1. 51.
    0
    yazık 18.yyda liberallerin yasakladığı pid0filiyi yine hortlattınız, yazık. dini ritüel olmadığını kanıtlamak için yok ergenlikten sonra sayılırmış falan. ulan öyleyse arabistanda 12 yaş altı evlenen 100.000 den fazla çocuk var. bunları fıkıhen normal karşılanmasının sebebi ayşedir. konu dışına çıkmadan, kıvırmadan...

    bi sen araplardan iyi biliyon zaten yaş saymayı.
    ···
  2. 52.
    0
    ecdadınızı giberim sizin.
    ···
  3. 53.
    0
    1 halife alkol içerse bunu normal yapmaz.
    ama
    halifeyle beraber halkından 100.000 kişi de içiyorsa, üzgünüm yurdum sabisi artık bize emanet.
    ···
  4. 54.
    0
    evet kötü olan vehabilerde iyi olan sünnilerde.kıyamam

    ülkede 6 milyon sübyancı var, tek meşrulaştıran imam nikahı.ve imam nikahının yerine göre meşru olabileceğini anlatan derste din dersi.bilinçaltından çocukları gibemeyeceksiniz artık

    http://inci.ca/uj15c5kojc
    burayada uğra

    http://en.wikipedia.org/wiki/marriageable_age
    ···
  5. 55.
    0
    kafir binler
    ···
  6. 56.
    0
    at gözlüğü
    hz aişe'nin hadisi sahihtir, yani kı-vı-ra-maz-sın.siz ergenlikten sonra sayıyorsunuz(ki 17 yaşındaki biri 600lü yılların arabistanında salıncakta sallanması mantıklı gelmiyor)araplar saymıyor. saymayan arapların kültürünün bizdeki yansımasını meşrulaştıran öğeleri zorla yaymak artık meşru olmayacak
    artık

    yurdum sabisi

    si-
    kil-
    me-
    ye-
    cek.
    ···
  7. 57.
    0
    he baboş arap imamların tarih bilgisi senden az
    ···
  8. 58.
    0
    islamı savunalar hiçbiriniz müslüman değilsiniz lan ahahashdadasdhasd
    ufak bir örnek verip kaçacam hahahaha
    hiçbiriz hacca gitmedi ve hacca gitmek islamın 5 şartından biridir. ve kuranda durumu olmayan gitmesede olur diye birşey yazmaz ahahahaha gibtirin gidi şimdi ahaha
    ···
  9. 59.
    0
    kötü olan ne varsa masumsunuz zaten. ebusuud fetvasıyla insan yakar zaar. evet temizsin ama olan yurdum sabisine oluyor, zorunlu din dersi halihazırda olan pid0filiyi meşrulaştırma faşizmidir.

    1. 78 türk kültüründe pid0fili göster bakalım?
    ···
  10. 60.
    +1
    dıbına godugumunun dölü. sen dinsiz pekekentsen girme çoluğunu çocuğunu da sokma züt. git babana söyle baba ben derslere girmicem zütümü gibtirecem diye ilkokullu bin
    ···
  11. 61.
    0
    @81 lan salak bende seçmeli olsun diyorum.din dersi gitmiyor bi yere
    ···
  12. 62.
    +1
    din ve vicdan özgürlüğü
    din allah ile kul arasında değil midir ?
    madem din ve vicdan özgürlüğü var, reşit ve mümeyyiz olunca birey kendisi seçim yapsa daha doğru olmaz mı ? ben şunu öğrenmek istiyorum, şu dersi almak istiyorum diye... henüz fiil ehliyeti bulunmayan sübyanı neden yönlendiriyorsun ? neden inancına müdahale ediyorsun ? din dersinde islamiyeti öğrettiğin kadar, museviliği de öğretsen o halde ? budizmi de öğretsen aynı şekilde ? yada en güzeli hiçbirini öğretmesen de bu konuda merakı olan kendisi öğrense... ???

    baskı değil de hizmetse neden hala cemevleri indirimli elektrik, su için mahkemelerle uğraşıyor. neden ibadethane statüsünde sayılmıyor ? aleviler organize olmuş, kötü amaç taşımayan, inancına uygun hizmet bekleyen insanlar değil mi ?

