1. 75.
    0
    kesinlikle öyle. bunlar varya bunlar bu şerefsizler bu ciğeri beş para etmez insan mı desem ne desem o yaratıklar türkiye cumhuriyetini sadece kendilerinin sanarlar. alevileri, kürtleri, ateistleri ve diğer sünni türk olmayan halkları dışlarlar, istemezler ve laf atarlar.

    benim gözümde bunlar pkk ile eşdeğerdir.
    ···
  2. 74.
    -1
    @22 gibmiş
    ···
  3. 73.
    -1
    @69 lan salak kim senin dedene küfür etti amk nerde ettim dedene küfür tak herif
    ···
  4. 72.
    0
    ve pkk dan bi farkları yoktur. evet böyledir sen atatürk ün kurduğu türkiye cumhuriyeti beğenmeyip bu cumhuriyet üstünde yeni devlet kurmak yada görmek istiyosan bölücüsün hainsin pkk da yeni bir devlet kurmak istiyo seninde bi farkın yok onlardan madem sevmiyosun bu ülkeyi gibtirgit o zaman koduğum gericisi , bu ülkenin gericiye haine ihtiyacı yok sen son osmanlı padişahı ingilizlere yaran.
    not: siyaset yok burda ulusal mesele var.
    (isyanmodeon ?, 07.02.2013 18:18)
    1. 110162786 * :o :( paylaş /msj ?
    @2 savar
    (isyanmodeon ?, 07.02.2013 18:18)

    haklısın panpa sonuna kadar destekliyorum bu düşüncelerini
    edit:ne ara eksilediniz
    (kes lan amk ?, 07.02.2013 18:19 ~ 18:21)

    uppppppppppppppppppp
    (kes lan amk ?, 07.02.2013 18:22)

    @4 kimle kurtardı osmanlı padişahı ingiliz muhipleri derneği başına gelmiş , millet hangi mandaya girelim diye tartışırken bir subay baş kaldırıp yanına 2 silah arkadaşını örgütleyerek yola çıktı o baş kaldırmasaydı herkez onun bunun taşağını yalacaktı ,o adam tek başına baş kaldırdı ve bu ülkeyi tek başına yarattı .
    (isyanmodeon ?, 07.02.2013 18:22)

    updullah
    (isyanmodeon ?, 07.02.2013 18:25)

    @8 kanıtla burda kanıtlamazsan eğer oruspu çocuğusun
    (isyanmodeon ?, 07.02.2013 18:27)

    atatürk ün yaptığı (bence)doğru olan dil hakkındaki reformlarıdır çok iyi yapmış kabullenirim
    (killijmart ?, 07.02.2013 18:31)

    @8 gibtirgit amk atatürk daşşak olsun diye eğlencesine mi girdi savaşa? amerikan mandası istiyormuş lan zaten manda gelecekti deli mi gibti de kurtuluş savaşını başlattılar o zaman?
    (validen za ?, 07.02.2013 18:32)

    @1 haklı beyler. ossurmanlı gibi yalayan muallakler. gelin benimkini de yalayın.
    (mozambikli siyah inci ?, 07.02.2013 18:33)

    @8 atatürk, amerikan mandası diye anana söylemiştir!

    edit: en sonunda ananlı entry girmeye mecbur bıraktınız beni!
    (mozambikli siyah inci ?, 07.02.2013 18:34 ~ 18:35)

    @10 ordan burdan duyduğun atatürk düşmanı adamların ağzına inanma delikanlı bize belge göster belge
    (isyanmodeon ?, 07.02.2013 18:35)

    @1 haklı, osmanlıcılar vatan haini...
    (ben hepiniz siz tek ?, 07.02.2013 18:35)

    sus bre kafir
    (volkuan31 ?, 07.02.2013 18:35)

    yeter am gibiyim bilmeden lise kitablarınızdan bana artistlik ediyonuz ben gidiyorum
    (killijmart ?, 07.02.2013 18:35)

    tarihte bugün:
    1879: amerika kuruldu
    1942: türkiye nato'ya girdi
    1998: @1 doğdu
    (slmbosmu ?, 07.02.2013 18:37)

    yarram osmanlıcılık osmanlının yıkılmasıyla bitti. ona neo-osmanlıcılık derler ve haklısın. bunların zütünü gibmek gerek.
    (havadabosalanmarti ?, 07.02.2013 18:37)

