/i/İnanç

İnanç
  1. 26.
    +1
    (bkz: Cikcik1289)
    ···
  2. 27.
    +1
    Bakıyorum müslümanlar cevap veremiyor, tek bildikleri günah, kafir demek, ne kadar dar görüşlüsünüz lan aciyorum sizlere, kardeşimiz sizde doğruyu öğrenin diye çabalıyor fakat siz hala olaylara at gözlüğünüz ile bakiyorsunuz
    ···
    1. 1.
      0
      Teşekkür ederim panpacım.

      Boşver, bunların da suçu yok ki amq.

      Küçükken beyinleri yıkandığı için böyleler.
      ···
  3. 28.
    +1
    KURANA GÖRE ALLAH KADINLARA DÜŞMANDIR.

    NiSA -117. Onlar, Allah’ı bırakıp ancak dişilere tapıyorlar. Hâlbuki  azgın bir şeytana tapmaktadırlar. (Allahın kadın hakkında azgın şeytan kadın demesi)

    Bir anlaşamama durumunda şahit olabilecek erkek varsa kadın bu konuda şahitlik yapamaz. Kadın şahitlik yapacak akıldan yoksundur.

    BAKARA SURESi.. AYET..282….şahitliklerine güvendiğiniz iki erkeği; eğer iki erkek olmazsa, bir erkek ve iki kadını şahit tutun. Bu, onlardan biri unutacak olursa, diğerinin ona hatırlatması içindir

    Kadınlara miras olarak bir şey kalırsa kendine düşen payın ancak yarısını alabilir.
     
    NiSA SURESi.. AYET 11..Allah, size, çocuklarınız hakkında, erkeğe iki dişinin payı kadarını emreder. iki den fazla kız iseler, bıraktığının üçte ikisi onlarındır. Eğer kız bir ise yarısı onundur. Ölenin çocuğu varsa, geriye bıraktığı maldan, ana babasından her birinin altıda bir hissesi vardır. Eğer çocuğu yok da ana babası ona varis oluyorsa, anasına üçte bir düşer.

    Erkekler tarafın dan şiddet uygulanması dövülmesi

    NiSA SURESi.. AYET.34..Erkekler, kadınların koruyup kollayıcılarıdırlar. Çünkü Allah, insanların kimini kiminden üstün kılmıştır. Bir de erkekler kendi mallarından harcamakta dırlar. iyi kadınlar, itaatkârdırlar. Allah’ın koruması sayesinde onlar da “gayb”ı korurlar. başkaldırdıklarını gördüğünüz kadınlara öğüt verin, onları yataklarında yalnız bırakın. onları dövün.

    Kadının kocasını, Eşini birden fazla kadınla paylaşmak onursuzluğuna zorlanması

    NiSA SURESi.. AYET.3..Eğer, yetim kızlar hakkında adaletsizlik etmekten korkarsanız,  size helâl olan  kadınlardan ikişer, üçer, dörder olmak üzere nikâhlayın. Eğer  adaletli davranmayacağınızdan korkarsanız, o taktirde bir tane alın veya sahip olduğunuz  ile yetinin.

    Siz kızınıza böyle davranabilirmisiniz ki Allah yarattığı kadına böyle davransın.

    Siz kuran Allah kitabıdır diyebiliyormusunuz ?
    ···
  4. 29.
    +1
    Ahzap suresinin 51. Ayeti su sözlerle basliyor: -"(Ey muhafazid!) Onlardan (yani karilarindan) diledigini geriye birakir, diledigini öne alabilirsin... " Ne demek bu? Hadis ve yorumlara göre su demek: -"Ey muhafazid! Artik nöbet, sira zorunlu degil senin için. Nöbeti, sirasi gelse bile, diledigin karinla cinsel birlesmeyi erteleyebilir, ondan önce diledigin karinla yatabilirsin." Sözün özü: Kuran'in tanrisi, muhafazid'in, karilariyla olan cinsel iliski düzenindeki isini kolaylastiriyor. Iliskiyi siraya koyma zorunlugunu kaldiriyor. "Hangi karinla ne zaman yatmak istersen özgürsün" diyor.

    Iste bunun üzerine Aise dayanamayip o sözü söylüyor: -"Görüyorum ki senin Efendi Tanri'n, senin seyinin keyfini ... " Aise, bu durumu daha sonra,

    Ahzap'in 51. Ayeti gelince anladigini;

    50. Ayet geldigindeyse bunu pek anlayamadigini ve o nedenle, 50.ayette, "Peygambere kendini (hem de mehirsiz olarak) verebilecek kadin "dan söz edilince su tepkiyi gösterdigini belirtiyor: -"Olacak sey mi? Bir kadin utanmaz mi ki, kendini bir erkege armagan etsin?"(Tecrid, hadis no:1721) Karilar içinde ayricalikli olanlar: muhafazid, kimi karilarini daha çok severdi. Kimini de daha çok tutardi. En çok tuttugu karilarinin basinda Aise geliyordu. Ebubekir'in kiziydi, o nedenle de etkiliydi. Zaman zaman muhafazid'e kafa tutar gibi durumlari bile olabiliyordu. Zeki de oldugu için, birtakim ayricaliklar saglayabilmisti.

