1. 576.
    0
    @484 daha dur panpa hepsini yaziyim ibreti oyle al daha bunlar hic amk ben kendi kendimi gibtim.
    ···
  2. 577.
    0
    yaz lan 3.30 nba macı var ona kadar zamanınmız var
    ···
  3. 578.
    0
    panpa cok kotuyum dusunmem lazim kendimi uzun cumlelere veremiyorum amk.
    ···
  4. 579.
    0
    burda kaldım.
    ···
  5. 580.
    +1
    Daha yeni bir sözlükte rast geldiğim
    yazı. Biraz uzun ama kesinlikle
    okumaya değer olduğunu düşündüm
    ve alıntı yapmak istedim
    başlıkta bahsi geçen kızlarımız bittabi
    tipik türk kızlarını(bundan sonra ttk
    olarak anılacaktır) ifade etmektedir. bu
    bir genellemedir ve her genelleme
    kadar hem doğru hem de yanlıştır.
    (fakat bu kavramın hakikate temas
    ettiği şu deneyle ispatlanabilir: elinize
    kalem kağıt alın veya bir notepad
    penceresi açın ve arkadaşınız,
    kardeşiniz, sevgiliniz vs. aklınıza gelen
    ilk on türk kızını listeleyin ve aşağıdaki
    özelliklere sahip olup olmadıklarına
    göre değerlendirin. göreceksiniz ki
    listedeki şahısların en 7-8’i tipik
    kategoriye girmektedir. geri kalanların
    ise göçmen, izmir havalisinden ve
    kafkas ırklarına mensup olduğuna
    hayret etmeyi ise daha sonraya
    bırakın.)
    şimdi, ttk’daki mükemmellik sanrısına
    geçmeden önce ttk nedir ne değildir
    buna cevap bulmak gerekecektir:
    ön not : ttk’yı eleştirdiğimiz noktalara
    getiren şey; hepimizin yakındığı türk
    aile yapısı, kırılamayan babaerkil
    kültürel dokudur. ttk’nın yetiştirilme
    sürecinde maruz kaldığı; aile, çevre,
    toplum ve el ne der baskısı, erkek
    iştihası, evlilik dayatması, cinsel kimliğin
    ötelenmesi, töre, tipik türk erkeği
    babanın zulmü ve sair baskılar
    kızımızın-kızlarımızın pgibesini alt üst
    etmiştir. bu baskılar karşısında onlar
    da yaşayakalmak için kendilerine
    dahiyane abuk çözümler üretmişlerdir.
    biraz klişe kaçacak ama ttk; bir 3.
    dünya ülkesinde, ayağı doğunun
    bataklığında, batıya bakmakla yükümlü
    tutulmuş, bu topraklarda dişi olmakla
    lanetlenmiş bir topluluktur. aşağıda
    sıralanan özelliklerin pek çoğu bu
    lanetin çamurudur ve ona göre
    değerlendirilmesi gerekir.
    1. ttk eziktir, özgürlükten korkar, asla
    sorumluluk almaz. yetiştirilme
    çağlarında maruz kaldığı aşırı baskıdan
    mütevellit ne yapacağını şaşırmış bir
    haldedir. özgürüm diyenin de
    özgürlükten anladığı kelebek
    formatında çiçekten çiçeğe konmaktır
    (bkz: #4068620) onlarla beraber
    olmak; bastırdıkları her şeyle, tüm
    karanlık yanlarıyla, iyileşmez acılarıyla
    beraber olmaktır. ttk’dan sevgili
    yapmak demek ebedi bir hastayı
    avutmaya gönüllü olmak demektir.
    2. ttk baba travması ndan
    muzdaripdir. babasından ve
    ailesinden gördüğü baskıdan, cefadan
    kurtulmak ister ve fakat travmanın bir
    de öteki yönü vardır; aynı zamanda
    sevgi duyduğu bir insan olarak
    babasının davranış kalıplarının
    özlemini hayatında karşılaştığı tüm
    erkeklerde arar. ttk için doğru erkek,
    inkar etse de babası gibi olan bir
    erkektir. kızımız stockholm
    sendromunun esiri olmuştur. maço
    erkek arayışı baba-kız ilişkisinin
    yeniden ve yeniden üretilmesine
