-
51.
+3+ kim sıçtı la tuvalete?
- ben!!
+ zütünü gibeyim senin amk ne yedin o kadar leş gidi kokuyo tuvalet
- karantinaya alın o zaman amk -
52.
+3-kurban olsada etler gelse amk
-eğer 4. kattaki zekeriya abiler 1 poşet getirse karşımızdaki 2 poşet getirse ilk kattaki mustafa abiler 1 getirse 6 ay aç kalmayız amk
-sinan abileri unutma
-yok o binler getirmez amk -
53.
+3sitcem belanı ha sesini kıs olum uyuyoz lan burda
-
54.
+2 -1tek kalıyorum evde 0 moabbet 0 diyalog :/
-
55.
+2dur la dur bu da bi daha benden amk
lan şu klozetin kapağını bi kapatın amk her taraf kokuyo. -
56.
+2a: adamım, yemeği yedik ne güzel, hadi bulaşıkları yıkayalım kurumasın.
b: gibtir lan ben hizmetçi miyim bulaşık yıkayacak
a: niye olm ben yıkıyorum ben hizmetçi miyim?
b: yıkama olm ben sana yıka mı diyorum. eşşeğn biri çıkar yıkar ne de olsa.
a: ben eşşek miyim dıbına koyim?
a: allah allah olm sana eşşek diyen mi var? malın biri yıkar ne de olsa. gel bi el daha atalım. bi cigara var mı la?
.
.
.
. -
57.
-2ütüyü fişe taktınmı
evet
getir tencereyi makarna yapıcaz
amk gerçek olay -
58.
+1 -1+kardi ev sahibi aradı
-ne dedi?
+kirayı ödemeyeli 3 ay olmuş yarın çilingirle geliyormuş. -
59.
+2-oluuum karşı apartmandaki hatunu gördün mü ?
-
60.
-2lanet ekşi başlıkları
-
61.
-2bak kardeşim.
yaşım 24 ve 44 yaşında bir dul bayanla evlendim, kendisinin de bir kızı var 25 yaşında. babam ise bu bahsetmiş olduğum kızı ile evlendi. böylelikle babam, karımın kızı ile evlendigi için damadım olmuş oldu. bunun üzerine kızım da üvey annem olmuş oldu babamla evlendiği için... hanımımın ve benim geçen sene bir oğlumuz oldu. oğlum hanımımın kızının erkek kardeşi oldu, aynı zamanda babamın da eniştesi. -
62.
+2ben hastayım lan gitmiycem okula siz yerime imza atın
-
63.
+2- günaydın
- gitmedin mi la derse
- yok yaw kaldım zaten bu dersten
- vay amk -
64.
+1çok iyi beyler yazmaya devam... : ) koptum
-
65.
-1+olum uyan geç kalıcan
-of anne ya
not 1: hayır annemlerle kalmıyorum gerçekten
not 2: liseli değilim -
66.
-1ve bir adet daha benden gelsin.
bi güzel şıçtım sonra arkamdan gelen adam
+bu ne lan naaptın sen
-napayım içimden geleni yaptım -
67.
+1moruk bundan sonra dışarda yemek yok evde kendimiz yemek yapacağız amk
-
68.
+1içerden bi çatal getirde su tv e bi anten yapalım amk
-
69.
-1burdaki diyalogları okuyorum da amk, bakın millet öğrenciyken napıyo biz napıyoruz amk:Tümünü Göster
Bu sanatçılar Dresden Dekoratif Sanatlar Okulu'nda ya da Güzel Sanatlar Okulu'nda değil de, Yüksek Teknik Okulu'nda öğrenciydiler. Bu açıdan da durumları, çoğunlukla Güzel Sanatlar Okulu'ndaki gerici eğitime ve atölyelerin karanlık resmine tepki gösteren Fransız fovlarınınkinden farklıydı. Ama buna karşılık, düşler, heyecanlar ve fikirlerden oluşmuş, hem karmaşık hem de ezici bir içeriğin aşırı derecede bunalttığı yüzyıllık bir resim sanatının ağırlığına da katlanmak zorundaydılar; üstelik plastik buluştan tamamıyla yoksun olan bu içeriğin sahte estetizmi de, iddialı ve hantal olan tarihsel-yazınsal temalarla doluydu.
Fransız fovları birlikte sergi açmak için bir anlaşmaya varamamışlardı; Vauxcelles'in adlandırması da yeni toplaşmalara yol açmadığı gibi, bir birlik, bir süreklilik de yaratamamıştı. Ayrıca Fransız fovlarının, resim sanatını kökünden değiştirmek gibi bir niyetleri de hiç yoktu; yeni yollar açmayı, sanatta yeni bir sayfa başlatmayı da hiç düşünmüyorlardı. istedikleri tek şey, kendilerinde tutku derecesinde var olan renk şiddetini dile getirmek ve onu en güçlü, ten görkemli noktasına ulaştırmaktı.
