pdr okuyorum 


/ 3
  1. @49 bence de panpa az çok birbirine yakın bölümler keskin bi ayrım yapmazlar 2 bölüm arasında. özelde çalışmak istiyosan zaten çoğu bölümde kendine çok şey katman gerekiyor sadece pdrde falan değil. sadece bizim iş olanakları bence oldukça geniş
    (35cm damarli ?, 19.10.2012 03:01)
  2. ya pdr pgibolojinin alt dalı olarak sınıflandırılmıyor. eğitim bilimlerininde bir alt alanı değil fakat e.b fakültesinde giriyorsun derse. madem eğitim bilimi neden anadolu öğretmen liselerinden mezun kişiler bu bölüme girerken ek puan gelmiyor? fen edebiyat olacak kadar gelişmiş birşey yok. ee nere sınıflandırcaz pdr yi? bence başlı başına pdr yi fakülte haline getirmeleri lazim yoksa 5 seneye kapanacak bölüm. it gibi öğrenci topuyorlar bu sene 400 le giren oldu pdr ye. i.ö. ler kapatilmadi pdr de. ve her bitiren öğrenci vasıflı pdr uzmanı yada rehberlikçi olarak çıkmıyor. ya ben alanla ilgili literatürde çoğu kitabi okudum da bizim sınıfta hala lan keske işletmeye gitseydim siyaset kamuya gitseydim diyen insanlar var. sırf kpss den al 60 70 git atan okulda yan gel yat. bu mantıkla ve gidişatla bu bölümden ben ilerleyen dönemlerde pekte hayırlı işler görmüyorum.
    (heart break kid ?, 19.10.2012 03:07)
  3. @8 sığırın yazdığına bakın önemli aşkı için 2. sınıftaymış ama donanımla doktora yapmış gibiymiş. kusura bakma kardeşim ama ne kadar donanımlı olursan ol adam değilsin olamamışssın daha. sen biraz daha oku. bence karakter yapılanmanda ciddi anlamda konuşuyorum geçmişinde yaşanan bir olay var. bilemedim burda böbürlenme olabilir belki . zaten @8 de yazdıklarını okuduktan sonra suratına işemem seni hadi kolay gelsin

    ha unutmadan okumakla kimse adam olmuyor birader aklında bulunsun
    (sorgularken ?, 19.10.2012 03:10)
  4. @52 panpa o biraz da bizim sektörün daha çok kamu da iş bulmasından kaynaklanıyo insanlar hemen memur düşüncesine bürünüyo gireyim devlete garantiye alayım kendimi diye. pgiboloji pdr de ülkede tam oturmuş bölümler değil ki. insanlarımız deli doktoru deyip gelmiyo açılamıyo çekiniyor. Biliyosun pdr pgiboloji falan da bizde abd den falan yıllarca sonra gelmiş bi alan zamanla oturdukça ilerde daha parlak bence bizim bölümler
    (35cm damarli ?, 19.10.2012 03:13)
  5. hangi üni
    (cccansuuu ?, 19.10.2012 03:13)
  6. @53 sakin ol ve klavyeyi yerine bırak şampıyın. 2 dalga da geçemiycek miyiz ? Yoksa ne haddime benim o kadar iddalı cümle
    (35cm damarli ?, 19.10.2012 03:14)
  7. herkes 657 ye tabii olmak ister yani. bende devlet memuru olayim ohh * neyse benim yarın toplantım var * ben kaçar iyi geceler
    (heart break kid ?, 19.10.2012 03:15)
  8. kaldıramıyorum..
    (jenova ?, 19.10.2012 03:22)
  9. bende ftr okuyorum panpi fiziksel sorunun varsa söyle çözelim
    (smith wesson 7 65 capinda ?, 19.10.2012 03:23)
  10. @41 e yanıt verin hepinizi atayarak giberim
    (12345678901234567890123456789a ?, 19.10.2012 03:26)
  11. hayatımdan hiç bir şekilde memnun değilim sevmediğim bir bölümde okuyorum, insanlar benden sürekli nefret ediyormuş gibi geliyor, intihar etmek isterdim onu da beceremiyorum.(beceremiyorum derken fiziki olarak hap yuttum bi saate gelen ambulans 2 dakkaya geldi amını sittiğim) ,parasal durumum iyi değil, bir sevgilim yok, arkadaşlarım hep birkaç cümlelik... ikinci olarak --bu daha önemli-- colayı dolaba koyucam diyorum hep unutuyorum ısınıyor bi taka benzemiyor sonra buna bi çare bul.
    (juanes ?, 19.10.2012 03:31)
  12. @1 2. sınıfa giden bir adam pdr den bir şey anlıyor sayılmaz.Sen yaptığın yorumlarınla da bunu gösteriyorsun. Daha pdr yi millete ögüt vermek gibi algılıyorsun, şunu yapma şöyle yap falan ifadeler yoldan geçen her adamın söyleyeceği ifadeler. 3.sınıfı bitir, kişilerle pgibolojik danışma yap, biraz piş ondan sonra bu iş nasıl yapılırmış anla. Kısacası Pdr hakkında hiç bir tak bilmiyorsun. Hiç bir kuramsal bilgi almadan sadece 1. sınıfta pgibolojiye giriş dersi alarak ve 2. sınıfta gelişim pgibolojisi gibi birkaç ders görerek sen bu alan hakkında bilgi sahibi olduğunu sanmam tam bi rezillik. Ayrıca alanını savunamayacak bir konumda olmam zaten bu işi daha içselleştiremediğini açıkca ortaya koyuyor.Şimdi uyu da bölümün degerini düşürme. . .

    Not: Pgibolojik danışma yapan bir insanım, senin gibi işkembeden sallamıyorum.
    (kisvetli ?, 19.10.2012 03:52)
/ 3

© 2014 - inci sözlük - inci oyunlar - twitter - facebook
incicapsinci.caincisozluk.netinciswf

inci sözlük bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlü bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır, www.sozlukspot.com sözlüklerin içeriklerinden sorumlu tutulamaz.