-
1.
0kural ne alaka lan çözemedim
-
2.
0bende çözemedim lan
-
3.
0@2 matematiksel bir değer amk o. yani o kuralı sonsuza kadar uygulayınca pi sayısının değeri çıkıyormuş. bizim de o kurala uyan bi kodla pi nin değerini ekrana bastırmamız gerekiyor.
-
4.
0fuck nigga
-
5.
0up up up
-
6.
0c# olsa affetmezdim de c bilmiyom pek panpa
-
7.
0up up up
-
8.
0up up up
-
9.
0up up up
-
10.
+1kanka en alttaki printfde & kaldır dene %f yeterli zaten scanfde & konur
-
11.
0@11 eyvallah panpa gözümden kaçmış.
ancak bu sefer de sadece 3.0000 bastı. float ayarlamıştım halbuki. -
12.
0float zaten öyle olur int ayarlarsan 3 basar *
-
13.
0@13 yok panpa 3,14158941 gibi bir şey basması lazımdı. 3.000 değil sonuç yani.
-
14.
0yuvarlama yapmış olabilir mi ?
-
15.
0up up up
-
16.
0@15 işlemlerin başlarına (float) da koydum ama yine 3.000 çıktı.
-
17.
0kuralı çözemediğim için yardım edemeyeceğim pampa
-
18.
0http://tr.wikipedia.org/wiki/Pi_say%C4%B1s%C4%B1 hiççç anlamadım amk ahahaha
-
19.
0#define _CRT_SECURE_NO_WARNINGS //makro büyük harfle derleyici hatası için
1. include <stdio.h>
int main()
{
int i;
double sum = 0.0;
int n;
printf("enter a Nn");
scanf("%d",&n);
for(i = 1; i <= n; i++){
if(i % 2 == 0)
sum -= 1.0 / (2 * i - 1);
else
sum += 1.0 / (2 * i - 1);
}
printf("pi ==> %.4lfn",4 * sum);
getchar();
return 0;
}
al bundaki formülü anla kendi progrdıbına uygula amk
http://gevisgetiren.blogc...hesaplayan-c-kodu/4967917