    Bu hadisin basinda, Aise aynen söyle diyor: -"Peygamber benimle evlendi; ben o sirada 6 yasindaydim." Evet, bir yanda 49 yasindaki muhafazid, öbür yanda 6 yasindaki Aise evleniyorlar. muhafazid ile evlendigi zaman Aise'nin 6 yasinda oldugunun Islam dünyasinda kabulu zorunlu. Çünkü bunu anlatan "hadis", tartismasiz "saglam(sahih)" kabul edilir.

    Bu hadisi, Islam dünyasinda en saglam olarak benimsenegelmis olan Buhari'nin ve Müslim'in "e'sSahih"lerinde de buluyoruz. Anlatildigina göre evlilik gerçeklesiyor ama yine de 3 yil kadar zifaf (yani cinsel birlesme) gerçeklesmiyor. Bu süre geçtikten sonra
    ···
    1. 1.
      0
       Bu süre geçtikten sonra oluyor zifaf ! Aise 9 yasindayken 52 yasindaki muhafazid ile gerdege giriyor: Kadinlar, beni ona teslim ettiler. Ve ben o siralar 9 yasindaydim." Aise, muhafazid'in koynuna verilmek üzere zütürüldügünde, salincakta sallanip oynayan bir oyun çocuguydu. Yani muhafazid, 52 yasinda böylesine bir çocukla cinsel birlesimde bulunmustu.

      Islam hukuku bundan su sonucu çikariyor:" 9 yasindaki bir kiz, müstehat (sehvete konu olabilecek çagda) sayilir" diyor. Ve bu nedenle de 9 yasindaki bir kiz çocugu ile evlenilebilecegini bildiriyor.

      Devenin üzerinde kapali bir yer ("mahmil"); Aise de içinde. Gidilir; baskin yapilir, elde edilecekler elde edilir ve dönüs baslar. Gidis Medine'ye dogru. Derken bir konak yerinde biraz kalinir. Gecenin bir kesimi. Bir süre sonra; kalkip yola koyulmaya yönelis. Tam bu sirada bir sey olur: Aise çisi için ya da öbür isini görmek üzere birlikten ayrilir. Ayrilisini haber verse olmaz miydi? Olurdu ama, kimseye haber vermemis iste.:

      Muattal Oglu Safvan. Safvan, Aise' yi devesine bindirir. Yola koyulus. En sonunda, bir konak yerinde birlige ulasilir.
      Aise ayrilip giderken o denli insan içinde nasil olmustu da kimse görmemisti? Yani Safvan' la Aise birbirlerini taniyorlardi. Bu "tanisma", ileri ölçülerde bir "anlasma" ya varmis olamaz miydi? Aise "zina" ile suçlaniyor: Aise' nin Safvan' la yolda "neler yapmis olabilecegi" üzerinde duruluyordu. Yogunlasan kusku. Dedikodular alip yürümüstü. bunun üzerine. muhafazid'den izin alir ve babasinin evine gider. Orada da, durumuna iliskin "Tanrisal bir açiklama" bekler. (Ayni hadise bkz.) Beklenen "vahiy" bir türlü gelmiyor: Hadiste, bu olaya iliskin "vahy"in "gecikmesi"nden sözediliyor. Ve muhafazid, "kari"sindan, yani "Aise"den ayri kalisindan dogan soruna çözüm için yakin çevresini topluyor. Bunlarin içinde Ali de vardir.

      Ali, görüsünü söyle dile getiriyor: - "Ey Tann Elçisil Ta nri dünyayi sana dar etmedi ya! Aise'den baska da var, kadin çok"

       muhafazid: "Aise! Böyle bir suçun
      ···
    2. 2.
      0
       muhafazid: "Aise! Böyle bir suçun varsa tevbe et!" - "Aise! Senin hakkinda bana söyle söyle dedikodular geldi (Safvan'la iliski kurdugundan sözediliyor).