    bu ülke laik maik değil kardeşim. bu ülke abd'nin kendisine biçtiği rolü oynayan ılımlı-islamcı bir ülke. bundan bile tatmin olmayan şeriatçı pekekentlerin yaşadığı bir ülke...
    ···
  13. 63.
    +1
    http://hadis.ihya.org/buhari/konu/955.html

    muhafazid'in şehveti ve "tanrı"sı



    karılarından aişe, muhafazid'e şöyle diyor:

    -"ma era rabbeke illa yüsariu hevake" (bkz. buhari, e's-sahih, kitabu't-tefsir/33/7,kitabu'n-nikah/29;diyanet yayınlarından tecrid, hadis no:1721; müslim, e's-sahih, kitabu'r-rida/49, hadis no:1464; ibn mace sünen, kitabu'no:-nikah/57, hadis no: 200; ahmed ibn

    hanbel, 6/134,158)



    nedir bu sözün türkçesi?

    "vallahi rabbinin, senin arzunu hemen yerine getirdiğini görüyorum." (ahmed davudoglu, sahih-i müslim terceme ve serhi. 7/402)



    "rabbin teala (kadınlarının değil) ancak senin arzunun tahakkuna müsaraat ediyor. (çeviri : kamil miras, diyanet yayınlarından)



    aişe'nin sözü dilimize şöyle de çevrilebilir:

    "bakıyorum da, senin efendi tanrı'n, yalnızca senin şeyinin keyfini (hevanı) yerine getirmek için koşuyor." (*)



    hadiste, efendi tanrının yalnızca muhafazid'in "heva"sı için koştuğu açıkça belirtiliyor.

    heva: i̇nsanın arzusu, isteği. ama buradaki herhangi bir arzu, istek değil; cinsel istektir söz konusu olan. çünkü buradaki konu, cinsel isteğin üzerinde durulduğu bir konu. ayrıca "heva" söylendiğinde ilkin bu kavramda kullanılır. ragıp da, heva için : "meylun'nefsi ile'es-şehveti" (bkz. müfredat, heva) diyor. yani "nefsin şehvete eğilimi."



    ragip, aynı yerde, "heva"nın "şehvete eğilimli olan nefsin kendisi için de söylenebileceği"ni belirtiyor.



    aişe neden böyle diyor?

    muhafazid'in çok karısı var. yaşlanmış olan sevde bint zema'nın dışında hepsi genç, hepsi güzel. ve hepsi de cinsel istekli. adalet olsun diye, muhafazid'in bunlarla cinsel birleşmesi sıraya konmuştur. sevde'nin dışında kimse, sırasını başkasına kaptırmak istemiyor. i̇şte bu böyleyken, "ayet" geliyor; durumu değiştiriyor.

    muhafazid'in "heva"sı, "adalet"in önüne geçiyor:



    muhafazid'in kadın seçimi, cinsel alandaki isteği, hadisteki sözcüğü ile "heva"sı, adalete baskın geliyor ve sıra muhafazid'in isteği doğrultusunda, "ayet"le bozuluyor. ahzap suresinin 51. ayeti şu sözlerle başlıyor:

    -"(ey muhafazid!) onlardan (yani karılarından) dilediğini geriye bırakır, dilediğini öne alabilirsin... "

    ne demek bu?



    hadis ve yorumlara göre şu demek:

    -"ey muhafazid! artık nöbet, sıra zorunlu değil senin için. nöbeti, sırası gelse bile, dilediğin karınla cinsel birleşmeyi erteleyebilir, ondan önce dilediğin karınla yatabilirsin."



    sözün özü: kuran'ın tanrısı, muhafazid'in, karılarıyla olan cinsel ilişki düzenindeki işini kolaylaştırıyor. i̇lişkiyi sıraya koyma zorunluğunu kaldırıyor. "hangi karınla ne zaman yatmak istersen özgürsün" diyor.



    i̇şte bunun üzerine aişe dayanamayıp o sözü söylüyor:

    -"görüyorum ki senin efendi tanrı'n, senin şeyinin keyfini ... "



    aişe, bu durumu daha sonra, ahzap'ın 51. ayeti gelince anladığını; 50. ayet geldiğindeyse bunu pek anlayamadığını ve o nedenle, 50.ayette, "peygambere kendini (hem de mehirsiz olarak) verebilecek kadın "dan söz edilince şu tepkiyi gösterdiğini belirtiyor:



