1. 0
    sozlugun kullanmamıza asla izin vermediği büyük harf yazma özgürlüğü =))
    28.12.2009 10:31siempre • 1
  1. -2
    captures.
    31.01.2010 20:55tenorkarga • 2
  2. +5 -23
    suana dek incideki verilmis en seksi ve komik 50 capsi tek sayfada arsiveledigim capsin linki

    http://images.google.com....Dtr%26safe%3Doff%26sa%3DG
    31.01.2010 20:58pizdyes • 3
  3. -3
    http://www.facebook.com/p...5681&oid=255009093317

    mayoneze bakın lan
    02.02.2010 07:55bohemian • 4
  4. -1
    caps çıkalı mertlik bozuldu
    07.03.2010 14:01yarrak yiyen ulvi • 5
  5. -1
    (ara: caps).
    27.03.2010 21:33kaminingen • 6
  6. -1
    artık eskisi kadar güzel capsler yok ya...
    31.03.2010 21:29akkrock • 7
  7. 0
    @11 evet.
    14.04.2010 14:18dumbuk • 8
  8. +1
    hoşgeldim lan. şimdi siktirip gideyim.
    20.04.2010 02:19caps • 9
  9. 0
    merhaba
    09.05.2010 11:52marleak • 10
  10. 0
    14@ merhaba
    11.05.2010 19:35caps • 11
  11. 0
    ov yea man.
    11.05.2010 19:35tugba • 12
  12. 0
    sizi gidi keraneciler sizi kendinizi ne sanıyorsunuz
    11.05.2010 19:35kutup ayisini siken bedevi • 13
  13. 0
    biraz daha zeki olsaydın gerizekalı olurdun.
    11.05.2010 19:48ana makine restart cek • 14
  14. +1 -2
    Tabiatta hiçbir örneğine rastlanmadığı halde, bize son derece doğal gelen ve modern tekniğin ekseni olacak kadar önemli bir icadı, tekerleği de Güneybatı Asya'ya borçluyuz.

    Elimize, tekerleğin hangi tarihte icat edildiğini gösterecek hiçbir belge geçmemiştir. Ancak bu aracın günümüze en eski çağlardan geldiği de kesindir.

    Amerikalı arkeolog Speiser, Gawra'da, M.Ö. 3.000-2.500 yıllarının kalıntılarında tekerleğe rastlamış; ingiliz meslektaşı Woolley de Ur'da, M.Ö. 2.950 yıllarından kalma mezardan bir tekerlek çıkarmıştı. Ne gibi bir ihtiyacın bu icada yol açtığı kesinlikle bilinmiyor. General Frugier'nin ilginç ve inandırıcı varsayımına göre; Yontma Taş Çağı'ndan başlayarak insan, avladığı hayvanı, kaya parçaları gibi bazı şeyleri taşıma ihtiyacını duymuştur. Bu soruna çare ararken, kesilmiş bir ağacın yuvarlandığını, böylece taşımayı kolaylaştırdığını fark eden insanlar yüklerini iki ağaç kütüğünün üzerine koymayı akıl ettiler. ingiliz tarihçisi Maccurdy'ye göre; tekerleğin atası, tomar denilen silindir biçiminde durulmuş kağıt ya da deridir. Bu gelişmeyi kazılar da doğrulamaktadır. Yapılan kazılarda Sümer ülkelerinde, M.Ö. 3.000'den kalma kızaklar ve arabalar çıkartılmıştır.

    Tekerleğin icadını hemen arabanın izlediği kesindir. Bir çift tekerleği dingille birleştirmek ve buna demirsiz bir saban oturtmak işten bile değildir. Gerçekten de, M.Ö. 3.000 yıllarının Sümer kalıntılarında rastlanan arabalar böyledir. Sürücüsü, iki tekerleğin arasına konmuş bir eyere, ata biner gibi otururdu. Bu taslak çabuk gelişerek dört tekerlekli bir araç oldu; fakat henüz ön tekerlekler sabitti.

    Bu araca ilkin hangi hayvan koşulmuştu? Fransız arkeologu Georges Contenau'ya göre, yaban eşeği. O dönemde, bu bölgede at bilinmiyordu ve henüz sözünü etmediğimiz Türkler atı ehlileştirmişlerdir.

    Ortaçağda önemli bir rol oynayacak olan bu ulus, Orta Asya, Doğu Sibirya ve Mançurya'da yaşamaktaydı. Henüz Yontma Taş Çağı'nda yaşayan bu göçebe halkın hayatı, Babil ve Mısır uygarlığının tam karşıtıydı. Ama onların buz gibi ve dümdüz steplerde uzanan ülkeleri, Yakın Doğu'nun güneşli ve serin vahasının da karşıtı değil miydi? Asyalı göçebe halkın hayatı, her çeşit yiyeceğe alışan bu yorulmaz hayvanın, atın sırtında geçiyordu. Onu gem'e alıştıran Türklerin Güneybatı Asya'ya akınları sonucunda, bu bölgede atı tanıdı; ilk uygarlıklar, insanlığın bu en soylu buluşunu, paha biçilmez armağanını onlardan aldılar.

