taksimden bağcılara nasıl gidilir 


/ 2
  1. taksim, osmanbey, şişli civarı olur, mecidiyeköyden metrobüs falan, nasıl gidilir amk bilen biri varsa anlatsın lütfen
    (benimneyimeksikbendeyazarim ?, 26.07.2011 21:38)
  2. http://www.taksimdenbagcilaranasilgidilir.com
    (darbedarbe ?, 26.07.2011 21:39)
  3. @2 he amk çok komik
    (benimneyimeksikbendeyazarim ?, 26.07.2011 21:40)
  4. taksim meydan dan ananasının amına bile otobüs var
    (gravesen ?, 26.07.2011 21:40)
  5. @5 ömür plaza nerde panpa
    (benimneyimeksikbendeyazarim ?, 26.07.2011 21:42)
  6. al ömür plaza
    http://imgim.com/x4kpqw.jpg
    (bildircin reis ?, 26.07.2011 21:42 ~ 21:47)
  7. vesait ile
    (dreamdx ?, 26.07.2011 21:42)
  8. anlatıyorum, iyi dinle ...

    1 - taksimden şu sik gibi sadece kabataşa giden metroya bin
    2 - kabataştan tramvaya binip zeytinburnu'na git
    3 - zeytinburnu'ndan metroya binip yenibosna'ya git
    4 - yenibosna'dan minibüse binip güneşli'ye git
    5 - güneşli'den taksi tutup taksime geri dön
    6 - taksim'de birine sor illa ki bilen vardır ben bilmiyorum panpa
    (am tokatcisi ?, 26.07.2011 21:43 ~ 21:46)
  9. metrobüse binicen incirlide inicen indin gibi minibüsler var bağcılara
    (vibrasyonkol ?, 26.07.2011 21:43)
  10. teşekkürler hepinize, @9 senden çok ümitliyim güzel kardeşim bekliyorum
    (benimneyimeksikbendeyazarim ?, 26.07.2011 21:45)
  11. beyler peki taksimden direk minibüs yok mu bağcılara?
    (benimneyimeksikbendeyazarim ?, 26.07.2011 21:46)
  12. 93T otobüsüne bin son durak olan zeytinburnu metroda in. ordan da bağcılar tramwayına atla panpa en kısa yol bu.
    edit: bu arada 93t taksim özgürlük anıtının ordaki büyük otobüs duraklarının ordan kalkıyo.
    (woodgate ?, 26.07.2011 21:46 ~ 21:48)
  13. otobüse bin panpa
    (karinca siken atarli sinek ?, 26.07.2011 21:47)
  14. @14 başka helikopter de istermisin
    (kirmizi sakalli dede ?, 26.07.2011 21:47)
  15. OTOBÜSLE GiDiLiYOR
    (baglac olan ki ?, 26.07.2011 21:48)
  16. direk eminönüne git ordan otobüse bin
    (decline69 ?, 26.07.2011 21:49)
  17. gidilmez panpa
    (wesley ?, 26.07.2011 21:49)
  18. taksimden metroya bin mecidiyeköy de in ordan metrobüse bin bağcılar durağında in
    (seni bulacam ?, 26.07.2011 21:50)
  19. -türlü çileler çektim, yıllarca dergahta yattım fakat bi türlü kamil insan olamadım... söyle baba erenler nasıl kamil insan olucam?
    -bağcılar'a git.
    -efendim?
    -bağcılar'a git...

    ---

    -birader! ayaların yürüyor! ehe ehe!
    -b..benim mi abi?
    -ehe ehe kamile bak benim mi diyor.
    -ehe ehe allahın kâmili..
    -kâââmil..
    (open road ?, 26.07.2011 21:52)
  20. tamam panpalar teşekkür ederim, ben metrobüsle gidicem anlaşılan
    (benimneyimeksikbendeyazarim ?, 26.07.2011 21:55)
  21. uçakla gidilir panpa anca
    (babasikeeer ?, 26.07.2011 21:56)
  22. Kabataş - Zeytinburnu tramvay, Zeytinburnu - Bağcılar tramvay.

    ya da

    Metrobüs ile Bakırköy(incirli) durağında inip, Bağcılar minibüsüne bineceksin.

    ya da

    Taksim'den Bakırköy sarı dolmuşuna bin, Ömür Plazanın orada in Bağcılar minibüsüne bin.

    Lise yıllarıma döndüm amk. Metrobüs yoktu tabi o zamanlar. Hayatımda tek aşık olduğum hatun için katederdim o yolları. Neyse öyle işte panpa.
    (ters vajina ?, 26.07.2011 21:58 ~ 21:59)
  23. güneştepe otobusune binn tek vesaitte git
    (sersemsik ?, 26.07.2011 21:59)
  24. 89C ya da 92T ye biner gidersin direk panpa.
    (donsuz meczup ?, 26.07.2011 21:59)
  25. metrobüse in incirlide in ömür plaza karşında .ak
    (hicbanasordunmuahhh ?, 26.07.2011 22:03)
/ 2

© 2014 - inci sözlük

inci sözlük bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır. bir interaktif sözlük çalışmasıdır. inci sözlük sözlük spot tematik sözlük servisi ile üretilmiştir. sözlükler yöneticilerinin sorumluluğundadır, www.sozlukspot.com sözlüklerin içeriklerinden sorumlu tutulamaz.