    -"olacak şey mi? bir kadın utanmaz mi ki, kendini bir erkeğe armağan etsin?"(tecrid, hadis no:1721)



    karılar içinde ayrıcalıklı olanlar:

    muhafazid, kimi karılarını daha çok severdi. kimini de daha çok tutardı. en çok tuttuğu karılarının başında aişe geliyordu. ebubekir'in kızıydı, o nedenle de etkiliydi. zaman zaman muhafazid'e kafa tutar gibi durumları bile olabiliyordu. zeki de olduğu için, birtakım

    ayrıcalıklar sağlayabilmişti. muhafazid'in cinsel ilişkilerindeki sıra düzeni bozulunca, karılar içinde en çok yararlanan o olmuştu. boşamasın diye muhafazid'in hoşnutluğunu kazanmak isteyen yaşlı ortağı sevde bint zem'a'nın "gün"ünü almıştı. baıka kumaların gününde de muhafazid'le yatabilirdi. muhafazid istediğinde, kendi günüyse başkasına vermezdi.



    muhafazid'in canı başka kadınla yatmak istese bile vermezdi gününü, sırasını.



    aişe: "günümü kimseye vermem"!



    aişe'nin anlattığına göre: muhafazid'e, herhangi bir karısının gününü, sırasını gözetmeksizin; dilediği karısıyla dilediği zaman yatma özgürlüğü veren "ayet", yani ahzab suresinin 51. ayeti geldikten sonra da, muhafazid'in aişe'nin gününde başka kadınla yatmak

    istediğinde aişe'den izin alma gereği duyardı. i̇zin isterdi ama aişe geri çevirirdi:

    -"eğer izin verme, vermeme yetkim varsa vermek istemiyorum. tanrı elçisi! bilesin ki hiçbir

    kimseyi sana (seninle yatmaya) yeğ tutmam." ( bkz. buhari, e's-sahih, kitabu tefsiri'l-kur'an/33/7)



    hadisten anlaşıldığına göre, aişe'nin bu karşı koyuşuna muhafazid artık ses çıkarmamış; "ayet var. ayet bana istediğim zaman dilediğim karımla yatma yetkisini vermiştir" dememiş ya da diyememişti.



    muhafazid'in karıları arasında hizipleşme



    peygamberin karıları iki hizibe ayrılmıştı: bir kesimde aise, safiyye ve sevde vardı. öbür kesimdeyse ümmü seleme ve peygamberin öteki karıları. müslümanlar, peygamberin aişe'ye olan sevgisini biliyorlar; o nedenle de peygambere bir armağanda bulunmak isteyen biri

    olduğunda armağanı sunmayı geciktirir; peygamber aişe'nin odasına gittiğinde sunardı.



    muhafazid' in karıları: "adalet isteriz!"



    bunu üzerine, ümmü seleme hizibi söylenmeye başlandı. bu kesimde olan kadınlar gidip

    ümmü seleme ile konuştular:



    -ümmü seleme! peygambere söyle. herkesle konuşsun; peygambere kim bir armağan vermek isterse, peygamberin hangi karısının yanında bulunduğuna bakmaksızın armağanını sunmasını duyursun.

    muhafazid aldırmıyor:

    ümmü seleme, karıların dediklerini peygambere söyledi. ama peygamber bir şey söylemedi.

    karılar gelip ümmü seleme'ye sordular:

    -ne dedi peygamber?

    -bana bir şey demedi.

    -öyleyse bir kez daha söyle ona!

    ümmü seleme, kendi gününde (ilişki için) geldiğinde peygambere yine söyledi. ne var ki peygamber ona yine bir şey söylemedi. kadınlar sorunca yine "peygamber bana bir şey söylemedi" dedi. kadınlar da, "sana karşılık verinceye kadar söyle ona söylediklerimizi" dediler. peygamber cinsel ilişki için dönüp geldiğinde, ümmü seleme ona kadınların dediklerini yine anlattı. bu kez peygamber konuştu:

    muhafazid: "bana vahiy, yalnızca aişe'nin gününde geliyor"!

    -aişe konusunda beni üzme! bil ki, hiçbir kadın koynumdayken bana vahiy gelmez de,

    yalnızca o koynumda bulunduğu sırada bana vahiy gelir.

    bunun üzerine ümmü seleme söyle dedi:

    -ey tanri elçisi! seni üzdüğüm için tanrıya sığınıp tevbe ediyorum!

    karılar, muhafazid'in kızı fatima'yı araya koyuyorlar:



    aynı kadınlar sonra peygamberin kızı fatima'ya başvurdular; onu peygambere gönderdiler.

