1. 0
    Evet beyler soru açık gece sofrası için tekilanın yanına önerilerinizi bekliyorum
    31.12.2011 15:02nowaytodie • 1
  1. 0
    anan gider demiyorum canım kardşeim. tuz ve limon gider amk başka bi şeye gerek yok.
    31.12.2011 15:02strassejungen • 2
  2. 0
    @2 kardeşim onu biliyoruz başka meze falan olarak diyorum
    31.12.2011 15:03nowaytodie • 3
  3. 0
    pringles al panpa
    31.12.2011 15:04etetedegcek • 4
  4. 0
    @4 teşekkürler panpa başka tavsiyesi olan yokmu ?
    31.12.2011 15:04nowaytodie • 5
  5. 0
    anan gider demiyorum canım kardşeim. tuz ve limon gider amk başka bi şeye gerek yok.
    31.12.2011 15:05sikituttun • 6
  6. 0
    @6 özentilik yapma
    31.12.2011 15:07nowaytodie • 7
  7. 0
    mis gibi bi hatun gider
    31.12.2011 15:09tnrsk • 8
  8. 0
    @8 haklısın canım kardeşim çok haklısın.
    31.12.2011 15:10nowaytodie • 9
  9. 0
    kokoreç iyidir
    31.12.2011 15:10selpakci • 10
  10. 0
    kardeşim kivi gider.yaz olsa erik diyecektim ama ona en yakın biraz ekşi olan kivi var. akşam bende tekilacıyım kivi alıcam. başka da birşeye gerek yok.
    31.12.2011 15:13cukum icime kacti • 11
  11. 0
    viskinin yanında arada tekila iyi gider bence viski al panpa
    31.12.2011 15:13sor bakalim niye yaptim • 12
  12. 0
    helva panpa
    31.12.2011 15:13dol israfi am biti • 13
  13. 0
    he tabi bu arada kivi derken tekila bardağına biraz limon sık bardağın dudaklarının değdiği kısımlarını da hafif ıslatıp tuz yapıştır.
    31.12.2011 15:18cukum icime kacti • 14
  14. 0
    sol omuzuna tuz dök. tekiladan çektikçe dille omzundan.
    31.12.2011 15:26heryerde deler • 15
  15. 0
    bence sana tekila gitmez içme panpa
    31.12.2011 15:26sfenksiker • 16
  16. 0
    anan gider demiyorum canım kardşeim. tuz ve limon gider amk başka bi şeye gerek yok.
    31.12.2011 15:39muhabirinarkasindakiadam • 17
  17. 0
    @13 kavuracan adamları amk duzlan limonnan içiliyo
    31.12.2011 15:49asosyal at yarra • 18
  18. 0
    bitter çikolata.yok lan o viskiyle mi gidiyordu?
    31.12.2011 17:01zenci ruhu • 19
  19. 0
    tarçın ve portakal dene panpa aynen limon tuzdaki gibi bende olmeca golda tecavüz edecem bu akşam
    31.12.2011 17:21amisululastimi • 20
  20. 0
    anan gider demiyorum canım kardşeim. tuz ve limon gider amk başka bi şeye gerek yok.
    31.12.2011 17:221000s2megez50m • 21
  21. 0
    göbek deligi olan bi hatun
    31.12.2011 17:29jackblaccck • 22