1. 1.
    -3
    oyunmu lan bu?. beyler size 3 oyun söyliyeyim onları bekleyin dıbına koyacak bütün oyunların.
    ac 3
    beyond two souls
    darksiders 2
    ···
  2. 2.
    +3
    ben böyle bir oyun görmedim.bu oyunu oynayıp da hala assassin creed veya splinter cell daha iyi diyen ağızları gibeyim ben.
    ···
  3. 3.
    -3
    sonunda diana yaşıyor çıkıyo ipneler
    ···
  4. 4.
    -2
    barkot kafayı merakla bekliyorum videolarda zaten daha da bi pgibopat olmuş amk yine şasırtır umarım bizi her yeri kana bulamayı dört gözle bekliyorum

    oyun cıktıgında gelen edit. evet oyunu bitiriyim öyle editliyim dedim oyunu normal seviyede bitirdim yalnız oyun beklediğime değdi kesinlikle güzel ve farklı yapmışlar sadece insan öldüren bi suikastçi değil insani duygularda koymuşlar 47 ye oyun aslında her şeyiyle güzel diğer serilerden tek farkı zorlugu biraz daha fazla şu yönden misal diğer serilerde kıyafet değiştirdiğimizde cok rahat girip cıkabiliyorduk bunda öyle bi olay yok aynı kıyafetten giyen kişiler sizi tanıyamıyor veya şüpheleniyor direk peşinize takılıypr bekle dur vs şeyler diyor o arada yapıcagınız en mantıklı şey kuytu bi alana gidip sizi enselemesi şimdi enselediğinde ya ellerinizi kaldırıp teslim olursunuz yada giberim lan diyip dalarsınız teslim derken öyle düşündüğünüz gibi değil etkisiz hale getiriyor direk neyse cok uzun oldu
    özet.ccc 47 giber ccc

    --spoiler--
    sonunda diana ölmüyormuş amk serinin devamı gelir büyük ihtimal kuşcu tam yerinde cıktı zaten amk
    --spoiler--
    ···
  5. 5.
    -2
    finalinde kuşçu bizi komisere satıyo amk
    ···
  6. 6.
    -2
    soyle ozetleyebilirim, senaryo max payne gibi kiz kurtarmaliydi cok da guzel degildi, senaryoyu her seye ragmen cok guzel baglamislar, zeka gerektiren oge cok fazla vardi oyunda, cok fazla secenek var ilerlemek icin, heyecani dorukta hissettim mi, eh, bazen. Oyun uzun suruyo, normal zorlukta oynadim, bazi kisimlarinda cok tekduzelik hissettim, oynarken max payne 3 gibi silahi elinizde hissetmiyosunuz, oyun oldugunu hissettiriyo. Haritalar kapsamli ve guzeldi, diana kim victoria kim hala cozemedim, giberim senaryoyu. Ben keyif aldim ama o kadar da super diyemem. Bir splinter cell conviction diyemem.
    ···
  7. 7.
    +2
    fena güzel bitirdim oyunun tasarlayanı yönetmeni türkdü oyun biterken yazdı
    ···
  8. 8.
    +1 -1
    ananızı gibeyim ya herkes yazmış diana ölmüyor diye
    ···
  9. 9.
    +2
    yazıma başlamadan önce söylemek istiyorum: oyunu %100(tüm achievementler dahil) olarak purist zorlukta bitirdim. 168 saatilik oynama sürem var.

    hitman absolution iyi ve güzel bir oyun. Yine de genel anlamda çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. gerek oyun mekanikleri, gerek senaryosu biraz fazla aceleye gelmiş hissi veren ve belli noktalarda acayip derecede saçmalayan bir yapıya sahip.