    Koşum kayışlarıyla arabaya bağlanan atla birlikte ilk savaş aracı da doğmuş oldu. Antik dünya, arabayı ve atları bu korkunç görünümüyle ilk defa tanıyordu. Sonra M.Ö. 2.000 yılında Mezopotamya'da görülen araba, giderek Sami ırkından Hiksosların akınıyla Mısır'a girince, Firavun'un ordusunda, 1917'de ilk müttefik tanklarının Alman askerleri üzerinde yarattığı paniğe benzer bir korku yarattı. Mısırlılar hayvan gücü olarak henüz öküz ve eşekten yararlanıyorlardı. Ancak tecrübeden çabuk ders almayı bildiler. istilâcıları ülkeden atar atmaz bu yeni savaş aracını kullanmaya başladılar. Öyle ki, Mısır tarihinin en parlak dönemi olan Yeni imparatorluk'tan kalan belgeler, Firavun'u gelecek kuşaklara savaş arabasının üstünde, bir eliyle dizginleri tutar, ötekiyle de düşmanı yere serer biçimde gösterebilmiştir.

    Bunu izleyen on yüzyıl boyunca, araba, savaş alanlarında fetih aracı olarak hizmet etti. Asurlular, M.Ö. 1.000 yıllarında bir sürücünün kullandığı, iki savaşçıyı çeken çift at koşulmuş arabaları sayesinde dünyaya egemen oldular. Asur'un ünlü kralları Surgon ve Assurbanipal birçok şehirleri, güçlü savaş makineleri halini alan arabalarıyla kuşattılar. Bu arabaların, tekerlekleri üzerine oturtulmuş ağır koçbaşlarıyla şehir kapılarına saldırdılar; savaşçılar kalkanlarının arkasına saklanarak kale duvarlarının üstüne yürüdüler. Ancak bu ağır "topçu gücü"nün yanı sıra yeni bir silahlı birlik daha meydana getirmişlerdi: Atlılar. Bir halı parçasının üzerinde oturan bu eyersiz ve üzengisiz Asur atlıları, iskender'in fetihlerine yol açan öncüler oldular.
    11.05.2010 19:50feto seven masum koylu • 15
  15. 0
    nooluyo lan burda?
    12.05.2010 17:32caps • 16
  16. 0
    @19 okumamki
    20.05.2010 13:21am experi • 17
  17. 0
    @19 özet geç piç
    20.05.2010 19:42enlarged brain • 18
  18. 0
    http://imgim.com/wpv0s263b5c1d8skqap.jpg
    24.05.2010 16:30ohtamis • 19
  19. +2
    http://www.55dakika.com/w...uploads/pelin-karahan.jpg
    24.05.2010 22:18meme sever • 20
  20. 0
    @19 götüne girsin o entry. kim okur lan onu.
    29.05.2010 02:18amele yanigi • 21
  21. 0
    caps beylerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr uyumayın ccc
    29.05.2010 06:54cccusuyoruzreisccc • 22
  22. +1
    @19 amcığın doğurduğu uzun yazma puşt
    29.05.2010 11:58emojojuq • 23
  23. 0
    @19 o satır aralarında taciz edesim geldi şalvarlı bacına.
    31.05.2010 02:22schizophren • 24
  24. +1
    çok klas biri
    01.06.2010 17:19caps • 25
  25. 0
    @24 oha lan verdim şukunu. kurban olurum ona
    15.06.2010 00:46bulentbaskan • 26
  26. 0
    @ 19 tekerlek ne alaka?
    29.06.2010 20:28yogurtsuzsarimsak • 27
  27. 0
    @dedelerin hareketsizi
    06.07.2010 10:04katsuyusama • 28
  28. 0
    sevgilimi istiyorum ben ne olur hemen lazım
    06.07.2010 22:07caps • 29
  29. 0
    yazıldığı gibi okunuyo
    07.07.2010 01:25mister eko • 30
  30. 0
    (bkz: sevgilinin bitarafina inci yazip caps veriyoruz)
    18.07.2010 05:12iq136 • 31
  31. -1
    http://maxpreme.files.wor...era-basic-fitted-caps.jpg

