1. 1.
    +1
    panpa using namespace std yaz tek tek tanımlama hepsini
    ···
  2. 2.
    +1
    c# giber tabiki
    ···
  3. 3.
    0
    olum bi kaç bi şey yazıp ekranda çıkmasını sağladım falan daha yeni başladım ama ışık var gibi lan ahahahhaha

    2. include <iostream>
    using std::cout;
    using std::cin;
    using std::endl;

    main() {
    int x;
    cout << "Hello World... " << endl << "I'm coming bitch"<< endl << "No more bitch";
    cin>> x;





    }
    ···
  4. 4.
    0
    @6 panpa c++ gibi evreni 3 kere turlayan zencidir. c# ise kendi zütüne ulaştırır.
    ···
  5. 5.
    0
    @8 steve jobs 1 yılda yalar yutarsın diyo lan
    ···
  6. 6.
    0
    10 yıl
    ···
  7. 7.
    0
    @6 c++ yı bi öğreniyim c# öğreniyim falan diyorum ama bakalım bu c++ öğrenmem ne kadar sürer
    ···
  8. 8.
    0
    @4 daha yeni başladım panpa :/ ne cin olayı daha kısa gibi
    ···
  9. 9.
    0
    using std::cin; nedir lan. olum 3 harfliler falan.

    3. ifndef APPLICATIONDATA_H
    4. define APPLICATIONDATA_H

    5. include "xmlEdit.h"
    6. include "style.h"
    7. include "plugin.h"

    8. include "qxmleditdata.h"
    9. include "sessionmanager"
    10. include "sessiondataaccess"
    11. include "log.h"
    12. include "filter/attributefiltermanagement.h"

    13. include <QtNetwork/QNetworkDiskCache>
    14. include <QtNetwork/QNetworkAccessManager>

    class XsdPlugin;

    class UIServices;

    class ApplicationData : public QXmlEditData, public SessionDataFactory
    {
    Q_OBJECT

    static int pluginCode;
    QMap<QString, IQXmlEditPlugIn*> _plugins;
    XsdPlugin *_xsdPlugin ;
    SessionManager _sessionManager;
    FrwLogger *_logger;
    QString _sessionDBPath;
    QVector<QMainWindow*> _windows;
    UIServices *_uiServices;
    AttributeFilterManagement _attributeFilterManagement;
    SessionDataInterface *_dataInterface;

    public:
    ApplicationData();
    virtual ~ApplicationData();

    virtual void init();
    virtual void end();

    void addWindow(QMainWindow* newWindow);
    void removeWindow(QMainWindow* newWindow);

    void setLogger(FrwLogger *newLogger);
    void setSessionDBPath(const QString &sessionDBPath);
    FrwLogger *logger();

    const QMap<QString, IQXmlEditPlugIn*> &plugins() const ;

    QString snippetsLocalDir();
    QString snippetsProgramDir();

    IQXmlEditPlugIn *xsdPlugin();

    UIServices* uiServices();
    void setUiServices(UIServices* value);

    //--- region(xsdCache)

    bool isXsdCacheEnabled();
    void setXsdCacheEnabled(const bool newState);
    int xsdCacheLimit();
    void configureXsdCache();
    //--- endregion(xsdCache)

    //--- region(welcomeDialog)
    void enableWelcomeDialog(const bool enabled);
    bool isWelcomeDialogEnabled();
    bool shouldShowWelcomeDialog();
    //--- endregion(welcomeDialog)

    //--- region(behaviour)
    void enableAutoscroll(const bool enabled);
    bool isAutoscroll();
    //--- endregion(behaviour)

    //--- region(session)
    SessionManager *sessionManager();
    void enableSessions(const bool enabled);
    bool areSessionsEnabled();
    QString sessionDBFilePath();
    int activeSessionCode();
    void resetActiveSessionCode();
    void setActiveSessionCode(const int code);
    Session::SessionState activeSessionState();
    void setActiveSessionState(const Session::SessionState state);
    void activateSessionIfEnabled();
    //--- endregion(session)

    //--- region(SessionDataFactory)
    virtual SessionDataInterface *dataInterface(const QString &configuration) ;
    //--- endregion(SessionDataFactory)
    AttributeFilterManagement *attributeFilterManagement();
    };

    15. endif // APPLICATIONDATA_H

    yazdigimiz XmlEditor'un kodlari.
    Tümünü Göster
    ···
  10. 10.
    0
    bana steve falan diyin bundan sonra iphone 6 yı ben çıkarıcam hahahahah
    ···
  11. 11.
    0
    bunları yazarsanız işte çalıştırdan bunlar çıkıyo falan filan
    ···
  12. 12.
    0
    @11 aynen panpa onu yeni öğrendim gib gibi tek tek using std::endl diye uğrasıyormusum namespace bütün std paketini tanımlıyomuş otomatik
    ···