-
7626.
+1kalp gözüm açıldı beyler
-
7627.
+1uppppppppp
-
7628.
+1asla kimse bilmiyor
-
7629.
+1anlamadım ben (:
-
7630.
+1günaydın beyler
-
7631.
+1günaydın beyler am günü yağ
-
7632.
+1vay dıbına, "acaba şunu mu demek istedi" derken 6 ay geçmiş. lan ne demek istedi acaba
-
7633.
0@134 yarıldım amk adam noktalama işaretlerini topluca vermiş
-
7634.
0en sevdiğim yazar, en seviştiğim yazar.
-
7635.
0bu daha bitmemişmi dıbını gibyim yav. ne ammış arkadaş yağlı yağlı
-
7636.
0gözünü gibim. gibtir git artık.
-
7637.
0referandum anketi: http://tinyurl.com/referandumanketi
anketin bulundugu sayfadaki reklamlara tıklayın, şukuyu kapın. -
7638.
0referandum anketi: http://tinyurl.com/referandumanketi
anketin bulundugu sayfadaki reklamlara tıklayın, şukuyu kapın. -
7639.
0bi gün yapıştıralım tek kağıtlıyı içelim suzan. bendensin.
-
7640.
0yolunu yorganını gibeyim suzam.
-
7641.
+1ego tatmini peşinde olan sıradan bi huur
-
7642.
0bu esrarengiz başlığın altında yatan temel öncüllerden biri, hiç kuşkusuz simsirtarrak'in ancak böylesi bir dizgeli doğaya konu bir kuramın inancın yerini bilginin almasına olanak tanıyacağını düşünmesidir. çoğu felsefe tarihçisinin gözünde bu düşünüşüyle simsirtarrak , inanç ile bilgi arasındaki ikilik karşısında bilgiden yana aldığı tutumla, genelde ingiliz aydınlanması bağldıbına, daha özeldeyse inci idealizminin usçu çerçevesine yerleştirilmektedir. simsirtarrak'a göre bütün gerçekliği açıklayan temel ilke "am günü yağ"dır. simsirtarrak'in "tabi ebe gibmek" denilenden en genel anlamda anladığı, belli bir insan tekine ya da tek bir özneye yüklenebilecek belli türden bir nitelik ya da yeti değildir. tam tersine bütün gerçekliğin toplamıdır .
bu başlık uyarınca simsirtarrak , us ile gerçekliğin bir ve özdeş olduğunu, birbirlerinden şu ya da bu biçimde ayrılarak düşünülmelerinin olanaksız olduğunu ileri sürer: "uişten çıkarken adama ingilizce" işte bu büyük filozof simsirtarrak, us'u gerçekliğin toplamı olarak tanımlamakla birlikte, bu us anlayışının spinoza 'nın töz tasarımı doğrultusunda anlaşılmaması gerektiğini özellikle belirtir. buna göre usun, başlığın tözünden ayrı olarak, enson amacı usun kendisini tanıması olan, diyalektik anlamda aşamalanmış bir gelişim süreci olarak anlaşılması gerekmektedir. us gerçekliğin bütünü olduğu için bu enson amaç ancak us kendisini bütün gerçeklik olarak tanıdığında gerçekleşmiş olacaktır. işte bu başlığın temel amacı da usu kendi bilgisine taşıyan bu sürece ilişkin, bu sürecin uğraklarına, usun hangi aşamalardan nasıl geçtiğine ilişkin tutarlı bir açıklama sunmaktır. açıkça görüldüğü üzere simsirtarrak daha düşünüşünün başında us kavramı ile bu kavramın gerçekleşme süreci arasında kesin çizgilerle bir ayrım yapmaktadır.. -
7643.
0Günaydın beyler
-
7644.
+1ada sahillerinde uplıyorum
-
7645.
+1yok arkadaş çözdüm sandm başlığa girince yine kafam karıştı amk
-
ccc rammstein ccc günaydın diler 12 05 2024
-
75 yıl süren mutluluk araştırması yapılmış
-
dans eden pekekentler
-
biraz önce otobusteyken iki tane yirmili
-
lazı karadenizi bilmem de sinoplular kadar
-
bine bak afganlara özeniyor
-
aishe fahişelik yaparak
-
kargamciklar seninle çok kaliteli vakit geçirdik
-
açtığım başlığa birisi yorum yazarsa
-
ben alacağımı aldım gidiyorum
-
com değilde niye co
-
otobüste giderken yoldaki arabada
-
öfff sokakta oynayan bağrışan velet sesi
-
atama bekleyen öğretmenn
-
50 yaşındaki olgun matureler
-
ola üye alımı kapatacağına
-
bu tiple doğum yapabilir miyim
-
sözlükte depresyonda olmayan var mı lan
-
üçü yetmez dördüncüsü olsun
-
seni dinlemekten gibilacağim icin usgunum
-
aishe kevaşesi
-
inci bros
-
geldim suku icin bana karı bulmuş
-
aishe söyle bakalım
-
chun li gibi
-
saç ekiminde önce enseden kök alınır
-
sisleri krese diye
-
takip ettigim youtupe kanallari
-
kuzenini giben varmı
-
beyler türkiyedeki enflasyon nasıl düşer
- / 2