1. 226.
    0
    ···
  2. 227.
    0
    aaaaaaaaaaaaaaağğğğğğğğteeeeeeeeeeeeeeğğğğğğğğğğğğğğğğğhiiiiiiiiiiiizzzzzziiiiiiiiiiiiiiiimmmmmm
    ···
  3. 228.
    0
    ananın amı
    ···
  4. 229.
    0
    hande ateizmi
    ···
  5. 230.
    0
    rezerve
    ···
  6. 231.
    0
    ···
  7. 232.
    0
    arthur schopenhauer:

    tek tanrılı toplumlarda ateizm ya da allahsızlık, ahlak yoksunlugu ile eş anlamlı olmuştur.

    dünya, 15 yaşından küçük çocuklara din dersi vermeyecek kadar dürüst olursa, belki o zaman ona umut besleyebiliriz.

    dinler halk için gerekli, ve onlar için paha biçilmez bir iyilik.

    dinler ateşböcekleri gibidir: parlayabilmek için karanlığa gereksinim duyarlar. tüm dinlerin koşulu yaygın olan belirli bir derecede cehalettir. ki sadece bu havada yaşayabilirler ancak.

    her şey dinin yanında:
    vahiy, kehanetler, hükümetin koruması, en yüksek değer ve tanınmışlık... ve hepsinden öte, doktrinlerini çocukluğun körpe çağında zihne kazıma, dolayısıyla neredeyse doğuştan gelen fikirler gibi görülmelerini sağlama şeklindeki paha biçilmez ayrıcalık.
    ---
    karl marx:

    din, bunalmış mahlukun iç çekişi, merhametsiz bir dünyanın ruhu ve aynı zamanda akılsız bir çağın aklıdır. din halkın afyonudur. –

    ---
    albert einstein:

    algılanamaz bir varlığın olduğunu varsaymak... algılanabilir dünyada
    bulduğumuz düzenliliği anlamaya yardımcı olmaz.

    yarattıklarını cezalandıran ve ödüllendiren ya da bizim yaşayacağımız bir irade türüne sahip bir tanrı düşünemiyorum. bedensel ölümden sonra kişinin yaşdıbını sürdürdüğüne ne inanırım ,ne de inanacağım...

    ---
    friedrich nietzsche:

    ne? insanları kendisine inanmaları koşuluyla seven bir tanrı ha? bu sevgiye inanmayanlara korkunç gözlerle bakan, tehditler savuran bir tanrı! ne yani! her şeye kadir bir tanrı duygusu saklı kalmak koşuluyla bir sevgi! onur duygusunu da, öcalma susamışlığını da altedememiş bir sevgi! ne kadar şark'a yaraşır şeyler bütün bunlar! "seni seviyorsam sana ne bundan?" işte bir söz ki bütün hıristiyanlığı eleştirmeye yeter.

    insandaki güçlü ve ulu olan herşey insanüstü ve dışsal olarak düşünüldü. insan kendini çok küçümsedi. kendindeki iki yanı birbirinden ayrı iki alana böldü insan ; değersiz ve güçsüz yanı ile güçlü ve şaşırtıcı yanını.. ilkine insan dedi , ikincisine ise tanrı! -

    inançlar hakikat düşmanları olarak, yalanlardan daha tehlikelidir.

    ''inanç, gerçeği bilmek istememektir.'

    ah kardeşlerim, yarattığım bu tanrı, insan yapıtı, insan çılgınlığıydı, bütün tanrılar gibi!

    tanrılar yalnızca korku yüzünden icat edilmiş değildir: kudret duygusu düşsel hâle geldiği zaman, varlıklar yaratarak rahatlıyordu.

    ---
    george carlin:

    din kolaylıkla tüm zamanların en iyi yalan hikayesidir. düşünün bir kere. din insanları görünmez biri olduğuna, gökyüzünde yaşadığına ve yaptığınız herşeyi günün her dakikasında izlediğine ikna etmiştir. ve görünmez adam, yapmanızı istemediği 10 spesifik şeyler var. ve eğer ki bunlardan herhangi birini yaparsanız, sizi özel bir yere gönderecek; burada yanma, ateş, duman, işkence ve eziyet ile sonsuza kadar yaşacak; ve acı çekecek, yanacak, ve zamanın sonuna kadar çığlık atacaksınız. ama sizi seviyor. sizi seviyor. sizi seviyor ve paraya ihtiyacı var.

    ---
    sigmund freud:

    zamanın akışı içinde insanlık, bilimin ellerinden gelen darbelerle iki kez, naif özsevgisinin incinmesinin acısını yaşamak zorunda kalmıştır: birincisi, dünyanın merkezi olmadığını, akıl almaz büyüklükte bir dünyalar sistemi içinde sadece bir nokta olduğunu anladığında... ikincisi, biyolojik araştırmalar özel yaratılmışlık ayrıcalığını elinden alıp soykütüğünü hayvanlar alemine düşürdüğünde... tahmin etmek zor değil, insanlığı zaaflarından faydalanarak aldatan, sanal gerçekleriyle pohpohlatan olguyu...

    din, toplumsal obsesyonlarımız, obsesyonlarımız ise bireysel dinimizdir.
    ---
    napoleon bonaparte

    din sıradan insanları sessiz tutmak için mükemmel bir şeydir.

    din fakirlerin zenginleri öldürmemesini sağlar.
    ---
    bakunin:

    tanrı olsa bile yine de onu ortadan kaldırmak gerekirdi.

    ---
    kiya:
    insanlık için bir gereksinim oluşturan inanç duygusunun din'e dönüştürülmesi; devletlerin en derin, en gizli ve en kanlı organizasyonudur.
    ---

    dinsizlik bir dinse sağlıklı olmak bir hastalıktır.

    ben bir ateistim, hepsi bu. ben birbirimize karşı iyi olmaktan, başkalarına yardım etmekten başka bir şeye inanmıyorum. katharine hepburn

    ateist hiçbir görünmez desteğe sahip olmayan insandır. john buchan

    bir ateistin tanrının olmadığına ilişkin bir kanıt aramasına gerek yoktur. yalnızca tanrının olup olmadığı sorusunun kurtadamın olup olmadığı sorusu ile hemen hemen aynı seviyede olduğuna inanmaktır. john mccarthy

    bir ara ateist olmak istedim, hiç tatillerinin olmadığını öğrenince vazgeçtim. henny youngman
    Tümünü Göster
    ···
  8. 233.
    0
    @1 allah belanı versin kısa zamanda
    ···
  9. 234.
    0
    ···
  10. 235.
    +1
    “kanıt gösterilmeden yapılmış bir iddiayı çürütmek için kanıta ihtiyaç yoktur.” christopher hitchens

    herif acımamış
    saygılar
    ···
  11. 236.
    0
    ···
  12. 237.
    0
    tanrının bilgisayarı
    http://www.ucanspagetticanavari.com/
    ···
  13. 238.
    0
    ccc darwin akarr ccc
    ···
  14. 239.
    0
    şuku bin
    ···
  15. 240.
    0
    uygun vakitte bu başlığı okurum aga, notumu düşmüş olayım.
    ···
  16. 241.
    0
    oramakomaburamakooranadakorumburanada lan tosbaalar
    ···
  17. 242.
    0
    peki ölüm niye var lan ateistler
    ···
  18. 243.
    0
    bu baslikta ateizme kayiyoruz diye okudum
    ···
  19. 244.
    0
    seviyeyi yükseltme bin
    ···
  20. 245.
    0
    niye saçlarınız dökülüyor oglum hastalıklar niye var cevap versenize
    ···