    şöyle demesini istediler:

    -karıların tanri için senden, ebubekir'in kızı (aişe) konusunda (kayırmayı bırakıp) adaletli davranmanı istiyorlar.

    fatima'nın aracılığı da bir sonuç vermiyor:

    fatima da peygamberle konuşup kadınların dediklerini iletti. peygamberse şöyle karşılık verdi:

    -kızcağızım (sevgili kızım)! benim her sevdiğimi sen sevmezmisin?

    fatima karşılık olarak:

    -evet!

    peygamber:

    -öyleyse sen de aişe'yi sev!





    49 yaşındaki adam (muhafazid),

    6 yaşındaki bir çocuk (aişe) ile evleniyor:
    Tümünü Göster
    ···
  14. 64.
    0
    misal, ninen 15-14ünde evlenmiş olabilir.bu şuan 14 yaşında evlenmeni meşrulaştırmaz. şuandan bahsederken çanakkaleden örnek veriyorsun, olm armutsun ak.14 yaşındada evlenirsin imam nikahı onun için, onu meşrulaştıran, iyi şey olduğunu, caiz olduğunu söyleyende din dersi.

    benim istediğimde güzide öğretinin zorunlu olmaması.
    ···
  15. 65.
    +1
    yine aişe'nin kendisinin anlattığını dile getiren bir hadis:

    bu hadisin başında, aişe aynen şöyle diyor:

    -"peygamber benimle evlendi; ben o sırada 6 yaşındaydım."

    evet, bir yanda 49 yaşındaki muhafazid, öbür yanda 6 yaşındaki aişe evleniyorlar.



    muhafazid ile evlendiği zaman aişe'nin 6 yaşında olduğunun i̇slam dünyasında kabulu zorunlu. çünkü bunu anlatan "hadis", tartışmasız "sağlam (sahih)" kabul edilir. bu hadisi, i̇slam dünyasında en sağlam olarak benimsene gelmiş olan buhari'nin ve müslim'in "e's-sahih"lerinde de buluyoruz.



    anlatıldığına göre evlilik gerçekleşiyor ama yine de 3 yıl kadar zifaf (yani cinsel birlesme) gerçekleşmiyor. bu süre geçtikten sonra oluyor zifaf !



    aişe 9 yaşındayken 52 yaşındaki muhafazid ile gerdeğe giriyor:

    hadisi izleyelim. aişe anlatıyor:

    -"ve ben dokuz yaşındayken benimle gerdeğe girdi. medine'ye göçmüştük. haris ibn hazrec oğullarına konuk olduk. o sırada sıtmaya yakalandım. saçlarım döküldü. saçlarım yeniden geldi; bölükler oluştu. annem ümmü ruman bana geldi. arkadaşlarım ile birlikte salıncakta sallanıyorduk. annem beni çağırdı. yanına gittim. benden ne istediğini bilmiyordum. elimi

    tutup alıp zütürdü. evin kapısına gelince durdu. soluk soluğa kalmıştım. sonunda soluğum biraz yatıştı. annem, sonra biraz su alıp yüzüme başıma değdirdi. sonra beni eve soktu. bir de baktım ki bir takım medineli kadınlar. evdeler. bana şöyle demeye başladılar:



    -hayırlı, bereketli olsun. i̇yi şanslar.



    annem beni bu kadınlara teslim etti. bunlar benim saçımı başımı yıkadılar, beni güzel bir

    biçimde hazırladılar. peygamberle birden karşılaşmaktan başka hiçbir şey beni korkutmamıştı.

    kadınlar, beni ona teslim ettiler. ve ben o sıralar 9 yaşındaydım."

    aişe, muhafazid'in koynuna verilmek üzere zütürüldüğünde, salıncakta sallanıp oynayan bir

    oyun çocuğuydu. yani muhafazid, 52 yaşında böylesine bir çocukla cinsel birleşimde

    bulunmuştu.



    bir kız 9 yaşına geldiğinde, i̇slam hukukunda "şehvet konusu" oluyor:



    aişe 9 yaşındayken muhafazid'in koynuna sokulmuş olunca, islam hukuku bundan şu sonucu çıkarıyor:" 9 yaşındaki bir kız, müstehat (şehvete konu olabilecek çağda) sayılır" diyor. ve bu nedenle de 9 yaşındaki bir kız çocuğu ile evlenilebileceğini bildiriyor.



    aişe, muhafazid'in karısıyken büyüyecek ve 18-19 yaşına geldiğinde de muhafazid'in ölümü üzerine, kimi kumaları gibi, çok genç yasta dul kalacaktır. ve hiçbir erkekle evlenmemeye "mahküm" edilerek…

    muhafazid'in karıları, müminlerin anaları sayıldığı için...

