1. 19.
    -1
    tesadüfen çükülemiş beni kaltak
    ···
  2. 18.
    0
    @2 ateistim allaha şükür
    edit:@1 panpa @4ü okudum bişey olur mu ?
    ···
  3. 17.
    0
    ananı diyalektik gibtim
    ···
  4. 16.
    -1
    seni tesadüfen bi giberim imana gelirsin huur
    ···
  5. 15.
    -1
    Bos insanlara söz anlatamazsın...
    ···
  6. 14.
    0
    yazıya bak amk okusam da bir tak anlamam ateist olmak ne kadar zormuş ben böyle iyiyim

    benim söylediğimi sandığım şeyi anladığına inanıyorum fakat senin işittiğin şeyin benim kastettiğim şey olmadığını fark ettiğinden emin değilim
    ···
  7. 13.
    -1
    @12 müslümanım ben
    ···
  8. 12.
    0
    ananı diyojen hakkında makale yazarken gibtim
    ···
  9. 11.
    0
    Siz cansız (henüzs yok) iken sizi dirilten (dünyaya getiren) Allah'ı nasıl inkar ediyorsunuz? Sonra sizleri öldürecek, sonra yine diriltecektir. En sonunda O'na döndürüleceksiniz.

    inkar edenler ve ayetlerimizi yalanlayanlara gelince, işte bunlar cehennemliktir. Onlar orada ebedi kalacaklarır.

    Bakara suresi 28. - 39. Ayetler
    ···
  10. 10.
    +2
    dur bi at gözlüklerimi takayım
    ···
  11. 9.
    0
    aralara bi virgül falan koysaydın bari amk.
    ···
  12. 8.
    -1
    @7 ama tesadüfen çok acayip şeyler oluyor neden evren de varolmasın ?
    ···
  13. 7.
    -1
    Olum bunu unutma hayatta hicbir sey tesdüfen olmaz nasıl kullandıgın bilgisyari birileri bulduysa senide biri yaratıcı var etmistir insan oglu en akıllı ve mantıklı yaratıktır.
    ···
  14. 6.
    0
    gibtir git..
    ···
  15. 5.
    0
    @3 nasıl yani?
    ···
  16. 4.
    +3
    'Eşhedü en-la-ilahe illallah ve Eşhedü enne muhafazid'ün abduhu ve Resuluhu.'
    ···
  17. 3.
    0
    Alakası yok.
    ···
  18. 2.
    -1
    ateist olan belirtsin.
    ···
  19. 1.
    -4
    varoluşun anlamdırılmasındaki dogmatik epistenin anti amprik inançsal öngörüsü mistik fenomolojinin metafiziksel realitelerinin soyutlaştırılmış öngörülerinden meydana geldiği realitesini baz alırsak seleksiyonel gelişimin insan algılarından oluştuğu ontolojik serbestinin kapsamından doğan güdülenmiş güdülerin kendi içleminden güdülmesiyle dinin ve tanrı inancının kavramlaştırılmasının membahının tarihsel determinist süzgecinde neolatic çağlardan kalma geleneksel sosyolojinin ve bunu doğuran pgibolojinin günümüze kalan yansımaları olduğunu göreceksinizdir. tabi salak değilseniz.
    ···