    Beyler işte size en kraal caps
    18.07.2010 18:29bir got olusun resmi • 32
  32. -1
    http://www.incicaps.com/images/de2.jpg
    20.07.2010 14:18mstozil • 33
  33. -1
    http://imgim.com/2010773113.jpg
    22.07.2010 06:26gerekeniyaptim • 34
  34. 0
    caps ne demek bilen varmı arkadaşlar???
    23.07.2010 14:19darvin • 35
  35. 0
    @40 CAPS: din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılmasına denir. örnek : Ben caps gördüm.
    26.07.2010 16:06bokh • 36
  36. 0
    @42 porno sitesimi lan bura yarrak kafası siktir git
    27.07.2010 09:10 ~ 09:13ipimlekusaamsikimletasaam • 37
  37. 0
    insua.up up up
    29.07.2010 02:00bgsikenform • 38
  38. 0
    @19 bilgiçmisin sen piç?
    29.07.2010 02:06behnan • 39
  39. +2
    Caps = Capture yani yakalamak anlamında. Ekrandaki olan biteni Resim veya Video formatında kayıt için kullanılan bir terim.
    Örneğin:
    Klavyedeki "Print Screen" tuşuna basın. Ardından Başlat > Programlar > Donatılar > Paint i çalıştırıp yukarıda "Düzenle" Sekmesinden "Yapıştır" a tıklayın Ekranınızı Capslemiş olursunuz. Ayrıca Video falan gibi capsler için nette bir sürü programlar mevcut.

    (öğretmenim ben.. )
    29.07.2010 23:12dance • 40
  40. 0
    incici dede caps

    http://bit.ly/incici-dede-caps_png
    30.07.2010 19:45aktifpornocu • 41
  41. 0
    @19 ne yaptın piç ananı sikeyim o kadar uzun süre
    31.07.2010 02:06kiytiriktenteyyare • 42
  42. 0
    aq ortalık karı capsinden geçilmio. ergenlikten çıkın artık ibne liseliler
    01.08.2010 05:42asl plz • 43
  43. 0
    up upup
    01.08.2010 05:43asl plz • 44
  44. -4
    http://incicaps.com/images/3478610146.jpg
    13.08.2010 21:20mstozil • 45
  45. 0
    @51 sikmiş
    18.08.2010 04:39mstozil • 46
  46. 0
    inanakmı kanka
    http://www.incicaps.com/images/368771-1282158834.jpg
    19.08.2010 02:55mstozil • 47
  47. 0
    @51 pislik herif Böğğg
    23.08.2010 17:28speculator • 48
  48. 0
    beyler 'şöle bi göt capsi yok mu' lazım ömer ülündül reyizten olursa daha iyi olur.
    24.08.2010 00:47zekeriya • 49
  49. 0
    up up up
    24.08.2010 00:48zekeriya • 50
  50. 0
    hadin piçler şukuya bogacam
    24.08.2010 00:48zekeriya • 51
  51. 0
    up up up
    24.08.2010 00:54zekeriya • 52
  52. 0
    @51 gtunu skem sen msn resımdekı
    26.08.2010 02:32ccc babam siker ccc • 53
  53. 0
    @51 bide şeeyini sansürlemişler hatunun aman ne kadar gerekliydi.
    29.08.2010 22:16bakire • 54
  54. 0
    @51 ne ayarsın lan sen yarraam
    01.09.2010 14:37moby yarak • 55
  55. 0
    alın beyler caps budur
    01.09.2010 14:39juanito • 56
  56. 0
    http://www.incicaps.com/images/1259995617.jpg
    05.09.2010 23:25ccc zar adam ccc • 57
  57. +2 -1
    http://www.incicaps.com/images/caps-1283821378.jpg

    http://www.incicaps.com/images/caps2-1283821402.jpg

    http://www.incicaps.com/images/capss-1283821420.jpg

    http://www.incicaps.com/images/capssa.jpg

    http://www.incicaps.com/images/capsss-1283821471.jpg
    07.09.2010 04:06cynic • 58
  58. -1
    http://incicaps.com/images/adsz-1284488986.png
    14.09.2010 22:04viva10adet • 59
  59. 0
    hayatın anlamı
    16.09.2010 01:39mehmet guven mi inamoto mu • 60
  60. 0
    http://imgim.com/rmtw2a.jpg
    16.09.2010 12:38cocacolaningizliformulu • 61
  61. 0
    OLUM ÖZET GEÇSENE PENGUENLER ÜŞÜMESiN MK
    16.09.2010 17:41northluca • 62
  62. 0
    @25 Dev-Sol amk
    18.09.2010 11:56sekvens • 63
  63. 0
    18.09.2010 15:41caralho • 64
  64. 0
    http://imgim.com/04195291881427389189.jpg
    18.09.2010 15:41caralho • 65
  65. 0
    bu bir buton artık
    07.10.2010 09:35beyaz yarragi takip et • 66
  66. 0
    candır cannnn
    15.10.2010 14:37en soldaki dede benim • 67
  67. 0
    onsuz her şey eksik
    19.10.2010 18:57ilovebukkake • 68
  68. 0
    burdaki capslar daha bi fena , zaten milletçe ağzımızın tadını biliyoruz
    29.10.2010 23:10getoutmyship • 69
  69. 0
    http://www.incicaps.com/r...h2750020101031193737.jpg/
    31.10.2010 19:45antisik • 70
  70. 0
    http://www.incicaps.com/r/n5625178663893913615.jpg/
    02.11.2010 23:28antisik • 71
  71. 0
    bazı mallar videolu linklere de caps diyo
    08.11.2010 12:31iddaa • 72
  72. 0
    sikilmesi an meselesi
    10.11.2010 21:04gelincesoylerim • 73
  73. 0
    mal ettin bizi piç kurusu hadi ama..
    10.11.2010 21:09dassakcibasi • 74
  74. 0
    http://www.incicaps.com/resimler/xxx-2.jpg

