internetten  arayanlar toplaşınn 


/ 2
  1. evet beyler çoğunuzun internetten iş aradığını biliyorum ama saçma sapan reklamlarla tıklıyosunuz bütün gün bir boka yaramıyor maalesef ama ben size harbi bir para kazanma yöntemi söylücem. parayıda ben göndericem güvenli bir şekilde paypaldan. tek yapmanız gereken;

    bana herhangi bir coco cola kodu bulun

    liste bu şekilde

    200 ml Coca-Cola, Coca-Cola Zero ve Coca-Cola Light kutularının açma halkaları
    250 ml Coca-Cola, Coca-Cola Zero ve Coca-Cola Light kutularının açma halkaları
    330 ml Coca-Cola, Coca-Cola Zero ve Coca-Cola Light kutularının açma halkaları
    200 ml depozitosuz ve depozitolu Coca-Cola cam şişelerinin kapakları
    250 ml depozitosuz ve depozitolu Coca-Cola, depozitosuz Coca-Cola Zero ve Coca-Cola Light cam şişelerinin kapakları
    300 ml depozitolu Coca-Cola, Coca-Cola Zero ve Coca-Cola Light cam şişelerinin kapakları
    250 ml Coca-Cola ve Coca-Cola Zero pet şişelerinin plastik kapakları
    450 ml Coca-Cola ve Coca-Cola Zero pet şişelerinin plastik kapakları
    200 ml depozitolu Fanta Portakal cam şişelerinin kapakları

    kodların tanesine 0,50tl yani 50 kuruş veriyorum beyler ilerde zam yapabilirim. ne demişler damlaya damlaya göl olur..

    edit: kodlar kullanılmamış olucak
    edit2 : al kolanı iç kodunu gönder 50 kuruş kazan
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 21:09 ~ 07.08.2013 01:04)
  2. up up up kodları özelden verin
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 21:14)
  3. up up upp ulan normalde olsa yığınla olur iş arayan
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 21:26)
  4. bu kadar kodu nerden bulacaz adamım ? Hem kutu kola 1,25 sen 50 kuruş veriyon ? Depozito mu çalışıyon amk
    (kaptan kirk ?, 06.08.2013 21:27)
  5. önce kızı ver
    (yilbasihindisi ?, 06.08.2013 21:30)
  6. http://inci.ca/uh7mzltlh7
    (bimdeki yakisikli kasiyer ?, 06.08.2013 21:31)
  7. @4 eşe dosta sorabilirsin panpa sonra yerde bile bulabilirsin şansına
    @5 ne kızı lan
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 21:31)
  8. up up up
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 21:39)
  9. yok mu para kazanmak isteyen ciddi ciddi
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 21:42)
  10. nerdesin ankaradamı
    (ozel harekat ?, 06.08.2013 21:43)
  11. @10 izmirdeyim panpa da zaten ödemeyi paypaldan yapıcam
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 21:43)
  12. up upup
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 21:49)
  13. kaç tane istiyon panpa paypay sıkıntı olmaz bulurum sana ben şifreleri içinmi
    (ozel harekat ?, 06.08.2013 21:54)
  14. @13 evet panpa
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 21:54)
  15. gidin insan gibi gazeteye bakın
    (rikidounun boynuzlari ?, 06.08.2013 21:59)
  16. am var beyler koşun

    http://tinychat.com/e6e5k
    (lecola1 ?, 06.08.2013 22:01)
  17. up up uppppp
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 22:04)
  18. up pu up up
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 22:07)
  19. ulan para kazanmak istiyorum diye yırtınıyodunuz şimdi isteyen yok
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 22:11)
  20. up up upup amk mesaj atıyoruz cevap veren yok
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 22:15)
  21. upup pupupupup
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 22:28)
  22. amk kaçıncı uplayışım bu
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 22:33)
  23. laaan upup pu
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 22:51)
  24. yuh lan yuh
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 23:02)
  25. sikleyen yok halen
    (seven gibilir panpa ?, 06.08.2013 23:20)
/ 2

© 2014 - inci sözlük

inci sözlük bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır. bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır, www.sozlukspot.com sözlüklerin içeriklerinden sorumlu tutulamaz.