    -senaryo/hikaye

    öncelikle hikayeden başlayalım: ajan 47'nin eski bağlantısı diana burnwood'un ajansa ihanet etmesi ve ajansın elinde tuttuğu nedense sürekli liseli kıyafetiyle dolaşan victoria isimli hatunu da yanına almasıyla ajan 47'ye diana'yı öldürme ve kızı da ajansa geri getirme görevi verilir. bizim ajan da kontrat kontrattır deyip yola koyulur. diana'yı bulduğunda da böğrüne tek el ateş eder ama diana ölmeden önce victoria'yı ajansa geri zütürmemesini, çünkü victoria'nın da 47 gibi biyolojik bir çalışmanın ürünü olduğunu söyler. bunu duyan 47 durur mu hemen ajansa ihanet eder ve victoria'yı da alıp kaçar. sonra ajans da bunun peşine düşer.

    güzel başlıyor değil mi? evet güzel başlıyor. ama güzel devam etmiyor. bu salak 47 önce kızı dakota'lı bir silah tüccarına kaptırıyor sonra da bu adamın peşinden gidip bu işe onunla birlikte ne kadar dallama bulaştıysa onları da onunla birlikte temizleyip en sonunda ajansla ilgileniyor.

    bunda ne var ne güzel mi diyeceksiniz? sizin oyun zevkinize sıçayım ben. normalde ajansın kirli işlerini gösterip, bu işe karışan kilit isimleri temizleyip ajansın güvenini kazanacağı daha iyi bir senaryo ortaya konabilecek iken, ortaya çıkan şey altı üstü 10 milyon dolara sevinen bir silah tüccaranı göreceksiniz oyunun sonlarına doğru. adamın koskoca mayın fabrikası var, fabrikanın altında çok gizli boyolojik çalışmalar yaptırıyor, yanında bu biyolojik çalışmaların ürünü hayvan gibi bir koruması var, adam gidip 10 milyon dolara seviniyor sığır.

    bu sadece buz dağının görünen kısmı, bir de yanlarda pek görünmeyenleri var;

    diana ve 47 arasında konuşulanlar tam anlamıyla oyunun sonuna kadar gösterilmiyor. e aga bu nedir? twist yapacaksınız diye hikayenin içine bu kadar mı sıçılır. madem 47 biliyor diana'nın yaşadığını ne diye mal gibi kızı açık hedef haline getiriyor da kızı dakota'lıya kapırıyor?

    victoria ne kadar salak bir karakterdir, oyunun başlarında kimseye bir şey diyemeyen, bir şey yapamayan hatun, oyunun sonunda yarım düzine eğitimli adamı dakota'lının gözü önünde harcıyor ama dakota'lı yanında dikilirken ona bir şey yapmıyor. bu ne gibim iştir?

    birdie denen dallamanın 47'ye karşı olan anlamsız sırt dönüşünün de nedenini belirtme zahmetine girmiyor oyun. ne oldu lan? niye satıyorsun adamı gereksiz yere? neden silahını geri veriyorsun? tamam devam oyununun hikayesinde varsın da nedir bu kestirip atma?

    ve gelelim saints'lere... ne desem boş, ne desem anlamsız. şu trailer da: http://www.youtube.com/watch?v=QQ_jhw5TuxA öyle bir göze sokuyorlar ki aha diyorsun kesin hikayeye bir katkıları, bir derinlikleri var bunların. boru mu elit birlik. biraz senaryo alt yapısı olur heyecanlı heyecanlı oynarız/izleriz. yok amk. bizim ajanstaki mal arıyo bunları diyo ajan 47'yi indireceksiniz. bunlar da okey diyorlar. hop geliyorlar, 47 bunların eline veriyor. bitti. ne olduk lan? bu nedir aga, bu nedir? böyle bir hayal kırıklığı yaşamamıştım uzun zamandır bir oyunda. mını gibiyim.

    -oyun mekanikleri

    oyun buglarla dolu bir oyun. duvarın arkasını gören mi dersin, gözünün önünde çömelmiş herifi göremeyen mi dersin, gereksiz yere kimseyi öldürmeden sadece hedefi öldürüp ve kanıtı alıp kayıplara karıştığın halde silent assasin vermeyen puanlama sistemi mi dersin.

    oyun teknik olarak sıçışlarda ve buna yapabilecek bir şey yok. tekrar tekrar deneyip ve biraz da şansın yardımıyla geçiyorsunuz bölümleri(purist için konuşuyorum).