    hizmet eder.
    3. ttk’ların bedenleri ekseriyetle
    amorftur. boy ortalamaları 158 i
    geçmez. yüzleri asimetrik, belirgin bir
    çizgiden uzak ve çoğunlukla ablaktır.
    boyu kısmen uzun olanların dahi
    bacakları orantısız şekilde kısadır. iddia
    edilenin aksine büyük kalçaları yoktur.
    normal kiloda bir ttk’nın kalçaları
    geniş ama tahta gibidir. bel benzeri bir
    yapıya sahip değildirler.
    4. tenleri oldukça esmer olup ciltleri
    çoğunlukla bozuktur(çilli-sivilceli-
    pürüsüzlükten uzak-kalın…vs). gözleri
    albeniden yoksun bir kahverengi olup
    saçları parlaklıktan ve sağlıktan uzaktır.
    5. “kara” oldukları yetmezmiş gibi;
    kumsalda malak gibi yatmak ve
    solaryumda mazohistçe yanmak
    suretiyle hepten marsığa dönerler.
    bunu ciltlerindeki bozuklukları ve
    tüylerini gizlemek için yapmalarına
    rağmen ileri sürdükleri açıklama; bronz
    tenin daha çekici olduğu yönünde
    olur. ilginçtir; bu açıklamaya kendilerini
    de inandırırlar. gerçek şu ki ancak bir
    arap ***şağı kadar çekici
    olabilmektedirler.
    6. hepsi eninde sonunda saçını sarıya
    boyatır. bu salgından en az etkileneni
    saçına gölge attırır veya sarışın
    olduğunu iddia ederek sarışın olur(!).
    istisnasız hepsi; sarışınların daha
    çekici olduğunu, sarı saçların
    kendilerine yakıştığını, tipik türk
    erkeklerindeki sarışın hastalığı
    nedeniyle bunu yaptıklarını söylerler.
    hâlbuki biz tipik türk erkekleri,
    yeryüzündeki diğer tüm erkekler gibi
    beyaz, ince, pürüzsüz ve yumuşak tenli
    hatunları arzulamaktayızdır. dünya
    kuruldu kurulalı bu böyledir, “arthur
    schopenhauer”den bu yana da
    yüzlerce kez bilimsel olarak
    ispatlanmıştır. bu ten özelliklerine
    sahip hatunlar genellikle slav ve kuzey
    avrupa ırklarında yoğunlaşmaktadır ve
    ilginçtir bu ırkların kadınların pek
    çoğunun saçları sarıdır. iş bu
    nedenledir ki sarı saç, hatunda
    aranan özelliklerin varlığına delalet
    eden bir simgeye dönüşmüştür. işte
    ttk’nın yanılgısı buradan doğmakta,
    simgeyi esas sanmaktadır. gerçek şu ki;
    • *k rengi saçları olsa dahi beyaz, ince
    ve yumuşak bir tene sahip hatunun
    evrensel beğeniye mazhar olacağı
    açıktır ve el'an olmaktadır da. maalesef
    ttk, karaya çalan esmer ve bozuk
    cildine, sarıyla alakası olmayan kalın
    kaşlarına ve abuk göz rengine
    bakmadan saçlarını sarıya boyatmakta
    ve yine ancak üzerine sarı peruk
    geçirilmiş bir arap ***şağı kadar çekici
    olabilmektedir. bu kızlarımızın bizde
    uyandırdığı tek kanaat; basitlik ve
    ucuzluktur, başka bir şey değil.
    7. ttk çocukça hayallerin esiridir. beş
    yaşından sonra evlilik hayalleriyle
    yaşar. kendini geliştirmek, saygın bir
    meslek edinmek çoğu zaman sonuncu
    sırada gelir amaçları arasında ve ancak
    iyi bir evliliğe hizmet etmesi şartıyla
    anlamlıdır.
    8. 23-24 yaşlarından sonra tanıştıkları
    her erkeğe potansiyel koca gözüyle
    bakarlar ve bu yüzden erkeklerle
    sağlıklı herhangi bir ilişki
    geliştiremezler. (bkz: evlilik obsesyonu)
    9. erkeklerden hem nefret eder hem
    de onlarsız bir hayatı tasavvur
    edemezler. en kültürlü ve kariyer
