/i/Tespit

  1. 8.
    0
    Oğlum kürtler sizin ananızımı gibti nedir onlara olan bu nefretiniz. Hakları verilmeyen ezilen bir toplumun ne yapmasını bekliyordunuz. Hepiniz özgürlük diye sokaklara çıkan adamlar değilmisiniz.iş sadece sizin özgürlüğünüzlemi bitiyor. Doğuda ki insanların özgürlükleri yok mu?.Kanuni sultan süleyman bile doğudan kürdistan diye bahsetmiş. Sizi rahatsız eden tarafı eğitimsiz oluşlarımı. Batılı tarzda giyinmediklerimi ha bide bölücülermi. Bölücülüğü şuan siz yapıyorsunuz. Vatanın her karış toprağı önemliyse doğuyu başka bir memleket gibi görmeyin. Anlıyorum hepimizin milliyetçi duyguları var. Altını çizerim hepimizin.Siz onlara ırkçılıkla yaklaşırsanız onlarında ırkçılık yapması etik değilmi.Ben ırkıçılığa her zaman düşman bir adam oldum. Ancak sizin böyle konuşmalarınızı görünce kendimi ister istemez ırkçılık yapmaya yöneltiyorum.Çünkü kendinizi kürtlerin yerine koymuyorsunuz.Bu ülke sadece türklerin değil. istesenizde istemesenizde gibe gibe kürtlerin varlığını kabul edeceksiniz
    ···
  2. 7.
    -1
    @3 şizo olabilir beyler
    ···
  3. 6.
    0
    kürdün gibişirken attığı zevk çığlığı
    ···
  4. 5.
    0
    Soylarini gibtiklerim , kürtler kenenin insanlasmis halidir lan . Lan keneye hakarettir bu , ozur dilerim kenelerden . Sanki mitozla cogaliyor kahpeler
    ···
  5. 4.
    0
    am
    ed

    bu kadar basit.
    ···
  6. 3.
    +2 -1
    lan dıbına koduğumun çocuğu
    bundan çok değil 100 yıl önce diyarbakır'daki kürt nufusu %10 u bulmuyordu.
    planlı istila bu amk.
    uyanın !
    mersinde % 60 lara dayandılar
    lan mersinde kürdün işi ne
    yarın öbürgün oraya da hwevin how hav derler
    inanacan mı dıbına koduğumun zeka özürlüsü !
    ···
  7. 2.
    0
    zütten fırlama isim
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Irk bile değil bunlar amk dağ barbarlari
      ···
  8. 1.
    +3
    Soysuzun biri malum vatan topragimizda gezerken am am am diye yokluk icerisinde bagiriyormus .

    Ancak mensup oldugu irk nedeniyle kimse ona olumlu bir cevap vermiyormus , hatta kendi irki bile .

    Gel zaman git zaman bu ihtiyacini eseklerle gidermeye baslamis . Bu cozum yolunu ogrenen soydaslari sormuslar ,
    -Hewal ne yapiyorsun lo sen hic esek gibiliiir , diye sormuslar .
    Bizim hewal ise gibik bir dil ile
    -Neden gibilmesin ki hewal am et buda et diye cevap vermis .

    Gel zaman git zaman soysuzlar buraya amet , ammet , amıet , emed ve en sonundada amed demisler ve yorenin adi soysuzlara gore amed olarak kalmis .

    Ancak hic bir resmi kurum ve kendileri disinda hic bir kesim bu ismi kabul etmemisler .
    ···