1. 0
    klavye tozu göte şaplak
    13.12.2010 01:25jokersoze • 1
  1. 0
    kızılderili dili mi bu bilader?
    13.12.2010 01:25jokersoze • 2
  2. 0
    klaveyeyi göte sokarken kişilik bölünmesi mi yaşadın
    13.12.2010 01:26sikiyoruz reis • 3
  3. 0
    @1 yeni bi efsane doğuyo beyler
    13.12.2010 01:26jokersoze • 4
  4. 0
    özenti piç verdim eksini
    13.12.2010 01:27comorocco • 5
  5. 0
    @1 @2 @4 adam şizofren beyler dağılın..
    13.12.2010 01:27 ~ 01:28gotegirensemsiyeacilmaz • 6
  6. 0
    @4 şizofren
    13.12.2010 01:27nasyonel sosyalist • 7
  7. 0
    sen kimsin lan efsane yaratıcan mk malı , güya bu sikten lafı motto yapıcaz bu da lisede arkadaşlarına bakın benim lafımı kullanıyolar diye hava atıcak mk
    13.12.2010 01:28fikirbaz • 8
  8. 0
    @1 efsane olur.
    13.12.2010 01:28jokersoze • 9
  9. 0
    @1 gol olur
    13.12.2010 01:28jokersoze • 10
  10. 0
    @1 sabri sarıoğlu beyler
    13.12.2010 01:29jokersoze • 11
  11. 0
    http://www.incicaps.com/resimler/123894798.JPG
    13.12.2010 01:29cenabet adam • 12
  12. 0
    @8 ne kadar olmaması için uğraşsa da bu başlık efsane olur beyler
    13.12.2010 01:29jokersoze • 13
  13. 0
    am gunu yağ denemesi failed
    13.12.2010 01:29amacin ne lan • 14
  14. 0
    @1 adam haklı beyler
    13.12.2010 01:30jokersoze • 15
  15. 0
    @1 king
    13.12.2010 01:30jokersoze • 16
  16. 0
    ölü taklidi
    13.12.2010 01:30collide kahlo • 17
  17. 0
    @1 gerçek bi efsane doğuyor
    13.12.2010 01:30jokersoze • 18
  18. 0
    @1 yılın efsanesi
    13.12.2010 01:31jokersoze • 19
  19. 0
    @1 sözlüğün yeni mottosu
    13.12.2010 01:31jokersoze • 20
  20. 0
    beyler siklemeyin şunu
    13.12.2010 01:32duburcan • 21
  21. 0
    @1 bu başlık efsane olur
    13.12.2010 01:32jokersoze • 22
  22. 0
    @1 efsanenin doğuşu
    13.12.2010 01:32jokersoze • 23
  23. 0
    @1 sokrates
    13.12.2010 01:33jokersoze • 24
  24. 0
    @1 deli ibo beyler
    13.12.2010 01:33jokersoze • 25