    sahibi olanı dahi “kocam olsun da
    sinek kadar olsun” mottosunu zihnine
    nakşetmiştir.
    10. en bağnazından tutunda en özgür
    cinsel yaşantıya sahip olanına ve dahi
    en amelesine kadar hepsi ama hepsi
    ilk adımı erkeğin atması gerektiğine
    inanır. erkekten hoşlandığını, ona
    ilgisini asla ve asla belli etmez. (sebebi
    1. maddede açıklanmıştır, sorumluluk
    almazlar) bu durum sebebinden
    bağımsızlaşmış, mücerret bir slogan
    haline gelmiştir. “niye” diye dahi
    soramazsınız, bir cevap da gelmez
    zaten ama öyle den gayrı… halbuki; en
    öküz erkek bile hafif bir tebessümü
    verekliğe yormaz, tanışma yolunda
    gösterilecek abartısız ve seviyeli bir
    çabayı arkadaşlarına “bu kız iş hacım,
    motor” şeklinde yorumlamaz.
    Tümünü Göster
    ···
  6. 581.
    +1
    11. hepsi, türk erkeklerinin duyarsız,
    hanzo ve kaba olduğundan yakınır
    ama hiçbiri ona saygı gösteren,
    duyarlı, özgürlüklerine saygılı bir erkeği
    gerçek bir erkek olarak kabul etmez.
    ona it muamelesi yapan, yani bazen
    baba şefkatiyle çocuk sever gibi seven,
    bazen döven, azarlayan, aşağılayan
    erkeklere bayılırlar ve yine bu halde
    dahi erkeklerin duyarsızlığından ve
    kabalığından şikâyet ederler büyük bir
    zevkle. yaşadıkları baba travmasının
    aynını erkekleriyle de yaşamak isterler.
    pek çok türk erkeğini yapmacık
    maçoluklara, sahte korumacı baba
    rolleri oynamaya zorlarlar. ilişkiyi bir
    hasta-doktor ilişkisine çevirirler.
    12. her erkeği kadın ruhunu anlamakla
    yükümlü sayarlar. kadın ruhu
    dediğimiz şey, büyük oranda baba
    travmasının yeniden ve yeniden
    üretilmesinden türeyen ve burada
    saydığımız ve sayacağımız diğer saçma
    paradigmaların toplamıdır. erkek
    bunları hayatın kaçınılmaz bir gerçeği
    olarak kabullenmeli ve bu hasta ruhu
    incitmemelidir. “niye ki?” sorusunun
    cevabı yoktur, öyledir. “hiç çekemem
    abi, kusura bakma” diyen onur sahibi
    erkekler gaylikle yargılanır.
    13. ttk, ilişkilerini başından sonuna
    kadar yalanlar üzerine inşa eder.
    tanışma, ısınma ve ilerleyen boyutlarda
    tartışarak, uzlaşarak aşılması gereken
    sorunları yalanlarla öteler ve zerre
    vicdan azabı duymadan bu yalanları
    mezara kadar taşır.
    14. ttk için ilişki demek gerilim
    demektir, kaos, kavga ve mücadele
    demektir. anlaşılmaz bir zevk alırlar
    bundan…saçma kaprislerle, tepki
    alacağını bildiği şeyleri yaparak kavga
    çıkarmaktan ve daha sonra kedi gibi
    sırnaşıp barışmaktan orgazm keyfi
    alırlar. erkeğin sürekli gerilim hattında
    tutulması gerektiğini düşünürler.
    15. “kaçan kovalanır” oyununu
    oynamaktan bıkmazlar, usanmazlar.
    allahım.. bezdirirler, hayata
    kahrettirirler.
    16. kapı gıcırtısına göbek atabilme
    yetisini haizdirler. tarkan ve türevlerini
    ve bir dinleminlik ***indirik ne kadar
    pop/arabesk şarkı varsa ezbere
    bilirler, bunların liriklerine sokratı
    mezarında ters döndürecek anlamlar
    yüklerler.
    17. kendilerini geliştirme çabası içine
    girmez, gazete okumaz, güncel olayları
    dahi takip etmezler. okudukları kitaplar
    ticari aşk kitapları (aşk tüccarlarının
