gençlik fotoğraflarına bakınca yeniden anlıyorum kadının hasıdır özüdür.
slavik karakterdeki bu ablamız iri kadın güzel kadın gerçeğinin belgesidir.
zamanına göre çok uzun olan boyu, geniş kalçaları, kıvamındaki kilosu ve balıketli vücudu bakanı bir daha baktırırmış.
arnavut kökenli olduğu sölenen neriman köksal vamp kadın ya da femme fatale denen erkeksi kabadayı kadın profilinin en gözde örneğidir.
ÇOCUKLUĞUMDA DA EKRANA ÇIKTIĞINDA GENÇLiK filmlerine şu gün güzel kadın gören 3 yaşındaki yeğenimin yaptığı gibi bel bel ağzı açık bakışımdan kadın zevkim ortadaymış.
oynadığı ve özdeşleştiği
fosforlu cevriye karakteri yıllarca peşinden gelecek hükümet gibi kadın delikanlı kadın imajının perçinleyicisi olmuştur.
seslendirmesini adını bilmediğim bir abla yapmıştı aklıma takılmasının nedeni tahir abi'ye dönüşmeden önce olan bitene düştüğü nOtunda keşanlı ali destanı filmini atana zütümü gibtireceğim diyen bıyıuklı genç forvet'in açtığı
muazzez ilmiye çığ ve neriman köksal ferresi başlığını okuyup gugıllayınca ukraynalı arkadaşımın kime benzediğini keşfetmem ve kepslerini karıştırdıktan sonra nikol'ü neden sevdiğimi anlamamdır; buraya da bu uykusuzluğuma rağmen bu nedenle yaZIYORUM. sözlük işi çağrışım işi uhabbet vesair sabahı ediveriyorsun.
hep istediğimiz ama bir türlü uygun kadını bulup yaşayamadığımız eşit ilişki hayaline en çok yaklaştıran ezik olmayan güçlü kadın portresi olduğu için sanırım hâlen seviyoruz.
üstüne basa basa sağlığı bozulmadan önceki yani 40'larına kadarki neriman köksal türkiye'nin gelmiş geçmiş en güzel kadınıdır.
kadınlık kesinlikle sadece şekil şemal falan değildir edadır tavırlardır duruştur.
işte bu yüzden beğendiğim bütün kadınlarda bir parça neriman köksal vardır.
10 dakikada bu kadar oldu yeğenim uyandı dayı hüptirik al bana diyecek.