    @15 yannan herif bi lise kitapları tutturmuşun gidiyon sen tarih bölümü mevzunu musun amk ayrıca seni tarih bilgimle zütüne şaplak ata ata giberim ben 100 ün üstünde tarih kitabı okudum amk kalmış gelmiş 17 yaşında ki adam bana tarih öğretcek
    (isyanmodeon ?, 07.02.2013 18:38)

    hay beyninizi gibeyim bu da yeni mi çıktı amcık osmanlı atamız türkiye vatanımız osmanlıyla derdiniz ne huur cocukları oturun tarihinizi dogru ögrenin amk
    (masterboii ?, 07.02.2013 18:39)

    @16 çok merak ediyom lan lise kaça gidiyon
    (isyanmodeon ?, 07.02.2013 18:39)

    kes lan traşi. sen osmanliyi sevenlerin osmanliyi tekrar kurup devam ettirmek istediklerini falan mi saniyosun? osmanli bizimatamiz, gecmisimiz, ecdadimiz, külturumüz, her seyimiz. sen nasil olur da osmanliyi sevenlere, tarihini sevenlere hain sifatini yakiştirip pkkk ile esdeger tutarsin!? ataturk un adini agzina alma bile. o bir osmanli dusmani degildi. bunu iyi bil. ayrica gecmisini silip atmissan senin gelecegin de yok demektir.
    (mademoiselle 61 ?, 07.02.2013 18:39)

    @8'in kaynağı yanlış hatırlamıyorsam kazım karabekirin günlükleri. ben bir agnostiğim panpa, hiçbir şekilde islam, şeriat devleti istemiyorum ve olurda iş o raddeye gelirse islam devletinin oluşmaması için elimden geleni yaparım. ancak şu soruya cevap ver, osmanlıcılar örgütlenmiş bir şekilde türkiye cumhuriyeti askerlerini, vatandaşlarını öldürüyor mu ? yapmıyor. işte bu yüzden pkk gibi değil onlar.

    he ayrıca nasıl atatürkçüsün bilemedim, güya ilerici olacaksın ama kendi görüşünü mutlak doğru sayıyorsun hala. görüşler kişiden kişiye değişir, osmanlı dediğin devlet 16. yüzyılda dünyanın en güçlü devletiydi, bu akımı destekleyenler aynı şeyin olacağına inanıp destekliyor, diğer bir ayrıldığı nokta da bu, osmanlıcılar devrim istiyor, pkklar bölünme.

    bu adamlar şeriatçı evet ama şeriatı da vatan hainliği olarak alamazsın. bu adamlar müslüman, kuranın mutlak doğruluğuna inanıyor ve şeriat dediğin şeyde kuranın, islamın yasası. eğer sen şeriatı vatan hainliği olarak kabul ediyorsan müslümanlığı da vatan hainliği olarak kabul et.

    yani diyeceğim şu ki, eğer ben ilericiyim, atatürkçüyüm diye geçineceksen önce başka görüşleride öğren, senin farklı görüşe sahip olan kişilerin tarafından bakmayı da öğren. eğer bakmazsan, tek taraflı düşünürsen yorumların çift taraflı düşünebilenler için zırvadan farklı olmaz. bir görüşü saçma bulabilirsin sorun değil, saçma olduğunu kanıtlamaya çalışabilirsin sorun değil ama o görüşe sahip olanları vatan haini, aptal ilan etmek zırvadır. pkk vatan haindir çünkü bu adamlar vatanı bölmeye çalışır, oradaki hainlik vatanı bölme amacıdır, diğer görüşleri değil.

    not : eğer agnostik olduğumu daha iyi bir etki bırakmak için söylediğimi falan düşünen varsa entrylerime bakabilir

    edit : devrim istiyorken atatürkte haindi bazı kişilerin gözünde, sence değişim isteyenlerin hain ilan edilmesi mantıklı mı ? atatürk aslında vatan haini miydi ?
    (donumdaki siyah desen ?, 07.02.2013 18:40 ~ 18:45)

    @21 ulan salak osmanlı sevenler diye bişey dedim osmanlının geri gelmesini isteyenlere dedim anasınıfı terk misin amk okumayımı bilmiyon
    (isyanmodeon ?, 07.02.2013 18:41)

    @1 kodumun turgut özakman çakması seni gibtimin popüler tarihçisi... ecdadını öğrende gel lan gibik. atatürkü samsuna gönderen de kuvayı milliye kabul ettiren de son osmanlı padişahı vahdettin dir. ibiş gibtir git liseden mezun ol ondan istanbul üniversitesi merkez kütüphanesine nasıl girilir bi öğren ondan sonra gel burda yorum yaz
    (camelnatural ?, 07.02.2013 18:42)