    kitapları) ve bazen korsana düşerek
    başarısını kanıtlamış(!) “ben de
    okudum onu” diyebilmelerini
    sağlayan şeylerdir. ilgi alanları ve
    kültür seviyelerinden mütevellit onlarla
    tatlı ve anlamlı bir sohbet yapmanız
    olanaksızdır, meğer ki gülben
    ergen’in selülitleri, reha muhtarın
    extrem başarıları ilginizi çekmiyorsa…
    18. gece, gündüz, çarşıda, pazarda,
    yürüyüşte, alışverişte, yemekte ve sair
    her yerde ağır makyajlıdırlar. küpe, **k
    püsür tüm abuk aksesuarları
    üstündedir. manikürsüz, pedikürsüz
    adımlarını dışarıya atmazlar. zemin
    müsaitse ayakkabılar kesinlikle
    topukludur. bu konuda onlara her
    hangi bir eleştiri getirmek kesin terk
    nedenidir. makyajına laf
    söylemektense ölmüş anasına
    küfretmek evladır. bu garip ve komik
    bakımlılık anlayışları o derece hayatidir
    yani.
    19. kendileriyle ilgilenen, ilgilenmeyen,
    kesen, süzen, tanışmaya çalışan, nefret
    eden, söven her erkeğin kendilerini
    • *filemek istediklerini sanırlar ve dahi
    canı gönülden inanıp korkarlar.
    bacaklarının arasında dünyanın en
    değerli şeyini taşıdıkları sanrısı, hasta
    pgibelerinin üstünü örtmelerini
    sağlayan aşağılık bir özgüven ve
    kişiliklerini bir arada tutan korkuyu
    sağlar.
    20. her daim kimlik bunalımları
    yaşarlar ama bunu asla kimlikleriyle
    ilişkilendiremezler. ttk yetişkin
    olmamaya mahkûm edilmiş mitolojik
    bir ergendir.
    21. maksimum 50 iq’ya sahip, düzgün
    cümle kuramayacak kadar insan
    kavrdıbının uzağına düşmüş
    hanzoların laf atmasından, cinsel
    tacizinden ve sarkıntılık çabasından
    hareketle tüm erkeklerin sapık olduğu
    sonucu çıkarabilecek kadar sosyolojik
    ilimlere vakıftırlar(!)
    22. deli gibi kıskanılmak, bir çocuk gibi
    sahiplenilmek, yönetilmek ve ezilmek
    isterler. hayatlarına ilişkin tüm
    kararların erkek tarafından alınmasını
    ister ama bundan da şikayetlenmekten
    çekinmezler. ilk buluşmadan sonra eve
    varıp varmadığının merak edilmesini
    bekleyecek kadar safdil, giyimine
    kuşdıbına müdahale edilmesini,
    arkadaşlıklarına karışılmasını
    bekleyecek kadar zavallıdırlar. bu tarz
    hareketleri bekler ama bunlardan
    şikayet etmekten de büyük zevk alırlar.
    bunları yapmayana katlanamaz, erkek
    olarak görmez, bu saygılı erkeğe kısa
    sürede yol verirler.
    23. ttk her daim rejimdedir. ama biraz
    ondan biraz bundan mantığıyla
    hadisenin **kunu çıkarır, kilolarına
    asla hakim olamazlar. nasıl erkek için
    her dakika ciks düşünüyor deniliyorsa
    ttk da her dakika kilosunu ve nasıl
    göründüğünü düşünüyor desek yanlış
    bir şey söylüyor olmayız. yansıtma
    özelliği olan her şeyde kendi
    suretlerine bakarlar.(kellerinde böyle
    bir işlevselliği vardır) yolda yürürken
    aklından geçen tek şey **çlarının nasıl
    göründüğüdür. hiç bir sorun, hiç bir
    kaygı, kesinlikle ama kesinlikle onun
    kilosu ve görünümüne ilişkin
    kaygılarının önüne geçmez, geçemez.
    bu konuda duymak istediklerini
    söyleyen kişi adolf hitler bile olsa onu
    canından çok sever, kendine kanka
    yapar. kısmen güzel ttk ların kankaların
    sürekli **tlerinde dönüp “ay ne güzel