    oyun mekanikleri ise komik. diyelim ki polis üniformasını giydiniz ve bir an da bütün polisler sizi tanıyor oluyor. la dur belki yeni geldim teşkilata? bi sor nerelisin ne yaparsın? yok. "stop right there" oldu amk. o değil kafanı çevirip başka tarafa bakıyorsun yine anlıyor. hem de sadece yakından filan da değil baya baya uzaktan anlıyor. bu diğer üniforma grupları için de geçerli. özellikle de çin mahallesinde geçen bölümlerdeki aşçılar için. lan ben başka biri olsam ne olur olmasam ne olur. belki işe yeni girdim, bir arkadaş yerine bakmam için rica etti?.etrafında bir dünya müşteri var. adam benim kılık değiştirdiğimi anlayıp peşimden bağırıyor. lan müşterin var orada hıyar. ama yok, illa hemen polise yetiştirecek deyyus. polis de mal gibi tek adamın sözüyle tüm teşkilatı başınıza yığıyor.

    ilginç bir de detay var: mesela alaksız birini öldürürseniz non-target casualty diye eksi puan alıyorsunuz. birini subdue eder ve bayıltırsanız ve giysi dolabına filan saklarsanız puan kaybetmiyorsunuz ve hala silent assasin olabiliyorsunuz. tabi adamı giysi dolabına koyacağınıza uçurumdan aşağı da atabilirsiniz. yine puan kaybetmiyorsunuz. oyun o adamın ölmediğini düşünüyor ve siz de silent assasin oluyorsunuz. ki neden adamı illa ki bir şeyini içine saklamak zorundayız bunu anlamıyorum. kimsenin gelmediği görmediği bir yere koyarsanız dahi pacification yüzünden eksi puan alıyorsunuz. böyle de saçma bir yanı var.

    bir eşyayı sağa dola atıp ses çıkararak dikkatleri dağıtabiliyorsunuz ki bu hoşuma giden bir detay. ama silahları atamıyorsunuz. neden? cevap yok.

    mesela adamın birini öldürdünüz/bayılttınız diyelim. adamın silahı filan yere düşüyor nal gibi. devriye geçiyor ve görüyor ama tık yok. mesela adamın yanında arkadaşını zütürüyorsunuz "lan bu ahmet nereye kayboldu?" demiyor sığırlar. önceki oyun blood money de bir adam ekgib olunca yan odalara filan bakıyordu bazı adamlar. oyunun kasabada geçtiği bölümler var mesela, tüm kasabayı tek bir adam dışında temizleyin demez ki "herkes nereye kayboldu?". ama diyelim ki kanlı bir ölüm gerçekleştirdiniz. yerler kan oldu biraz. hop gören geliyor gören geliyor. akın akın geliyorlar. sonra kimse yok deyip rutinlerine geri dönüyorlar. lan burada bir tane adam vardı bekliyordu, aynı takımda değil misiniz siz demin buradaydı yanından geçtin, onun olmasın sakın? yok.

    oyunun gerek reklamlarında gerekse öğrenme bölümünde vurgulanan bir nokta var. oyunu istediğiniz stilde oynayabilirsiniz. isterseniz katliam yapın, isterseniz kimseye görünmeyin. de buna hiç gerek yok ki. özellike purist de tek mermiyle ölüyorsunuz ne stili? ayrıca küçük bir katliam yarattığınızda anlamsız yere yanınızda spawn olan adamlar da cabası. öldür öldür bitmiyor. ki herkesi öldürünce eksi puan alıyorsunuz. tam anlamıyla zaman kaybı. boşu boşuna bir dünya silah vs tasarlayıp koymuşlar oyuna. en yüksek puan için yapılması gereken challenge'leri yapıp sessiz sessiz takılıyorsunuz yeniden. biraz gereksiz ama yine de bir yerde oyunu tam anlamıyla tecrübe edebilme şansını yakalıyorsunuz.