    setis fekşın
    21.11.2010 03:01zipidi • 75
  75. 0
    @79 SENiN PiPi DEDENiNKiNDEN KÜÇÜKTÜR AMINAKODUMUN PiÇi
    08.12.2010 19:46am gunu yarrak • 76
  76. 0
    alt soldan 2.
    12.12.2010 14:25se7en • 77
  77. 0
    http://www.google.com.tr/...8&ved=1t:429,r:10,s:0
    17.12.2010 18:50pornocuhaso • 78
  78. 0
    caps ver
    17.12.2010 18:50nick yok lan adam gibi • 79
  79. 0
    http://www.incicaps.com/r...v3000020101223015105.jpg/
    23.12.2010 01:59antisik • 80
  80. 0
    @19 Özet yok mu piçin evladı
    28.12.2010 23:50mevzuvarkanka • 81
  81. 0
    http://www.incicaps.com/r/wc-1.jpg/
    08.01.2011 17:12antisik • 82
  82. 0
    amını yolunu gotunu ızdırabını lıse kıtabını gotundekı donu gotunu ve yıne gotunu sonra agzını burun delıklerını gozlerını kulaklarını sıkeyım amını yolunu ızdırabını sıkttımm bune lannn
    18.01.2011 17:43fakiramapic • 83
  83. 0
    caps, insanın üzerine yakışanı çıkarıpta sunduğu ingilizce am'lı görüntüsüne verilen addır!
    22.03.2011 16:16ucundantutpic • 84
  84. 0
    Özetin Geçin piçler caps ne la ?
    07.04.2011 19:43stayofmyway • 85
  85. 0
    Amk capslerin hiçbiri açılmıyo ne yarrak kafa çıktınız
    12.04.2011 06:15diikeyy • 86
  86. 0
    @19 Üşendim amk Özet Geç
    14.04.2011 17:32huni1967 • 87
  87. 0
    http://inci.sozlukspot.com/w/mature-caps/
    21.04.2011 00:27libidocracy • 88
  88. 0
    @19 okuyanı siksinler
    25.04.2011 22:29partall • 89
  89. 0
    @22
    @25
    katılıyorum panpalar yememiş içmemiş yazmış piç
    20.05.2011 12:08xuxe • 90
  90. 0
    @19 ebenin Amından sesleniyorum yavşak o yazıyı kim okur piç
    20.05.2011 18:08jahk • 91
  91. 0
    http://img152.imagevenue....10516_232242_122_38lo.jpg
    21.05.2011 01:14antisik • 92
  92. 0
    http://imgim.com/jky8ty.jpg
    26.05.2011 14:18dedelerinsiyatifi • 93
  93. 0
    http://imgim.com/1esfl.jpg
    26.05.2011 14:18dedelerinsiyatifi • 94
  94. 0
    http://imgim.com/9896v5.jpg
    26.05.2011 14:18dedelerinsiyatifi • 95
  95. 0
    panpalar çok güzel bi caps bakın http://apina.biz/29086.jpg
    17.06.2011 23:50byloxol • 96
  96. 0
    @5 Amk bahsettiğimiz caps şapka olarak değil. Adam ilkokul terk beyler dağılın .
    03.07.2011 22:49ghosthacker • 97
  97. 0
    http://www.incicaps.com/resimler/sezyum2.jpg
    04.07.2011 16:35sinkaf ulan • 98
  98. 0
    http://www.incicaps.com/r/atla-panpa.jpg/
    09.07.2011 16:05antisik • 99
  99. 0
    http://www.incicaps.com/r/sapdemisin-1.jpg/
    10.07.2011 02:41sahin siken kartal • 100
  100. 0
    caps beyler götünüzü
    17.07.2011 17:07kamestopsatanbakkal • 101
  101. 0
    (bkz: screenshot)
    17.07.2011 19:19engin alttan duz yatiran • 102
  102. 0
    ccc pampiş reyiz ccc http://bit.ly/qpfdui
    21.07.2011 16:16delik cep • 103
  103. 0
    ne 19'u mk 18 @18 özet geçmeyi bilmiyonmu piç
    06.08.2011 02:58xxxxsexxgrowwwxxx • 104
  104. 0
    @18 okumadım piç gelsen benim sana yazdığım kafiyeli sikertme şirimi oku piç ibret alırsın belki liseli allahım şu incide zaten her 3 kişiden biri liseliyse @18 sen belli ettin öğrende gel liseli
    06.08.2011 03:00xxxxsexxgrowwwxxx • 105
  105. 0
    @18 okumadım piç gelsen benim sana yazdığım kafiyeli sikertme şirimi oku piç ibret alırsın belki liseli allahım şu incide zaten her 3 kişiden biri liseliyse @18 sen belli ettin öğrende gel liseli
    06.08.2011 03:00xxxxsexxgrowwwxxx • 106
  106. 0
    http://www.incicaps.com/r/ammilano-59.jpg/