    olmuşsun görülmeyi görülmeyi, ipek
    gömleğin tiril tiril olmuş tatlı vücudla
    eğleşi eğleşi” diyen çirkin kızlar olması
    rastlantı değildir.
    24. nihai amaçları; aile kurmak, çocuk
    yapmak, pasif bir ev kızı hayatı
    yaşamaktır. zerre üretmeden; emtiayı,
    kendilerini ve kocalarını tüketecekleri,
    kocalarının kendilerini güzel güzel
    ezeceği ve bundan zevkle
    şikayetlenecekleri, mutsuz olacakları,
    acı çekerek iç huzuru yakalayacakları
    bir hayatı arzularlar.
    25. cinselliklerini, (ttk için yeniden
    kavramlaştırırsak; “erkeklerin onlara
    yönelik doymak bilmez iştihalarını”) bir
    nimet olarak görür ve bunu sonuna
    kadar sömürürler. bu arada cinsel
    ayrımcılıktan şikayetlenmeyi de ihmal
    etmezler ama. eser miktardaki cinsel
    içgüdülerini asla kendilerini tatmin için
    değil, bir araç olarak; erkeği kendine
    bağlamak, onu kaybetmemek için
    kullanırlar. kızın “verme”si aslında
    erkeğin kalesine atılmış bir goldür.
    kukularını zevk aracı olarak değil silah
    olarak kullanırlar; öldürmek, bağlamak,
    mecbur etmek, kahretmek ve yok
    etmek için.
    26. erkeklerini asla tam olarak
    beğenmezler, onları sürekli
    başkalarıyla karşılaştırırlar ve bunu da
    erkeklerine söylemekten, ima etmekten
    çekinmezler. aynı şeyi erkeğin yapması
    kesin terk sebebidir. misal “duydun
    mu, filanca hanım yaman malak
    emzirmesi yapıyormuş” diyemezsiniz.
    (misal yani) (bkz: böyle misal olmaz
    olsun)
    27. erkek seçiminde, diğer kızları
    çatlatmalarını sağlayacak bir erkek
    diğerlerinden on fersah öndedir.
    yakışıklılık, meslek, güç, karizma bu
    arayış anlamında şekillenen fiktif
    olgulardır. yani kız/erkek ilişkilerinde
    rekabet kızla erkek arasında değil kızla
    kız arasındadır. erkekler bu catfight da
    silahtan öte bir anlam taşımazlar.
    28. kendi hayatlarındaki incir
    çekirdeğinde mikroskopla dahi
    görünmeyecek sorun(!)ları size
    acımasızca anlatır ve ilgiyle dinlemenizi
    beklerler. yeni aldıkları pantolona uyan
    bir kemer bulma süreci avrupa
    birliğine entegrasyon sürecinden daha
    çetindir, kriterler zorludur, sürecin
    içselleştirilmesi için konu üzerinde
    uzun uzun durulmalı, uzman
    şahısların görüşü alınmalıdır. ttk, küçük
    bir karın ağrısı için opera
    besteleyebilir, işyerindeki bir salağın
    sarfettiği iki kelime üzerine tüm gün
    sürecek bir etimoloji sempozyumu
    düzenleyebilirler.
    29. çocukça davranır, çocuk gibi
    düşünür, çocuk gibi konuşurlar.
    kendilerini insanlığa davet ettiğinizde
    motto bellidir: “..ama içimdeki çocuğu
    öldürmek istemiyorummmmm…” bu
    çocuk taklidi saçmalığını nefret
    edildiğini bile bile yaparlar çünkü bu
    sayede o pek utandıkları cinselliklerini
    de perdelemekte, erkeğin zihnini
    bulandırmaktadırlar. bu yüzdendir ki
    türk erkekleri çocuktan, çocuk
    yapmaktan, her türlü çocukluktan
    tiksinmiştir, bunalmıştır.
    30. kendileri gerçek bir kadın olmanın
    gereklerini yerine getirmedikleri halde
    ilişkide karşı tarafın gerçek bir erkek
    olmasını beklerler. yani bir erkeğin
    kadında aradığı hiçbir özelliğe sahip