Buna karşılık, Dresden dörtlüsü, dönemlerinin resim sanatını altüst etmek istiyordu. Bunun için de "bütün devrim ve kaynaşma etkenleri"ni (Schmidt Rottluff) cezbetmeyi ve "kendilerini yaratıcılığa zorlayan içgüdüyü doğrudan ve otantik olarak yeniden canlandıran" (Kirchner) herkesi bir araya getirmeyi amaçlıyorlardı.
Birbirlerine sıkı bir dostlukla bağlı olan Die Brücke'nin dört silahşoru, tıpkı romantik topluluklar gibi, yaşamlarını birlikte sürdürecekleri dar bir topluluk oluşturmak istiyorlardı - bu da fovlardan farklı olduklarını gösteren bir başka özellikti.
Aralarındaki dostluk duygusu onları öylesine gerçek bir biçimde etkilemişti ki, başlangıçta, yarattıkları yapıtları birbirinden ayırt etmek güç oluyordu. Topluluğun her bir üyesinin kendi kişiliğini ortaya koyması yavaş yavaş oldu. Bu sanatçılar topluluklarına bir ad verdiklerinde, Delacroix'nın, nesnelerin derin içeriğinin anlatımı ve sanatçının derin benliğinin yansıması olan renkten, yaratıcı ile izleyici arasında "atılmış bir köprü" biçiminde söz etmiş olduğunu biliyorlar mıydı acaba?
Die Brücke'nin çalışmak için seçtiği ilk yerler Dresden-Friedrichstadt'ta bulunan yük istasyonu yakınlarındaki ayaküstü düzenlenmiş atölyeler ile yaz aylarında, Moritzburg gölleri kıyısıydı.
1906'da başka birçok sanatçı da harekete katıldı: Dresden Güzel Sanatlar Okulu'yla Dekoratif Sanatlar Okulu'nun eski öğrencisi Max Pechstein, Emil Nolde ardından da daha kısa bir süre için isviçreli ressam Cuno Amiet ve Dresden Güzel Sanatlar Okulu'nda öğrenci olmadan önce Görlitz'de litograf çırağı olarak çalışan Otto Müller. Die Brücke sanatçıları aynı yıl, aşağı yukarı genel bir ilgisizliğin görüldüğü bir ortamda -Fransa'daysa fovlar hemen bir skandal yaratmışlardı- Dresden'deki bir lamba fabri-kasında sergi açtılar. Bir yıl sonra da kendilerini daha kararlı bir biçimde Richter galerisine kabul ettirdiler ve Alman öncü sanatının en uç noktasında yer aldılar. Die Brücke'nin izleyicilere sunduğu, tahta üstüne oyulmuş kalıplardan elde edilen özgün estamp dosyaları bu işin amatörlerince beğenilmeye başlandı (bugün bunlara çok ender olarak rastlanmaktadır).
Topluluk, sanatsal eyleminde birdenbire, şiddetin ve belirgin bir saldırganlığın en üst düzeyine yükseldi. Amacı yüzyılın henüz başlarındaki kaynayan Almanya'nın en genç ve en etkin kişilerini bir araya getirmekti; bu amacına da ulaştı. Die Brücke ile aynı yıllarda, Münih'te, bazıları Alman Franz Marc, August Mack vb.), bazıları da Rus asıllı Vassili Kandiski ve Jawlinskiolan sanataçıların oluşturduğu bir başka topluluğun da benzer kaygılar taşıdığı görüldü.
aynı evde yaşayan öğrenci grubu nasıl olurmuş öğrenin binler -
70.
-1beyler tuvalet tıkanmış
-benim odada damacana var git ona yap
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 06 06 2024
-
kurtcocain seni burada seven bir allahın
-
eyy kurtcoco kardeş
-
inci sözlük online ama gerizekalılar ordusu
-
topall ördek ne haberr dostum
-
siz siz olun birilerini intihara yönlendirmek gibi
-
polaris hocanın acılarla dolu hayat hikayesi
-
eski inci sözlük zaten fotoğrafsızdı
-
başlık açarken sözlük kasıyor
-
fotoğrafsız başlık açmak ne kadar
-
yazın en hoş yanı enfes akşamları galiba
-
şırdan bi adanalı uzatır mısın
-
odlek topal duck rustcohle1998 draması
-
sözlüğün en yıkığı ve en bakiri olarak
-
polarise hergün beddua ediyorum
-
allah bile umursamıyor
-
30 da kaldı feyzullah rustcohle1998 draması
-
bunu da çükülemezsin be kardeşim
-
3 kuruşluk adama 5 kuruşluk değer verme
-
üstü kapalı şekilde bir drama daha çıkarıyor
-
bu başlıkta ablasının fotoğrafı vardı
-
ördek başkan fedakar bir başkandır
-
1 tane önüncü 2 tane yemişinci 1 tane üçüküncü
-
gerçek karşılıklı sevgi ve aşkı arıyorum
-
serkan inci gibi yağlı saçlarım olsun isterdim
-
söslük bitmiş ya la
-
herkes nba yde hangi takımı tuttuğunu yazıyor
-
ulan biz eskiden bebişinci kızlara sulanmazdık
-
polaris le günah dolu bir gece geçirmek
-
be hey ala gözlü dilber dilber
- / 2