/i/Yazılım

Umuyoruz ki geleceğin yazılımcıları bu altinciden çıkacak!
  1. 51.
    0
    Panpa ben de ucundan kıyısından oyun yapmayla uğraşıyorum da bir yerde takılı kaldım.
    Kamerayı mouse ile hareket ettiriyorum ve kameranın döndüğü yere karakterin de dönmesini istiyorum.
    kabaca ne yapmak lazım?
    ···
    1. 1.
      +1
      Panpa ilk başta kameranın sağa sola döndüğü eksen hangisi onu öğren. Mesela y ekseninde sağa sola dönüyorsa;
      Karakterinin sağa sola döndüğü ekseni kameranın y eksenine eşitle. Bu şekilde kameran sağa sola döndüğünde karakterinde dönecek örneğin;
      (kamerayı koda eklediğini varsayıyorum. Burada kamera cam ile belirtilmiş)

      karakter. transform.rotation = Quaternion. Euler(karakter. transform.rotation.x,cam. transform.rotation.y,karakter. transform.rotation.z);

      Kabaca böyle. Biraz süslemen yeterli dinamiği ekleyecektir
      ···
    2. 2.
      +1
      eyv bakayım bi
      ···
   tümünü göster