    olmasalar da, sahip olduklarını
    vermeseler de(aklınıza sadece cinsellik
    gelmesin) erkekten; güçlü, paralı,
    arabalı, irade ve özgüven sahibi,
    duyarlı ve sevecen vs. olmasını
    beklerler. tüm dünyanın işlevsiz
    varlıklarına hizmet etmek için
    yaratıldığını düşünürler.
    Tümünü Göster
    ···
  7. 582.
    +1
    31. bir sürü şeye hakları olduklarını
    düşünürler ama zerre emek sarf
    etmezler. beleşçidirler, beklerler,
    beklerler ve beklerler… erkekler
    sömürülmek için yaratılmış, onlara
    muhtaç kölelerdir. hesap ödeme
    konusuna girmek istemiyorum.
    32. ilişkinin hiçbir boyutunda güven
    uyandırmazlar, güven duygusunun
    huzurunu yaşatmazlar. sizi sevdiğini
    itiraf ettiğinde dahi elinin altında bir
    sürü “yedek” bulundururlar.
    yedeklerini asla küstürmez, her daim
    tetikte bekletirler. yedeğe alma
    işlemi; “ya çok iyisin, ama bence sevgili
    olmayalım, fakat arkadaş olarak seni
    kaybetmek istemiyorum” cümlesiyle
    tekemmül eder ve kız ehli namussa
    evlenene kadar, ayarı bozuksa
    menopoza kadar sürer. erkeklerin bu
    yedekleme işleminin üzerindeki örtüye
    saf saf inandığını düşünecek kadar da
    saftırlar.
    33. sadakat kavrdıbını ağızlarına
    besmeleyle alırlar ama bilhassa
    evlendikten sonra cinsel sadakatin
    anasını ağlatır ve bundan zerre vicdan
    azabı duymazlar. öyle ya; kocaları
    duyarsız, erken boşalan zalimlerdir ve
    aldatılmayı hak ederler. ne kadar
    aldatan erkek varsa o kadar aldatan
    kadın vardır gerçeğini ve bekar
    erkeklerle yatan evli kadın sayısındaki
    akıl almaz sayıyı göz ardı edip
    utanmadan “aşağılık erkekler, hepsi
    aynı” türküsünü çığırırlar.
    34. ttk eleştiriye sonuna kadar
    kapalıdır.(ki bu başlık konusuyla
    ilgilidir)
    35. ttk alınganlıkta milletler arası
    şampiyondur. bora **ka alınmakta
    gerçek bir maharet gösterir ancak çok
    ciddi tavizler karşısında barış kapısını
    aralarlar.
    36. ttk için naz yapmak, tabii hukuk
    kaynaklı bir haktır ve sorgulanamaz. (ki
    bu da başlık konusuyla ilgilidir)
    37. ttk’nı tavlamak oldukça kolaydır
    (bkz: kız tavlama teknikleri) ve elde
    tutmak içinde yeterince ezmek-kötü
    davranmak ve onun güvende
    hissetmesine engel olmak kâfidir.
    duyduğu tedirginliği ve huzursuzluğu
    aşk sanacaktır. (bkz: #9713642)
    38. (türk) erkeği için emeklilik mezarda
    ttk için ise evlendiğinde başlar.(al
    bundy)
    39. ttk dünyada kendi dışındaki hiçbir
    gerçekliğin varlığını kabul etmez.
    kendisi dünyanın merkezi ve
    efendisidir. bulunamayan o meşhur
    hint kumaşı işte o’dur.(ki başlık
    konusunun ana ekseni de budur
    heralde. aşağıda değinilecektir.)
    40. en beter yanları ise; içten
    pazarlıklılık, sonu gelmez politik
    tavırlar, sinsilik, çıkar hesapları ve
    yalancılıktır. o yalan ki; absürd
    varoluşları için ekmek gibi, su gibi…
    maddiyatçılık, samimiyetten uzaklık,
    bencillik ve kibir, bir karınca için
    hüngür hüngür ağlayan ama bir hayatı
    mahvetmekte beis görmeyen sahte
    duygusallık, sonu gelmez ali cengiz
    oyunları… tüm bunlarla; erkeği dişi
    milletinden tiksintiye, mertliğin cari
    olduğu varsayılan futbol manyaklığına,
