1. 51.
    0
    @40 eyvallah kardeşim
    ···
  2. 52.
    0
    http://inciswf.com/calkekecal.swf
    ···
  3. 53.
    0
    @42 get out
    ···
  4. 54.
    0
    çok iyi
    ···
  5. 55.
    0
    @44 eyvallah
    ···
  6. 56.
    0
    oha yemisinci nesle kadar dedust2 nicki nasil alinmamis lan
    ···
  7. 57.
    0
    @46 evet şaşırtıcı
    ···
  8. 58.
    0
    güzel olmuş panpa ama daha sert beklerdim dubstep sonuçta
    ···
  9. 59.
    0
    rezerved bu başlıktan canım sıkıldıkça dubstep açar dinlerim amk egosu tavan yapmış ezikleri sizi
    ···
  10. 60.
    0
    @48 eyvallah panpa
    ···
  11. 61.
    0
    @49 egoist değilim , eleştiri için burdayım
    ···
  12. 62.
    0
    fena değil ama biraz amatörce sanki bence daha hard yapman lazım
    ayrıca sadece müzik değil şarkıları dubstep uyarlayabilirsin türkçe şarkılar olursa popülariten artar
    ···
  13. 63.
    0
    @52 eyvallah yorumun için. evet düşünüyorum türkçe şarkılara remix atmayı.
    ···
  14. 64.
    0
    güzel olmuş kardeşim
    ···
  15. 65.
    0
    @54 eyvallah kardeş
    ···
  16. 66.
    +1
    adam iyi yapıyor
    ···
  17. 67.
    0
    ···
  18. 68.
    0
    ···
  19. 69.
    0
    @56 panpaların hası
    ···
  20. 70.
    0
    moruk hiç bir numarası olmayan dümdüz bedavadan jingle gibi olmuş. yanlış anlama burda aşağılamak için bunları söylemiyorum. ses teknisyeniyim, prodüksiyon eğitimi alırken yarıda bıraktım, bir çok grupla çalıştım, müzisyenim, Beyoğlu'nda barlarda dj'lik yaptım, şuan indie/electronic rock/progressive house türünde projem var. Diyeceğim şudur ki kendine özgü bir şeyler yaratmalısın. Bu dinlediğim şeyin aynısını yapan 12 yaşında çocuklar gördüm. Şimdiye kadar armoni nedir diye açıp bakmamış, bu müzikte nerelere varılabileceğini düşünmemiş, Fl Studio gibi basit bir programla albüm patlatacağına inanan tiplerin yapabileceği bir şey. Günde 16 saat müzik dinliyorum. 12 saatinde aktif şekilde araştırarak müzik dinliyorum. Yenilerine bakıyorum, eskilerini süzüyorum. Yapmış olmak için yapma. Yaratıcı ol.
    ···