 09:19jagel • 82
  82. -1
    Tam bizi anlatıyo :D up up up
    14.04.2013 20:24emrecan901 • 83
  83. 0
    bu devirde herkes hep ben der
    kimi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer
    incisi ker...
    15.04.2013 16:14asianonymous • 84
  84. 0
    heryerde söyler oldum la bunu
    04.05.2013 01:39rmzntrgt • 85
  85. 0
    bu devirde herkes hep ben der
    kimi gönülden kalender
    yaşam dediğin böyle işte
    altını şer
    incisi ker...
    13.05.2013 20:46yarakli yurakli • 86
  86. +1
    http://www.youtube.com/watch?v=tKlQSui0_mU
    06.08.2013 20:09mstf1610 • 87
  87. 0
    rezerved
    25.08.2013 18:04darkrai4 • 88
  88. 0
    bu devirde herkes ben der kimisi gonulden kalender hayat dedigin boyle iste altini ser inci sikker
    25.08.2013 18:11qrater • 89
  89. 0
    reserved
    15.09.2013 01:20inzizi • 90
  90. 0
    altınışerincisiker
    14.11.2013 21:10kol gibi dassak • 91
  91. -1
    efsane sözcük imla klavuzuna geçmeli
    15.11.2013 22:59666cat666 • 92
  92. 0
    Sözün anlamı çok derin beyler ister inanın ister inanmayın.
    Altını şer incisi ker derken
    Şöyle örnekliyoruz Yani bir işte beceriksiz ama yağcılar daha değerli, becerikli fakat yağ çekmeyenin hiç değeri yok anlamında.
    budevirde herkes hep ben der derken bencilliği kastediyor. kimi gönülden kalender derkende kimilerinin ise bencilliğin aksine bencil olmayan ve pozitif olan insanlarda var demek istiyor.
    Hayat dediğin böyle işte derken de üstte açıkladığım gibi yağcı ve fırsatçıların her zaman ön planda olduğunu anlatıyor.
    21.01.2014 02:17nikiminalti • 93
  93. 0
    @93 edebiyat öğretmeni
    29.01.2014 15:28gargamelin yarak burnu • 94
  94. 0
    olm boyle bi baslık unutulur mu amk
    17.02.2014 02:06caddycik • 95
  95. 0
    adamsınız
    15.05.2014 21:24kadifedenkesesi • 96
  96. 0
    https://www.youtube.com/watch?v=QdtyMH5HmCI

    işten çıkarken adama ingilizce am günü yağ
    22.07.2014 00:16ya ramiye • 97
  97. 0
    Onca zaman oldun bana er,
    Şimdi ise rüzgarın eser,
    Alttaki cümleye dikkatini ver,
    Altını şer incisi ker.
    06.12.2014 14:20caddetv • 98