    kahvehane-kumar esaretine, içkiye,
    televizyon karşısında mal bakışlara,
    yabancı kadın düşkünlüğüne, evden
    ne şekilde olursa olsun kaçışa sevk
    eder. tipiğinden türlü çeşidine erkeği
    erkek yapan, “karı gibi adam”lıktan
    uzak tutan işte yukarıda bahsi geçen
    cinliklerden, kepazeliklerden uzaklıktır,
    mertliktir, özü sözü bir olmaktır.
    son not: tipik türk erkeği de ttk’nın
    oluşumunda payı olan şeylerden
    nasiplenmiş, kafasına vurularak
    yetiştirilmiş, ezik, özgüvensiz
    varoluşlardır. kısaca; hepimiz aynı
    kazanda kaynamaktayız.
    işte ttk’mız bunun gibi bir şeydir ve
    gönülsüzde olsak –elimiz mahkum-
    kabulumüzdür, başımıza taçtır. zira biz
    türk erkekleri de pek matah şeyler
    değiliz.
    gelgelelim ttk; tüm bu abuk niteliklerine
    rağmen kendini mükemmel bulmakta,
    kendiyle barışık olduğunu, topyekün
    bir iyilik timsali olduğunu, en
    mükemmeli hak ettiğini iddia
    etmektedir. buna o denli can-ı
    gönülden inanmaktadırlar ki size uzun
    uzun anlatabilirler açıklayıcı misallerle.
    duru bir zihinle toplumu ve kendilerini
    değerlendirmiş, eşsiz varoluşlarının
    ayırdına varmış, bu aydınlanma anını
    müteakip tüm insanlığın bu
    mükemmellik sunağından kana kana
    içmesi için ışığı biz erkeklere saçmaya
    karar vermişlerdir. (bkz: nur sağanağı)
    şahsi deneyimlerimde karşıma çıkan
    ttk’lar “kendimi mükemmel
    buluyorum” cümlesini soğukkanlı bir
    şekilde, zerre şüphe duymadan, idrak
    ve tefsir edilmiş bir hakikat gibi
    yüzüme çarpmışlar, bana dumurun
    zirvelerini yaşatmışlardır. pek çok
    insandan daha bu absürdlüğü
    duymam üzerine şaşkınlığım merak ve
    korkuya dönmüştür.
    bu nasıl bir pgibolojidir, nasıl bir ruh
    halidir a dostlar… sinirine hakim
    olamayan bir kul bu söz üzerine
    ttk’nın boş böğrüne zidane diye kafayı
    gömse bu suç olur mu?
    mükemmel sıfatını hak etmiş
    birinin “kendimi mükemmel
    buluyorum” demesi dahi onun tiksinç
    varlıklar kategorisine alınmasını
    gerektirirken, ttk’nın bu savı
    karşısında ne yapmak, onları nasıl bir
    kategoriye sokmak gerekir?
    evet, kimseden “ben berbat bir
    insanım, beş para etmem” demesi
    beklenemez fakat kişinin kendini
    bilmesi, hatasını doğrusunu, eksiğini
    fazlasını minimal ölçülerde de olsa
    tartması insan olmanın bir nişanesi
    değil midir?
    yine bu mükemmellik sanrısı bir
    pazarlama hilesi olsa; yani koftiden
    kendine güvenen, kendiyle barışık
    insan imajı çizmek için dile getirilse
    amenna diyecek, bu tarz amerikan
    kibirli birey bencilliği sığırlıklarına
    alışkın insanlar olarak doğal
    karşılamasak bile gülüp geçeceğizdir.
    lakin ttk’nınki bir pazarlama değil,
    şeksiz şüphesiz bir inançtır. bu
    hakikate biat etmemizi, seçilmiş kavmin
    önünde saygıyla eğilmemizi
    beklemektedirler. ne diyelim;
    (bkz: allah versin)
    Tümünü Göster
    ···
  8. 583.
    0
    uzgunum uzun ama okuyana cok sey katar bu yazi deyim.
    ···
  9. 584.
    0
    rezerve a
    ···
  10. 585.
    0
    okuyacam şimdi yarram
    ···
  11. 586.
    0
    Tanrının bizi sevmediği olasılığını da
    düşünmelisin.

