-
201.
0@161 kardeşimsiniz işte bak böle adamlara bayılıyom gercek özgürlükçüler
-
202.
0@158 allahsız ama akılsız değil en önemli bişey aklı olmayan şakirtini de ateistinide gibeyim
-
203.
0@163 abazaca yaklaşım
-
204.
0@ 1 adam açıköğretim beyler
-
205.
0@166 geri zekalı siyaset bilimi sınavı diom açık öğretim diyo 120 kişilik anfi diyom ibf diom açık öğretim diyo dayını mı gibiyim
-
206.
0@1 konudaki türbanlı beyler.
-
207.
0@152 bana ne dediğinden bi gibim anlamadım amk askeriye polislik sınavı filan. senden başka türlü düşünenler mantıksız senin gibi düşünenler mantıklı konuşuyor di mi sana göre ? kaldı ki ben senle aynı noktaya geliyorum temelde amk da işte anlayacak mantık gücü yok aslanım.
-
208.
0empati cok güzel seydir empati kurun
-
209.
0*** lux mentis-lux orbis ***
-
210.
0islam in kurulusu oku ile baslio bu amini gotunu dagittigiminin mallari kafasindaki bez parcasini okumanin onune koyuyo beynini gibtimin kaltaklari
-
211.
0amaç kapanmaksa peruk takar yine kapanırsın kardeşim. bunların amacı sadece siyaset. yapılan yine yanlış. ama hiç içim sızlamıo iyi yapyolar amk huurlarına.
-
212.
0anfilere takunyalılar yakışmıyor hacı.
-
213.
0ya at yannanı öle bi durum yok mk karı masumca cıktı ne alakası var provakasyonla
-
214.
0@1 eksini verdim yannan antifrizi
-
215.
0şu dinde bile varlığı kesin değil muhabbetini bi kesin sanki kuran okumuşlukları var amk yok aga inanmamakta özgürsün bende hacı hoca değilim ama bırakın millet dinini yaşasın
-
216.
-2çok güzel olmuş iyi de olmuş. helal olsun amk hocaya
-
217.
0kardeş sen diyosunki ben türban takıcam kanun diyoki takamazsın şimdi bide şu açıdan bak kanun diyoki eğitim dili türkçedir bdp diyoki kürtçe olsun kısacası kanun ne derse odur acıma yetime.. böyle giderse o acıdıkların 10 15 sene sonra amımıza koyacak zaten raad ol
-
218.
0türban kadının özgürlüğü müdür, türban özgürlük müdür? yoksa erkeğin özgürlük diyerek kendine ve kadınına olan güvensizliğini dini motiflerle süsleyerek despot bir dışavurumu mudur bunu bi anlamak lazım ilkönce..
kuran'ı kerimi adam gibi okuyun. o dönemin koşullarını bilin. ayrıca bugün iran, malezya, sudi arabistan gibi ülkelerin kadınlarına bir bakın. kırbaçlananlar, recm edilenler, yüzüne kezzap atılan kadınlar..
türbanın bir özgürlük olduğunu düşünen, kadınların özgürlüğünü türbanla ölçen her anlamda cahildir. erkeklerin susması kadınların konuşması gereken bir konuda kadınları bile konuşturmayıp, haykırıyor sakallılar türbana özgürlük diye, kadınların zorla kafasına geçiriliyor bugün türban. öyledir işte, kim tersini söylüyorsa yalancı ve adidir.
kız öğrencilerimin en büyük sorunlarından biridir ailesinin zoruyla türban takmak. bu bir gerçektir. siz ister kabul edin ister etmeyin.
edit: buna eksi veren amcık. gerçekler dokunuyor di mi? olum hastasınız lan siz. yazık.. -
219.
0@1 annesi gibişmiş dedected
-
220.
0Kıyafet kanunu ile birlikte, kadınların çarşaf giymesi yasaklanarak kadınlar modern kıyafetlere geçiş yapmışlardır. erkekler ise fes ve sarık gibi başlıklardan vazgeçip şapka takmaya başlamışlardır.
atatürk, 23 ağustos 1925’te eskişehir ve mahmudiye’ye yaptığı seyahatlerde şapkayı halka göstererek giysi devriminin ilk işaretini verdi. “biz her nokta-i nazardan medenî insan olmalıyız. fikrimiz, zihniyetimiz, tepeden tırnağa kadar medeni olacaktır. medenî ve beynelmilel kıyafet milletimiz için layık bir kıyafettir onu giyeceğiz.” diyen atatürk, 27 ağustos 1925’te de mahmudiye 'de “turan kıyafetini araştırıp ihya eylemeye mahal yoktur. medeni ve beynelmilel kıyafet bizim için, çok cevherli milletimiz için layık bir kıyafettir.” diyerek, "cevherli milleti" ilkellikten sıyrılmaya teşvik etmiştir. atatürk’ün diktesi üzerine 25 kasım 1925 tarih ve 671 sayılı şapka kanunundan sonra yeni rejimin kapıkulları derhal biat etmiş; bu yenilik, medenî kıyafet değişimi olarak vatandaştan sayılmayan karabudun arasında çoğunlukla nefretle karşılanmıştı. bundan sonra, 3 kasım 1934 'deki kıyafet kanunu ile cüppe ve sarık giymek yasaklanmış, bu kıyafetleri giyme hakkı yalnız -ibadethanelerde- din adamlarına tanınmıştır. diğer yandan ülke çapında bu duruma tepki gösteren bir takım muvahhid gruplar ortaya çıkmıştır. bunlar "dinî amellerine alet etme" gibi iddialarla yargılanmıştır. bu tip suçlardan bazı kişiler hapis cezasına çarptırılmış veya idam edilmiştir. 1924 yılında yazdığı "frenk mukallitliği ve şapka" risalesinden dolayı 1925'te çıkan söz konusu kanuna muhalefetle idam edilen i̇skilipli atıf hoca ilk akla gelen örneklerdendir
Analarımız başını kapar eyvallah ama türban olamaz... Burası TÜRKiYE CUMHURiYETi boş boş şeyleeri savunmayın örümcek beyinliler
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 09 06 2024
-
mehmet ali erbil akpyi eleştiriyor
-
mavio bıvanko nedir amk
-
sözlükden ermeni birini öldüresiye dövmek
-
yapacağınız yayına sokayım
-
özgür turhan gösterisine gittim
-
ahuahauhuahuahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
-
ermeniler batıya gitti asimile oldu
-
ahmet selim kul
-
türkcell turistlere
-
öz dayım tuvaleti pavyona çevirmiş be
-
sözlüğe neden foto yüklenmiyor aq
-
söylenmesi zevk veren yeni nesil topçu isimleri
-
herkes kullandığı şampuanı ifşa ediyor
-
oldlar eskiyi yad ediyor
-
hakkaride bir manav üzerinde allah yazan
-
bana ermeni soykırımının olmadıgını ispat
-
online listesinde 17 amlı var
-
herkesin birbirine rahatça ana bacı küfredebildiği
-
erkin koray hayranıyım
-
düzgün konuşun laaağn
-
toggun kampanyası bitmiş
-
itü sözlük de kapandı anasını ya
-
aranızda mustafa kemali seven varsa
-
lutfen kufurlu konuşmayalım
-
basslıkta
-
sohbeti moderatörün yönlendirmesi lazım
-
memati ananı
-
memati herkese mesaj atmasa iyi çocuk
-
2015 2016 sezonu sartlari olusuyor
- / 2