1. 0
    http://tr.fgulen.com/ adlı internet alemini kasıp kavuran bir web sitesi vardır.
    07.08.2010 20:24ilefsozluk • 1
  1. +20 -3
    efsaneye göre gözleri ve gözyaşları var
    13.02.2012 01:23golyiyenam • 2
  2. +1 -4
    feyizli abilerin başı
    13.02.2012 01:23makinaski41 • 3
  3. +3 -3
    feto gülüyorsa bi bildiği vardır panpa
    13.02.2012 01:24sikimde ask baskadir • 4
  4. +2 -11
    büyük lider ulu önder kimilerine göre ama.

    kutsal topraklara girmesi yasak.

    acaba neden?
    13.02.2012 01:24icindekises • 5
  5. +2 -5
    Benim mezarımı vatikan a yapın diyen adam
    13.02.2012 01:41sakaroff • 6
  6. +2 -8
    arasıra bazılarına muhteşem ayar verebilmektedir
    13.02.2012 01:45dedelerin dedesinin dedesi • 7
  7. +6 -5
    türkiye de eğitim, emniyet,yargı yasama ,yürütme gibi mecralarına adamlarının sızarak ülkeyi delik deşik ettiren kişi
    13.02.2012 01:45nowitzki zidane • 8
  8. +1 -2
    Bir atasözü der ki; fetullah gülen, ağlarmış.
    13.02.2012 01:47hafiz siker • 9
  9. +13 -4
    la ilahe illallah muhammedin resülullah sözünden illallah kısmından sonrasına gerek yoktur diye kendi kitabında açıklama yapan döl israfı
    13.02.2012 01:49dikkatpatlamayicimadde • 10
  10. -3
    bi ara papayı ziyaret etmiştir /papa derken panpa dakı papa değil vatikan da yaşayan papa/
    13.02.2012 01:58dedelerin dedesinin dedesi • 11
  11. -5
    @10 la dan sonrasını okumadım piç
    13.02.2012 02:07soxok • 12
  12. +2 -2
    abilerin abisi
    13.02.2012 02:13cccbbccc • 13
  13. 0
    swf atın oçlar
    13.02.2012 02:27seviyorsangitkonusbence • 14
  14. +9 -6
    ülkemin ve dinimin başına gelmiş en büyük felakettir.
    13.02.2012 11:51seifer • 15
  15. 0
    Rezervasyon
    14.02.2012 03:07luciferre • 16
  16. 0
    öldü ama duyurulmuyo diyolar ama hadi bakalım..
    14.02.2012 03:07irioth • 17
  17. +2 -4
    taaa amerikadan türkiyeyi siken kişi aynı zamanda dini sömüren yaratık
    14.02.2012 03:08sikilmiskaftan • 18
  18. +1 -3
    koy gtune gitsn.
    14.02.2012 03:08kmalist • 19
  19. +1 -1
    başlık düzenli olarak siliniyo

    gavadın teki de rezerv alıyo amk

    hahaha
    14.02.2012 03:09ferditoka • 20
  20. +5 -4
    dünyanın en yaşlı ibnesi rekorunu elinde bulunduruyo
    14.02.2012 03:12sabriyeinsandieninaq • 21
  21. 0
    http://inciswf.com/1285415038.swf
    14.02.2012 03:36ohohyesbaby • 22
  22. -1
    para bok adamda
    14.02.2012 03:37tekherif • 23
  23. +2 -1
    soyadıyla yaptıkları çelişen bi adam.
    14.02.2012 15:51cccbbccc • 24
  24. 0
    @2 şuku piç hahaha
    19.02.2012 01:28pankuscu • 25