bakire kız nasıl sikilir

bakire kız nasıl gibilir 


İNTERNETTEN SEÇMELER

  1. evet panpalar başlıkltan da anlasıldığı gibi bana taktik gerek. Misyoner pozisyonunda gibicem ama önce ön sevişme yapıcam amı genişlesin diye sonra sabırlı şekilde yavaşca ilk girişi yapıcam :S Nasıl iyi mi taktik verin lan
    (scary ?, 19.08.2011 16:23)
  2. iyi düşün
    sonradan kalmasın başına
    (skc69 ?, 19.08.2011 16:25)
  3. yarrağını kızın sevgi sokacaksın bu kadar basit
    (spartaprag ?, 19.08.2011 16:25)
  4. anana sor panpahahahahahahah
    (tirpansapi ?, 19.08.2011 16:25)
  5. @1 adam akıllı günlerce düşünülerek gibilir gibilmeden önce filozof olunur aristoyla rüyalarda konuşulur vesaire.
    (patavatli ?, 19.08.2011 16:26)
  6. sakin ol ağırdan al,
    ön sevişmeyi uzun tut,
    vajinal ilşki fazla sert ve haşin olmayacak unutma küçük hareketler kasılmalar,
    bunu yaparsan bu hatun itin olur.

    Sakın incitme onun zevk almasına odaklan çünkü onun ilki, sonraki seferlede libidonu ezersin sabırlı ol.

    Ayrıca ilk seferde vajinal ilişkinin uzun ve sert geçmesi kanamalara neden olup cerrahi müdahele gerektirebilir.
    (sergei karpovich ?, 19.08.2011 16:27)
  7. amından gibilir
    (omuz bacaga ?, 19.08.2011 16:28)
  8. istihareye yattın mı panpa? ne dediler.
    (dassag sokan boga ?, 19.08.2011 16:28)
  9. panpa kütür kütür gibilir
    (mor basli govel yarrak ?, 19.08.2011 16:28)
  10. incitmeden zevk vererek ve yavaşça gibilir kızı malafatınla korkutma ayılık yapma nazik gibecen önsevişmeyi uzun tut aklın hep delikte olmasın kızın vücudunda sadece am yok hep ama basmaya kalkma kolay gelsin ama gibmeden önce çok düşünmen lazım panpa..
    (kizoku ?, 19.08.2011 16:36 ~ 11.08.2013 02:19)
  11. panpalar yani ön sevişmeyi uzun tutcam sonra amdan yavaşca giricem sonra yavas yavas gibicem? kaç dk gibmeliyim peki
    (scary ?, 19.08.2011 16:42)
  12. @13 oha lan sınavamı girecen git gib işte ne takıyon bu kadar
    (ohanickkalmamis ?, 19.08.2011 16:44)
  13. @14 kendisi manitam ve cerrahi ile uğraşmak istemiyorum :S ne yapsam bilmiyorum :S
    (scary ?, 19.08.2011 16:45)
  14. lan gerizekalı yavaş sokma, kızın amı islanınca

    deki 3 deyince sokucam 1 2 de sok

    girebildigin kadar gir kan gelir geri çekme öyle kal
    (cepteparayok ?, 19.08.2011 16:45)
  15. insanlar büyüdükce hayalleri küçülür mü lan bin?
    (atini ziken kavboy ?, 19.08.2011 16:46)
  16. yan yatır ahahahahahah
    (yeter lan2 yedek ?, 19.08.2011 16:46)
  17. @13 amk sanki 3 saat gib desek gibebilecen.. zaten 15 sn sonra boşalıcaksın, boşuna zamana takılma
    (3 arti 1 ?, 19.08.2011 16:48)
  18. yavaş yavaş
    (futaenokiwami ?, 19.08.2011 16:50)
  19. @18 haklısın lan :D

    @15 ilk girişi hızlı yapıcam tabiki de sonra hemen çekicem kan akıcam temizlicem sonra yavaş yavaş yapıcam :S iyi mi panpa?
    (scary ?, 19.08.2011 16:56)
  20. hadi beyler :S nasıl yapayım la adam gibi uzun uzun yazın süresini nasıl yapıcagımı falan
    (scary ?, 19.08.2011 17:00)
  21. go go go
    (scary ?, 19.08.2011 17:03)
  22. http://inciswf.com/1284765308.swf
    (alpertangaoldimuisszacunfirrda ?, 19.08.2011 17:12)
  23. @1 ilk önce sabun sür sabun yoksa tükür sonrada başla işe
    (tutum vur ?, 09.09.2011 16:00)

© 2014 - inci sözlük

inci sözlük bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır. bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır, www.sozlukspot.com sözlüklerin içeriklerinden sorumlu tutulamaz.