    • *

    (*)

    (ben ekledim-s.kaçmaz)

    [“fasıl:tefsi̇r bölümü - esbab-i nüzule dai̇r

    konu:ahzab suresi

    ravi:urve

    hadis:

    hz. aişe buyurmuştur ki: "havle bintu hakim (ra), resulullah (sav)a kendisi gelip evlenme teklif edenlerdendir quot aişe ra devamla dedi ki quot ben kıskançlığın şevkiyle quot kadın kısmı bir erkeğe evlenme teklifi yapmaktan sıkılmaz mıquot diyerek bu şekilde hz peygamber sava teklifte bulunanları kınardım). ne zaman ki: "onlardan kimi dilersen (nevbetinden) geri bırakır, kimi de dilersen yanına alabilirsin. (nevbetinden) geri bıraktıklarından kimi istersen (nezdine almak)da da sana güçlük yoktur... " (ahzab, 51) mealindeki ayet nazil oldu, (kendimi tutamayarak): "ey allah`ın resulü, görüyorum ki, rabbin seni memnun kılmada gecikmiyor" dedim.]

    http://hadis.ihya.org/ksitte.php?t2=hadis&ara=a
    Tümünü Göster
    ···
  16. 66.
    0
    @1 @2 sizin o küçük beyninizi gibeyim
    ···
  17. 67.
    0
    senin, "adetten sonra sayılır!1111" diye yırtınman hadisi, islami coğrafyada yaygın olan pid0filiyi değiştirmez.

    evet paşanın din bilgisi şiilerdende vahhabilerdende yüksek.

    kıvırmanın son demleri
    ···
  18. 68.
    +1
    ulan dinle diyanetle zerre işiniz yok odun beyinliler, bari 3-5 bişey öğrenin de aklınızda yer etsin yeri gelince öleceğiniz hesaba çekileceğiniz... Aynı küçücük çocuğa yüzme öğretmek gibi, orda mantık hatası var mı size göre? Yok tabiki o yüzme çünkü, ileride çocuk orda güzel hatunlar falan görecek ama küçücük çocuğa duanın namazın ne olduğu anlatılınca hemen kendinizi laikliğin yılmaz savunucusu ilan ediyorsunuz, defolun gidin şimdi amerikada falan yaşayın orda herşey normal herşey edep adap sınırları içinde kabul ediliyor.

    Özet: insanı allahtan dinden uzaklaştırarak içinden allah korkusunu alırsanız o kişiyi durduracak hiçbir kolluk kuvveti güç olamaz o yüzden dinsiz imansız yetişen nesilleri gördükçe son yıllarda artan şiddet ve hırsızlıkları arsızlık ve saygısızlıkları ve elbette sebepleri iyi irdelemek lazım
    ···
  19. 69.
    0
    @91 son yıllarda artan dünyaya kıyasla pid0filiyi, 14 yaşında karısıyla evlenen başkannı, islamcı gazete yazarları, pedofil vekilleri görüyorum ben.sen yüzme örneğini görüyorsun bende "aman namusum azalmasın!" mantığıyla 13 yaşında evlendirilmiş kızları görüyorum.
    ···
  20. 70.
    0
    @93 ben genelin örneğini veriyorum sen bir kişinin yaptıklarını referans alıyorsun. işte buna at gözüğü ile bakmak diyorlar, benzeri örnek ise
    "ben islamcılara kızdım imamlara hocalara kızdım o yüzden ibadet etmiyorum" diyen zihniyette de var. emin ol bunu söyleyen bir sürü kişi var, çok fazla hemde... peki senin aklın yok mu yarın birgün onların ne yaptığı onları senin ne yaptığın seni bağlayacak diyorum cevap yok.

    özet: her kul ölümü tadacaktır.
    ···