    -genel

    seslendirmeler güzel, müzikler güzel, oyunun atmosferi ve renk paleti harika. modellemeler müthiş. karakterlerin aralarında yaptıkları konuşmalar eğlenceli ve komik. adamın birinin arkasından beni fark etmeden kanıtı almaya çalışıyordum. ama salak 47 yanlışlıkla elini dokundurdu adama ve adam da "elimi mi tutmaya çalışıyorsun" diye bana döndü, hahahaha. böyle hoş detaylarla dolu bir oyun. de işte şu oyun mekanikleri ve hikaye beni benden aldı. genel anlamda anlamsız derece zor, ve tatmin etmeyen bir finale sahip oyundur kendileri. ben öyle purist kasmam diyorsanız alın oynayın. aşağı yukarı 10-15 saate bitirirsiniz.

    bir de orjinal oynuyorsanız contract kısmı var ki baya eğlenceli. arkadaşlarınızla aynı bölümü kim daha hızlı geçecek diye yarışabiliyorsunuz ve buradan kazandığınız paralarla silah upgrade'leri yapabiliyorsunuz.

    piyasada başka bir alternatifinin olmaması en önemli artısı.
    Tümünü Göster
    ···
  10. 10.
    +1
    hikayesi grafikleri falan süper bi oyun ama çok zor bi her görevde mi zütümden ter akar defalarca baştan başlarım amk ama oynayın beyler hikayesi yeter
    ···
  11. 11.
    -1
    punisher max payne tarzı oynayan gelmesin bu başlığa
    ···
  12. 12.
    -1
    nefessiz oynuyorum amk grafikte max payneni domaltıp gibmişler
    ···
  13. 13.
    +1
    tam istediğim tarzda oyun lan. bir bu, bir de sniper ghost warrior 2. böyle gizli dalıyorsun, öyle klagib fpslerdeki gibi sıka sıka gitmiyorsun.
    ···
  14. 14.
    +1
    @41 senin varya ananın amında horon tepeyim huur çocuğu.
    ···
  15. 15.
    -1
    @42 benden önce 5 kişi yazmış dıbına kodumun malı
    ···
  16. 16.
    +1
    hala oyanayamadığım oyun
    beyler :(

    edit: 1 ay sonra gelen entry
    oyunu günde 3 saat oynayarak 3 günde bitirdim. silah kullanımı kötü olmuş. daha çok bıçak ve tel kullandım. içgüdü geldi diye kimliğin açığa çıkmasını abartmışlar. maskeli kostum giyiyorum adam tanıyor beni. neyse bunların dışında grafikler, oynanabilirlik, hikaye vs. güzel. aklıma gelmişken, birdie'yi de öldüreydik iyiydi.
    ···
  17. 17.
    +1
    sağa sola şişe atmaktan gına geldi mına koyim. dexter in şirketi de boşalttım. lan şirketi gelin bi görün lan in cin top oynuyor. kafam rahat mına koyim
    ···
  18. 18.
    +1
    you will never know this
    ···
  19. 19.
    +1
    ilk hitman oyununu oynayıp hayran kalan kitle için çok tatmin edici olmayan bir oyun olmuş. tabiki ilki efsane idi ancak bu kötü olmamış bence.
    bir önceki hitman'de biraz daha silah kullanmaya mecbur bırakıyordu oyun sizi. ama bunda tam tersi olmuş. zaten eğer dan dun silah kullanmaya çalışıp görevi yapmaya kalkarsanız anlarsınız dediğimi, oyun sizi silent assasin olmaya zorluyor. amaç en az patırtı ile hedefi öldürmek. öyle ki hiç silah kullanmadan bitirilen bölümler var. tabiki bunun sonucu sürekli şişe fırlatmak oluyor sağa sola. en güzeli ise bıçaktı valla. bıçağı uzaktan adama fırlatabilme olayı nedense benim için efsane oldu. her bölümde bıçak arar oldum amk.

    ayrıca contract olayı da hoşuma gitti. her oyuncu için kendi tarzını oyuna dökebilme imkanı veriyor,ve bu kendi tarzı oyunda puan getiriyor kişiye.

    özet olarak bence güzel olmuş.
    ···
  20. 20.
    +1
    oyndaım oynadım sıkıldım pcden silmedim belkimde üstünden 1 ay geçti dedim dur şu hitmanıda bir oynayayım meger bıraktıgımda finalındeymişim onuda oynadım bitti sonuç olarak güzeldi bea dıbına koim yanlız gidip öküz gibi adamı vurmayın az cözün çeşitli şekillede öldürülebiliyoru onlara başvurun ugraşınlan oyle çıkar zevki ben 1 bölümde sırf admaı istedigim gibi öldürmedigim için1 buçuk saat oynadım
    ···