    http://www.incicaps.com/r/anankarakolda.jpg/

    http://www.incicaps.com/r/kariyagidelimkanka.jpg/
    06.08.2011 10:51sikimeydi • 107
  107. 0
    qeldw p!c
    06.08.2011 23:33amsikeram • 108
  108. 0
    caps resimlere yazılan yazılar (bkz: amına kodumun liselisi)
    08.08.2011 20:26atom007 • 109
  109. 0
    (bkz: gittim piç)
    08.08.2011 20:26atom007 • 110
  110. 0
    @18 özet geç piç
    10.08.2011 09:15dinosaurblonde • 111
  111. 0
    http://www.facebook.com/alaraakpinar ekşi sölükçü lan sikertin piçi !
    16.08.2011 15:41hmk35 • 112
  112. 0
    @21 anan zaaa
    16.08.2011 21:49capsverkanka • 113
  113. 0
    http://imgim.com/havaii.jpg alın size capsın kralı..

    az yaratıcı olmayı öğrenin amk liselileri,yetiştiremedim sizleri bende de suç var :(
    18.08.2011 13:30azinazicasopa • 114
  114. 0
    yok bişi
    03.09.2011 21:04full speed • 115
  115. 0
    screen captures teki captures in kısası (screen captures = ekran görüntüleri)
    05.09.2011 17:02jessijamesdekiadam • 116
  116. 0
    @23 oyşh
    08.09.2011 09:43gitarimintelineasildim • 117
  117. 0
    http://incicaps.com/askljdlsa.jpg

    http://incicaps.com/gfdgfdgf.jpg

    http://incicaps.com/dsfdsfdsffds.jpg

    http://incicaps.com/kljjklfskjljkl.jpg

    http://incicaps.com/askldjjklasd.jpg
    09.09.2011 17:13sikimeydi • 118
  118. 0
    14.09.2011 03:31ay dede • 119
  119. 0
    group850508@groupsim.com ekleyin adresi panpalar : )
    14.09.2011 16:53mesisto • 120
  120. 0
    http://www.incicaps.com/r/dyt146a.jpg/
    21.09.2011 13:371 haftadir uye olamiyorum lan • 121
  121. 0
    @18 özet geç piç
    01.10.2011 17:58papatya toplayan gay • 122
  122. 0
    al sana caps http://capsverlan.com/sho...e5c9098ec6167f0b339fa96c6
    07.10.2011 15:05 ~ 15:06hiob • 123
  123. 0
    verilir
    07.10.2011 20:03turbulanstaki ucak • 124
  124. 0
    up up up
    08.10.2011 04:08gergedaningerginami • 125
  125. 0
    @19 kim okur la bunu
    22.10.2011 22:17amckokanpenis • 126
  126. 0
    yeter lan o.ç lar
    http://www.incicaps.com/r...1_597918_524584915_n.jpg/
    23.10.2011 14:51runningdead • 127
  127. 0
    yok mu panpalarım boşalmalık filan ?
    08.11.2011 13:00cedkanyafes • 128
  128. 0
    yok mu lan şöyle bir göt capsi?
    08.11.2011 13:00hepinizi sikerim lan ben • 129
  129. 0
    'im nasil olmuş panpalar

    http://imgim.com/8516incil6694684.jpg
    12.11.2011 22:37golgesini siken pic • 130
  130. 0
    http://www.incicaps.com/r...2_ibrahim_tatlises-9.jpg/
    17.12.2011 18:37antisik • 131
  131. 0
    http://www.incicaps.com/r...ldiri-2607387_5590_o.jpg/
    17.12.2011 18:41antisik • 132
  132. 0
    ilginçmiş
    19.12.2011 04:33baktim ya sadece baktim • 133
  133. 0
    http://www.incicaps.com/r/ibo-liseli.jpg/
    19.12.2011 23:27antisik • 134
  134. 0
    http://www.incicaps.com/r/dalan-yarram.jpg/
    20.12.2011 17:56antisik • 135
  135. 0
    @19 hangi oç okur onu piç.
    24.12.2011 15:49feridunreyiz • 136
  136. 0
    http://www.incicaps.com/r/graphic1.gif/
    25.12.2011 01:43mavimsiornitorenk • 137
  137. 0
    http://www.incicaps.com/r...i-yil-dediler-geldik.jpg/
    31.12.2011 20:18dunya yuvarlak • 138
  138. 0
    @80 uzatma lan
    12.01.2012 17:57derya5 • 139
  139. 0
    http://www.incicaps.com/halil-reyizzz.jpg
    25.01.2012 05:56sessiz ve kuul adam • 140
  140. 0
    sagol panpa
    02.02.2012 20:43nicknepampa • 141
  141. 0
    @17 özet geç piç
    07.02.2012 16:42yesilmarul • 142
  142. 0
    inci sözlükteki fotoğraf gibi kabul edilir.
    12.02.2012 02:21naber haci • 143
  143. 0
    Özet geç piç
    22.02.2012 21:09honeydew • 144
  144. 0
    http://www.incicaps.com/r/yasar-alptekin-a87682.jpg/
    28.02.2012 01:07antisik • 145
  145. 0
    http://www.incicaps.com/r/ben-gidiyoru83747.jpg/
    01.03.2012 16:45antisik • 146
  146. 0
    hala okumadım
    10.03.2012 10:16acsana lan telefonu • 147
  147. 0
    http://incicaps.com/r/420..._915859_1762949333_n.jpg/
    Şuku
    14.03.2012 23:17sexitoynakk • 148
  148. 0
    de darı lan yapyaaaaaaam :D oraya 3 tır 5 tanede şahin park ederim ben :D
    18.03.2012 18:28mgrajuva • 149
  149. 0
    http://incicaps.com/cap44285.jpg
    29.03.2012 18:58censor • 150
  150. 0
    http://i.milliyet.com.tr/...e-kaldirildi-2127824.Jpeg