    evet ne kadar dogru bi laf demi? birini seversin agib olursun biseyler yasarsin hatta ilk kez onla yasadigini hissedersin artik nefes aliyosundur ama olmaz beceremezsiniz askiniz zaman asimina ugrar..sairinde dedigi gibi Tanrının bizi sevmediği olasılığını da
    düşünmelisiniz..biz tanrinin asosyal cocuklariyiz belkide hic kazanmasini bilmeyen mahalle aralarindaki cocuklar gibiyiz hayallerimiz var ama olmayinca olmaz bazen.

    http://www.youtube.com/wa...-google&v=gUMLqtnw1jM

    evet kaybedenler kaybettigini dusunenler yakin sigaranizi.
    ···
  12. 587.
    0
    biri sadece yazarın entrylerini linkini versin
    ···
  13. 588.
    0
    @497 inci. sozlukspot.com/w/asosyalden-önemli-tavsiyeler/@nowaytodie
    ···
  14. 589.
    0
    ya ciddi bişeyler yazıyosun ama nedir ne a.q.

    ben niçe'nin ahlakını uygulayarak kurtuldum asosyallkten a.q. sen bundan dah önemlisini biliyosan p.m at
    ···
  15. 590.
    0
    beyler yavastan basliyoruz toplasin.
    ···
  16. 591.
    0
    kizla gecirelin 2 gun yine bosluk hersey bos gulhani gorene kadar..

    bacagimda pek bisey kalmadi amk dikis var ama yuruyoruz iste.. sali gunuydu unutmam ekmek almaya gittim geliyorum lan baktim 4 lu kiz grubu fingirdeyerek geliyolar amk.. hafif hafif kesiyorum..
    g: aaaaa nowaytodie napiyosun caniiim.
    b: iyim la siz napiyonuz( amk bu la nin nedeni kurt pici alistirdi)
    g: bende tatil yapiyim diye geldim canim ya arkadaslardan ikisi universiteden gezmeye geldiler bizde kaliyolar zaten pelinide taniyosun..
    p: napiyosun sapiiikkk

    sapik demesinin nedeni ben bunlara kurdugum fantezileri arkadaslara anlatiyodum bu orosbular beni yakaladi cikmadim hicbiriyle ama lise hayatim boyunca elledim.. bunlarin isimlerini sahte kullaniyorum bu orosbular lezbiyen yalvar yakar eve cagirdim bunlari o zamanlar dedim ya cok havaliydim film izledik bunlar opustuler sevismediler ama ikisinede dayadim dayadim kac pantolon gitti bu orosbular yuzunden bilmiyorum o derece kasardilar tipini sevdikleri herkese verirlerdi nasil insanlar bi tak anlamadim.
    b: ya bu boyle ayak ustu olmadi yeni numarami veriyim gitmeden goruselim.
    p: tabiki cani ozlettin kendini.
    g: hic aramadida yavsak.
    k: siz cok aradiniz ya sizi gidiler sizi..

    bu arada yanlarindaki kizlar kis kis guluyolar.
    kafay koydum evde plan yapiyorum bunlarla takilcam bi sure gibcem bunlari pismanda olmuycam haaa
    ···
  17. 592.
    0
    reserved
    ···
  18. 593.
    0
    RESERVED
    ···
  19. 594.
    0
    sv_reserved 1
    ···
  20. 595.
    +1
    simdi aminiza kodum kizlar diye aklimdan surekli geciriyorum numaralarimizid veristik ki atsam mi atmasam mi arasi biyerdeyken gelen mesaj

    duygu: istedigim zaman yazabilcegimi soylemistin umarim rahatsiz etmiyorum cani skildi biraz kimseyle konusamiyorum.
    b: yok ne rahatsizligi canim( canimi gibiyim niye yaziyosam yavsagim ben amk) nasil gidiyo hayat?

    bu arada kizlar yazmak sart oldu.
    b: napiyosunuz laaaan .d d
    g: ayni dortlu oturuyoruz.
    b: hmm peline ayri yazmayim o zaman .d hyat size guzel simdi yaninizda olmak vardi..
    g : gel istersen bu kadar skma kendini .d
    b: yok ya simdi baban sorun cikarir falan ugrasamam .d

    duygudan mesaj: iyi gidiyo topladim bayag sadece suan tek arkadasim sensin izmirdeyim tatil yapiyorum.

    benim kizdan gelen mesaj : canim musaitsen arasana.

    ariyorum 45 dakika konsuyoruz tabi bbam gotumu gibcek ayri dava... teleonu kapattigimda gelen mesajlar..

    g: bizde senden bahsediyoduk bizim kizlar cok sevmis.
    g: ordamisin?
    g: heycanlandin mi it herif .d .d
    g: yarin kesin goruselim

    duygu: musait degilsin galiba..

    ben: duygu kusura bakma c. ile konustuk biraz musaitim tabi..
    duygu: ya neyse tamam yarin konusruz bana film oner simdilik .d
    b: remember me.. ( yanlis yollardayim riskli yollardayim romantizme drama ne gerek var? )

    gulhana mesaj : kesin goruselim ya kizlara selan soyle oyshh yalarin <3
    ···