    @22 adam tarafsız beyler ten number
    (killijmart ?, 07.02.2013 18:42)
    Tümünü Göster
    ···
  5. 71.
    0
    @70 serkanın sol taşağı
    ···
  6. 70.
    0
    @63 panpa osmanlının öyle ya da böyle milli mücadeleyi desteklediği konusunda ben de hem fikirim ama çok çok sonra. son mebusan meclisinde misaki milli kabul edilmiştir bu bile tek başına osmanlı hükümetinin en azından meclisinin milli mücadeleyi desteklediğine kanıttır. zaten bundan sonra itilaflar istanbulu ele geçirmiş osmanlı meclisini de dağıtmıştır. yalnız burda dikkat çeken olay desteği verenin padişah değil, meclis olarak gözükmesi. bence sorun burdan kaynaklanmakta. açıkcası olayları daha net bilen varsa aydınlatsın, biz de öğrenelim.
    ···
  7. 69.
    -1
    liseliler hep kavga etmiş.
    ···
  8. 68.
    0
    @67 dedeme düşmanlığını anladım bin seni sen kimsin de benim atama küfrediyosun lan ve kodumun malı hangi türkün kökü orayya dayanmıyo
    ···
  9. 67.
    0
    @65 olum zaten osmanlılar handen filan hepsi rum tohumu zaten o haremdeki karılar hep rusyadan gelme amk :D
    ···
  10. 66.
    -1
    @65 benim dedem kırgız kardeşim ortaasya türklerinden kökümüz oralara dayanıyo çekik gözlüyüz biz zaten
    ···
  11. 65.
    -1
    bayrak inmez
    ezan dinmez
    şehitler ölmez
    ne mutlu türküm diyene
    ···
  12. 64.
    -1
    ulan dıbına kodum sen dedene küfretmiş bi varlıksın
    ···
  13. 63.
    -1
    ne gibimsonik adamlar var amk hele şu killijmart nasıl salaktır anlamadım bu yemin ederim salak amk
    ···
  14. 62.
    0
    @51 yok ben masonluga getirmeyecem o muhabbetin dogrulugu konusunda bir fikrim yok. Benim gelmek istedigim nokta şu. osmanlı atatürk ü düşman ilan ederken bir yandan da düşmanlara çaktırmadan onu desteklemiştir. osmanlı destegi olmadan ne samsuna çıkılabilir ne örgütlenilebilir ne silah bulunabilir nede başka bi halt edilebilir. osmanlı bugünleri görebilmemiz için kendi itibarını bile feda etmiştir hain görünmeyi göze almıştır. osmanlı bizim atalarımız türkiye de vatanımız.
    ···
  15. 61.
    -1
    @58 ulan salak o adam olmasa kime göndercekler boşluğa mı
    ···
  16. 60.
    -1
    yahu biladerler işinaslına varırsak osmanlı bitmişti padişahın hiçbir ümidi yoktu salmışlardı bi adam çıktı geldi fikirleriyle herkesi inandırdı ve bir zafer kazandı ve bir ülke kurdu şimdi bunun üstüne yemek yediğin kaba sıçarsan olmaz osmanlı büyük devletti ama bitti bunu kabul etmek zor gelmesin geçmişi geri getiremezsin bu yüzde elinde olan potansiyeli en ileri taşıcaksın mantıksızlık şurda yok olmuş bir imparatorluğu diriltecem diye hayal kuracağına elindeki cumhuriyeti ileri zütürüp süpergüç yapsana bre dıbına koduğum cocuğu mevzu bu
    ···
  17. 59.
    -1
    ne diyorsun sen amk ya. türkiye cumhuriyeti uzaydan mı geldi? 600 yıllık ecdadımızı red mi edelim? bir de vatan haini diyorsun! utanmaz kafir seni! esas vatan haini bu halkın ecdadını reddeden tagut zihniyettir!
    ···
  18. 58.
    0
    @58 buna kimin itirazı var zaten?
    ···
  19. 57.
    0
    @57 bu ülkeyi kim kurmuş kendi ağzınla söyledin
    ···
  20. 56.
    0
    @50 halktan toplamışlar millet elinde ne varsa göndermiş zaten hiç mi araştırmadın bu konuları
    ···