    şunun altına açacağın başlığı sikeyim liseli yazın panpalar
    30.03.2012 12:01sempatik zenci • 151
  151. 0
    http://www.incicaps.com/r/balderesi3.jpg/
    03.04.2012 13:22burjuvapic • 152
  152. 0
    http://imgim.com/5r15z.jpg
    12.05.2012 13:07orgazmsolosu • 153
  153. 0
    http://tinypic.com/r/2lvcw41/6
    17.05.2012 15:17am belasi • 154
  154. 0
    bayleer . http://tinypic.com/r/2lvcw41/6
    17.05.2012 15:17am belasi • 155
  155. 0
    @17 ananı sikeyim senin malmısın konyla ne ilgisi var yaraaaaaa bandı
    23.05.2012 19:11diegoomen • 156
  156. 0
    http://www.incicaps.com/
    29.05.2012 23:04ossace • 157
  157. 0
    caps yolla panpa
    01.06.2012 00:05nick ne olabilir • 158
  158. 0
    ingilizce 'şapkalar' demek
    03.06.2012 16:31koduja • 159
  159. 0
    http://imgim.com/2042incix7244035.png
    03.06.2012 23:24herkeslesikistim • 160
  160. 0
    http://imgim.com/3099incis330510.png
    05.06.2012 03:27sanmarinonun forveti • 161
  161. 0
    ccc caps ccc
    06.06.2012 13:23nick ne olabilir • 162
  162. 0
    @2 ananı sikiyim +rep diyen mi var
    06.06.2012 13:41amicindeonbinfersah • 163
  163. 0
    (bkz: caps)
    06.06.2012 15:01realimben • 164
  164. 0
    http://incicaps.com/c/7eesz9lbm/
    15.06.2012 20:26dcodeon • 165
  165. -1
    http://imgim.com/9lbju.jpg
    10.07.2012 10:03ekrems15 • 166
  166. 0
    http://j.wigflip.com/OiGD1Ttb/roflbot.jpg
    14.07.2012 19:49delioldum • 167
  167. 0
    http://j.wigflip.com/A4s6EIuH/roflbot.jpg
    14.07.2012 19:50delioldum • 168
  168. 0
    sesli güldüm piç

    http://j.wigflip.com/NBkmG7VE/roflbot.jpg
    14.07.2012 19:52delioldum • 169
  169. 0
    ne çeşit oçesin sen

    http://j.wigflip.com/WwZHGMma/roflbot.jpg
    14.07.2012 19:53delioldum • 170
  170. 0
    siktir git liseli

    http://j.wigflip.com/PjJFqDUI/roflbot.jpg
    14.07.2012 19:55delioldum • 171
  171. 0
    gülelim mi?

    http://j.wigflip.com/UbpMjU54/roflbot.jpg
    14.07.2012 19:56delioldum • 172
  172. 0
    gülüşüm içten olabilir

    http://j.wigflip.com/zE07w6uw/roflbot.jpg
    14.07.2012 19:58delioldum • 173
  173. 0
    @21 karıda adonis var amınakoyim
    17.07.2012 03:41villenin sigarsi • 174
  174. 0
    alın şunu caps yapın, kafam durdu çalışmıyor bu aralar aklıma bir şey gelmedi amk: http://img651.imageshack.us/img651/2821/savf.png
    27.07.2012 21:32pisik0patr • 175
  175. 0
    http://www.tosyahaberleri...ikleri-basladi-h3168.html

    haberci piçler bile caps yapmış; göremeyenler için:

    http://www.tosyahaberleri...kikleri_basladi_h3168.jpg
    01.08.2012 12:24kerhanecibasi • 176
  176. 0
    comolokko
    09.08.2012 22:36ruzgara karsi coduren adam • 177
  177. 0
    http://fotocdncube.gazete...24015_4452_02092012_6.jpg
    02.09.2012 20:49cift horguclu deve • 178
  178. 0
    got capsi
    19.09.2012 01:08batreyiz • 179
  179. 0
    yolla panpa
    19.09.2012 01:16slipdonlusovalye • 180
  180. 0
    http://capsverlan.com/sho...28c889fb954be0d2f734c32c6
    22.10.2012 23:05seakteam • 181
  181. 0
    ferre caps
    27.10.2012 14:31adorido • 182
  182. 0
    bacak caps
    27.10.2012 14:31adorido • 183
  183. 0
    http://www.facebook.com/p...09&type=1&theater
    28.10.2012 11:59ilyasbey1 • 184
  184. 0
    beyler herkesi sarmış bir caps yapma hevesi yapın benimde yaptığım capsler var ama yaparken impact fontunu kullanın

    edit: impact fontunu kullananlara sözüm yok
    29.10.2012 22:13 ~ 22:14kafasi haric 3152 cm • 185
  185. 0
    yolla panpa
    08.11.2012 15:45penisyiyenvejeteryan • 186
  186. 0
    http://i.capsspot.com/s/2/6/256730.gif alın beyler harbi bi caps
    17.11.2012 21:49frenemy1905 • 187
  187. 0
    @19 özet geçsene mk üşeniyom okumaya
    19.11.2012 14:45ccc 1king1 ccc • 188
  188. 0
    http://imgim.com/g3flz.jpg
    20.11.2012 15:19outuvaca • 189
  189. 0
    http://imgim.com/g3flz.jpg
    20.11.2012 15:19outuvaca • 190
  190. -2
    nasıl acaba http://imgim.com/392489_3...23888777_2087564836_n.jpg
    31.12.2012 18:02aylin000 • 191
  191. 0
    http://imgim.com/532511_4...70008156_2010570188_n.jpg
    31.12.2012 18:27aylin000 • 192
  192. 0
    am caps
    10.01.2013 08:15suku ver6 05 • 193
  193. 0
    http://chivethebrigade.fi...ircraft-carrier-920-0.jpg
    03.02.2013 22:41caris esterama di raizel • 194
  194. 0
    http://chivethebrigade.fi.../2012/08/girls-920-16.jpg
    03.02.2013 22:41caris esterama di raizel • 195
  195. 0
    http://mi9.com/wallpaper/...photo-5-santa-girl_75812/
    03.02.2013 22:41caris esterama di raizel • 196
  196. 0
    http://upload.wikimedia.o...ons/a/a5/3_girls_kiss.jpg
    03.02.2013 22:42caris esterama di raizel • 197
  197. 0
    http://www.pulsarmedia.eu.../hot-girls-sexy-girls.jpg
    03.02.2013 22:42caris esterama di raizel • 198
  198. 0
    http://simabin.com/image_...130a017c15858c70ce544.jpg
    03.02.2013 22:42caris esterama di raizel • 199
  199. 0
    http://wallpaperpassion.c...erful-girls-wallpaper.jpg
    03.02.2013 22:43caris esterama di raizel • 200
  200. 0
    http://www.wallsave.com/w...irls-pack-mint-212453.jpg
    03.02.2013 22:43caris esterama di raizel • 201
  201. 0
    ilk entry buraya girmiştim duygulandım lan :(
    09.02.2013 15:41neden bu kadar ciddisin amk • 202
  202. 0
    http://www.youtube.com/watch?v=ofnpeze6asm
    capsı ünlü yapalım beyler şuku
    03.03.2013 21:33anonymouspanpa • 203
  203. 0
    http://www.incicaps.com/e/63577/
    05.04.2013 19:47enter bottom48 • 204
  204. 0
    caps nasıl yapılıyo beyler ? :D Yeniyim amığağoyim napam :D
    14.04.2013 10:34omerkaratas • 205
  205. 0
    capsler
    16.04.2013 23:53cllm61 • 206
  206. 0
    caps var mı beyler diyen liseli çok var
    21.04.2013 15:37yine mi lan sen • 207
  207. 0
    kadın caps
    23.04.2013 00:01cccw7ccc • 208
  208. 0
    ah nerde o eski caps lar
    28.04.2013 12:47mert bozan • 209
  209. 0
    sikeruunn
    04.05.2013 02:10veysel reyiz • 210
  210. +1
    http://www.sexygorgeouswomen.com/prev/ şuku ve nick6 eksik etmeyin panpalaar
    26.05.2013 15:18yedeksilah • 211
  211. 0
    http://www.incicaps.com/c/d84fjk81c/ Buda Benim Eserimdir
    18.06.2013 22:24muratbayram35 • 212
  212. 0
    http://imgim.com/11-07-201300-53-28.jpg
    11.07.2013 21:48tuhaf • 213
  213. -1
    nerede o eski capsler?

    eskiden çok gülerdik capslere zaten inciyle tanışmama vesile olan şeydi.

