1. 51.
    0
    @49 dini kitaplar tartışılmaz tek doğruları vardır bu sebeple iki açıdan ele alacağım. şimdi ikimizin de inançlı olduğunu varsayarak düşünürsek söylediğin ayete göre bilinen ve bilinmeyen tüm alemlerin insanoğlu için yaratıldığı sonucuna ulaşırız. şuan ulaştığımız teknolojiyle evrenin yalnızca %20sini biliyoruz bu %20 nin de %99u gözlemle edinilen bilgi hatta daha fazlası yani gidip test etmişliğimiz yok gidebildiğimiz tek yer ay onun dışındaki her yeri teleskoplarla ya da gönderdiğimiz gözlem uydularıyla inceliyoruz. bu zamana kadar keşfettiğimiz bölge içinde dünya bir kum tanesi bile değil ve biz bu gezegende yaşayan 6.5 milyar canlıyız ve allah ben sizin dışınızdaki tüm evreni ayrıca diğer boyutları da sizin için yarattım diyor öyleyse evrende bizden başka varlık ya yoktur varsa ya insandır değilse de bizden aşşağı bir canlıdır çünkü tüm evren bizim için yaratılmıştır bizden üstünü yoktur alemlerde bu mantığa göre. işte panpa beni ne yaparsan yap bu düşünceye inandıramazsın benim mantığım bunu almıyor çünkü bunda mantıklı bir taraf göremiyorum ha velev ki bende inançlıyım ve velev ki böyle oluşmuştur o zaman ya evrende aynı bizim formumuzda yani insan yapısında canlılar var ve başka gezegenlerde galaksilerde ya da henüz keşfedemediğimiz uzaklıklarda yaşamlarına devam ediyorlar ya da bizden başka hiç insan yok ve yalnızın.. yani allah sırf bizim için koskoca evreni yaratmıştır ya da şöyle örnek vereyim 28 milyon kişinin yaşadığı tokyo yani 28 milyon kişinin barınabilmesi için inşa edilen binaların var olduğu tokyoyu yalnızca 1 kişinin yaşaması için inşa edildiğini düşün. ya da sahra çölüne 100 milyon kişinin yaşayabileceği konutlar yaptırım sadece 1 kişinin orda yaşamasına izin verdiğini düşün işte varsa eğer allahın yaptığı da budur. hatta daha fazlası çünkü biz evrenin büyük bölümünü ve ne kadar büyük olduğunu hala bilmiyoruz. dini inanca göre benim yorumlarıma mantıklı bir yol bulmak çok zor zaten dini inanca göre dünyanın yok olmasından sonra tekrar insan oğlunun başka gezegende var olması ya da şans eseri var olması diye bir şey yok dünyanın yok oluşu kıyamet diye nitelendiriliyor ve bunun da israfilin sur'u üflemesiyle olacağı bildiriliyor onun için din emirlerinin esaretinde bilimsel mantık bulmaya çalışmak imkansız.. yani senin dediğin başka gezegende tekrar insan formunda olması gerekiyor sözü bile dine göre aykırı bir tabir çünkü din evrimi yalanlıyor.. baştan zaten inanılmasını yasaklıyor.
    Tümünü Göster
    ···
   tümünü göster