1. 0
    edit:linki vermeye gerek yok amk herkes biliyor zaten

    edit2:kulakları dediği yer nere oluyor lan?
    .
    .
    .
    bak kulağını tut kulağını tut
    vur vur vur vur
    kulaklarını tut
    kulaklardan kulaklardan lan
    kulakları kulaklarına bak
    herkes postasını atsın sonra devam edecez
    aynen aynen
    vur joker vur
    oyna oyna oyna oyna oyna
    ahhhh
    sus amına goyum karı
    ver ağzına ver ağzına
    ver ver ver
    2 tane alabilir mi
    ne 2 tanesi be
    al al ısır ısır ısır ısır
    vur joker vur vur dibine dibine kökle lan kökle yukardan aşağıya çalış be
    bu jokeri tokatlıyacam yemin ediyorum az kaldı
    10.09.2012 17:06sikishgen • 1
  1. 0
    hahahshafsaf

    edit: amk kulak derken nereyi diyo la
    10.09.2012 17:06 ~ 17:07yalanina sokuyumcular • 2
  2. 0
    hep böyle bir ortamda olmak istedim amk... böyle bir ortam için 300 usd veririm ama amk malları belki de 20 tlye işi bitirmişler
    10.09.2012 17:07iki sekiz bir ondokuz uc yirmi • 3
  3. 0
    o kulağı bende çözemedim panpa
    10.09.2012 17:07sikishgen • 4
  4. 0
    mağara.avi
    10.09.2012 17:08incir • 5
  5. 0
    mağara.avi
    10.09.2012 17:08karaelmasheryerde • 6
  6. 0
    mağara.avi
    10.09.2012 17:08cekdenils • 7
  7. 0
    oyna oyna oyna dediği kısım gülmekten ağladım amk :(
    10.09.2012 17:08max planckin torunu 4 • 8
  8. 0
    @3 amını goyım öle bi karıyı tek kişi bile sikmem
    hem öle bi ortama girsek sonunda kendimizi baygın buluruz amk ayıldığımızda böbrek yok :(
    10.09.2012 17:09sikishgen • 9
  9. 0
    @5 6 7 yazılı olanını nerde gördünüz piçler hele diyin bakim
    10.09.2012 17:09sikishgen • 10
  10. 0
    10.09.2012 17:11sikishgen • 11
  11. 0
    magara avi yeni gören orospu evladıdır
    10.09.2012 17:11withutmi • 12
  12. 0
    @9 ortam dedim amk... aynı karıdan bahsetmiyorum ki
    10.09.2012 17:11iki sekiz bir ondokuz uc yirmi • 13
  13. 0
    kaptan mağara adamı da geldi
    10.09.2012 17:12kartalkalkarkartaldansarkar • 14
  14. 0
    @13 tmm panpa
    10.09.2012 17:12sikishgen • 15
  15. 0
    --spoiler--

    --spoiler--
    10.09.2012 17:13kuzeey tekinoglu • 16
  16. 0
    reserved
    10.09.2012 17:15uclu kalem • 17
  17. 0
    hayır anlamıom mağara yazanlar nerde yazılısını gördünüz binler
    10.09.2012 17:15sikishgen • 18
  18. 0
    mağara.avi
    10.09.2012 17:16fakewithfuck • 19
  19. 0
    iyi uçuşlar
    10.09.2012 17:16adanali • 20
  20. 0
    10.09.2012 17:17sikishgen • 21
  21. 0
    10.09.2012 17:19sikishgen • 22
  22. 0
    10.09.2012 17:20sikishgen • 23
  23. 0
    10.09.2012 17:20sikishgen • 24
  24. 0
    --spoiler--

    --spoiler--
    10.09.2012 17:21sikishgen • 25