    şimdi tamamen liseli işi.
    25.07.2013 21:49 ~ 05.11.2013 00:58alfredopacinoreyiz • 214
  214. 0
    http://www.facebook.com/p...8216?skip_nax_wizard=true

    beyler caps sayfasıdır yardım edin lütfen
    30.07.2013 09:22desolateman • 215
  215. 0
    siktigim kiz
    01.08.2013 23:09teadlane • 216
  216. 0
    adam haklı beyler
    26.08.2013 00:22sikertme789 • 217
  217. -1
    http://i.imgur.com/IwjjRwZ.jpg
    25.09.2013 23:32edward monty brogan • 218
  218. -1
    http://i.imgur.com/Mf7p0P7.jpg
    01.10.2013 00:14edward monty brogan • 219
  219. 0
    (bkz: )
    06.10.2013 02:13quantatif • 220
  220. 0
    http://img207.imageshack.us/img207/3926/40133946.jpg
    08.10.2013 23:21anal veren bakire • 221
  221. 0
    bizim işimiz.
    25.10.2013 15:041000a • 222
  222. 0
    girelim bakalım
    03.11.2013 23:51osbireatmisbir3161 • 223
  223. 0
    http://www.sosyaltwitter....3/05/bazen-komik-caps.jpg
    http://www.sosyaltwitter....olunca-ben-komik-caps.jpg
    http://www.sosyaltwitter....nd-komik-caps-sevgili.jpg
    http://www.sosyaltwitter....s-canim-ya-komik-caps.jpg
    http://www.sosyaltwitter....-espri-yaptiginda-ben.jpg
    http://www.sosyaltwitter..../komik-tweetler-caps6.jpg
    05.11.2013 12:25ezo dayi • 224
  224. 0
    http://galeri.uludagsozlu...%C3%BCyor-hevalas-530549/
    19.11.2013 19:5117716884 • 225
  225. 0
    http://imgur.com/XONdDLT,s45PAQd
    http://imgur.com/XONdDLT,s45PAQd#1
    15.12.2013 12:36upperking • 226
  226. 0
    http://i.imgur.com/WaUp8sE.jpg
    15.01.2014 17:54dalgasiken • 227
  227. 0
    http://i.hizliresim.com/eQbR4A.png
    26.03.2014 11:49gregor fucka • 228
  228. +1
    http://imgim.com/tumblr_mm2d86y96l1snv7vwo1_500.jpg
    23.04.2014 16:07bandanda • 229
  229. 0
    Şukudur
    23.04.2014 20:50tovbestagfurullah • 230
  230. 0
    Sayfasının adminleri kimse hepsinin anasını sikiyim.!
    16.05.2014 12:36semiramizzz • 231
  231. 0
    nasıl olsa efsane olacak amk. buraya atıyorum bayağı bi' caps.

    http://sexyhd.net/wallpap...adriana-lima-ass-2144.jpg
    http://inciswf.com/adriana-lima-tits.swf
    http://inciswf.com/omfg1.swf
    http://i.imgur.com/xfWqYfM.jpg
    http://i.imgur.com/GoiQHOv.jpg
    http://i.imgur.com/UmDI3dq.jpg
    http://i.imgur.com/JVXtgdY.jpg
    http://i.imgur.com/YXhGRmV.png
    http://i.imgur.com/zHh3npX.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_001.jpg
    http://imgim.com/wallpaper421345.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_002.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_004.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_005.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_006.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_007.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_008.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_011.jpg
    http://imgim.com/4673incil1783997.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_009.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_017.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_014.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_020.jpg
    http://imgim.com/7105incit5252248.png
    http://imgim.com/adriana_lima_023.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_024.gif
    http://imgim.com/adriana_lima_018.jpg
    http://imgim.com/adriana_lima_019.jpg
    http://s8.postimg.org/ekwkp3ytx/0551315433.jpg
    http://s8.postimg.org/rijukysd1/0552592370.jpg
    14.06.2014 17:55huseyinavnisikipinar • 232
  232. 0
    * Caps: internet dilinde ilk olarak videolardan veya filmlerden kareler yakalayarak yayınlamak anlamında "capture" sözcüğünün çoğulu olan "captures" sözcüğünün kısaltması olarak girmiştir.
    22.06.2014 16:53kaptan kirk • 233
  233. 0
    sözlükte nadiren verilir
    08.08.2014 22:57s1zofren adaam 2 • 234
  234. 0
    caps candır
    09.08.2014 21:49xxkalamakaxx • 235
  235. 0
    hiç solda görmedim bu başlığı
    29.08.2014 17:52hulk ozani • 236
  236. 0
    CAPS ESKiDi LA
    01.09.2014 15:47sonohlama31 • 237
  237. 0
    http://imgim.com/10541952...7448452738917604904_n.jpg
    28.09.2014 22:16huseyinavnisikipinar • 238
  238. 0
    ülkenin mizah seviyesini yükselttik lan
    29.10.2014 17:26biz karsiyakaliyiz • 239
  239. 0
    http://3.bp.blogspot.com/...09169398_1990295725_n.jpg
    05.12.2014 20:14mta ci cocuk • 240