      Eger bu suçu islemedinse Tanri seni aklayacaktir. Ama eger isledinse bu suçundan dolayi Tanri'ya yönel, tevbe et! Çünkü bir kul, suçunu boynuna alir ve tevbe ederse, Tanri da onun tevbesini kabul eder." Aise'nin "zina" etmedigine iliskin "18 ayet" birden iniyor: Onca (hadise göre bir ay) gecikmeden sonra "vahy" gelmistir. Hem de kimine göre "10 ayet", kimine göreyse "18 ayet" birden... (Bkz. Nûr, ayet: 11-20. Buna göre toplam: 10 ayet. Ama tefsirlerde toplam: 18 ayet oldugu belirtilir. Bu ayetler, birinci ve ikinci orijinalleri yakildigi için muhafazid dönemindeki biçimini tam olarak bilemedigimiz (bunun için daha sonraki yazilara bkz.) Kur'an' in bugünkünde, Nur Suresinde yer aliyor. Bu ayetlerde, "zinayi" kanitlamak için "dört tanik göstermek gerektigi", bu gösterilmedigi zaman iftira olacagi açiklandiktan (bkz. Nur, ayet: 13) sonra, ad vermeden "iftira edenler" çok agir biçimde kinaniyor. Iste âyetlerden bir kesim (Diyanet'in resmi çevirisiyle): - "muhafazid' in esine o yalani uyduranlar, içinizden bir gürûhtur. Bunu kendiniz için kötü sanmayin. O, sizin için hayirli olmustur. O kimselerden her birine, kazandigi günâh karsiligi, cezâ vardir. Içlerinden elebasilik yapana ise, büyük azâb vardir. Onu isittiginiz zaman; erkek, kadin mü'minlerin, kendiliklerinden hüsn- ü zanda bulu- nup da: 'Bu apaçik bir iftiradir!' demeleri gerekmez miydi? Dört sahid getirmeleri gerekmez miydi? Iste bunlar, sâhid getirmedikçe Allah katinda yalanci olanlardir. Allah'in dünyâ ve âhirette size lutuf ve merhameti olmasaydi o kötü sözü yaymanizdan ötürü, büyük bir azaba ugrardiniz.

      Tanri "vahiyle" açiklama yapacakti da, bu açiklamayi daha önce, yani dedikodular olusup yayilmadan niçin yapmadi? Neden "bir ay" bekledi de, basta "peygamber"i ve sevgili karisi olmak üzere herkesi üzdü? Gelismeler neden böyle olmustur?
      ···
  5. 30.
    +1
    Bir "zinanin" kanitlanmasi için "dört tanik" istemek, gerçekçi bir yaklasim midir?

    Hadiste belirtildigine göre: Aclanogullari'nin ileri gelenlerinden Medineli Asim Ibn Adyy in ve ayni kabileden Uveymir'in

    "Peygamber"den bir sorulan olur: - Bir adam, karisini bir adamla zina ederken bulsa ne yapmali? Karisinin tam karni üzerinde bulsa? Eger gidip dört erkek tanik bul- maya yönelirse, zina eden adam isini bitirip gidecektir!!!

     

    Dört tanik mi aramali, yoksa..?

    muhafazid 56 yasindaydi o sirada. Güzel körpecik Cüveyriyye'yi, koynuna almak için hiç zaman yitirmemisti. Suyun yaninda hemen kurulan mesin çadirinda isini görmüstü. Karilarindan Aise de oradayken... Cüveyriyye ve Aise ayni yastalardi. Medine'ye dönüste de Aise'nin kolyesi ve Safvan olayi meydana gelecektir. Acaba, Aise muhafazid'den bir öç almak istemis miydi? Cüveyriyye'yi kiskanmis olarak?.. "Kurtulmalik" lar ödenmeden ve tutsaklar daha özgürlüklerine kavusturulmadan bir sey olmustu. Anilmaya, üzerinde durulmaya deger bir sey:
    muhafazid, tutsak kadinlarin irzlarina geçilmesine izin veriyor:
    Ebu Said el Hudfi'nin anlatmasiyla "tutsaklar arasinda Arab'in en
    nefis kadinlari" bulunuyordu. (Bkz. Müslim, e's-Sahih, Kitabu'n- Nikâh/125, hadis no: 1438.) Ve o baskini gerçeklestirmis olan Müslümanlarin agizlarinin suyu akiyordu güzel kadinlari görürken. Hemen yatmak istiyorlardi. Yatmak istedikleri kadinlar, birer "cariye" durumuna gelmis degiller miydi? Öyleyse müslümanlara "helâl"diler.

    Müslümanlar, ellerindeki "tutsak kadinlar"la cinsel iliskide bulunmak istiyorlardi. Ama bir sorunlari vardi: Ya çocuklari olursa? Iliski kuracaklari bu kadinlardan çocuk olsun istemiyorlardi.

    Kaynak yanıtta...
    ···
    1. 1.
      0
       (Bkz. Diyanet yayinlarindan Tecrid, 1596 numarali hadis, not: 1.) Kisacasi: Tutsak kadinlarin irzina geçebilirlerdi "gaziler". Ama bu is i yaptiktan sonra da "çocuk sorunuyla" karsilasmak isteniyorlardi. Çünkü gerektiginde bu tutsak kadinlari satabilirlerdi. Buna bir engel çikmamaliydi. "Azl"i bunun için istemis ve "Peygamber"e danismislardi. Peygamber de temelde bu kadinlarin irzlarina geçilmesinde bir sakinca görmüyordu, buna izin veriyordu.
      ···
  6. 31.
    +1
    Reserved
    ···
  7. 32.
    +2 -1
    SÜBYANCILIK(KÜÇÜK ÇOCUKLARLA SEX)

    Kuranda sùbyanciligin oldugunu iki ayetle kanitlamaktayiz... Talak 4. ve Nisa 23. ayetler...

    Nisa Suresi.. ayet.23 - Size şunlarla evlenmek haram kılındı: Analarınız, kızlarınız, kız kardeşleriniz, halalarınız, teyzeleriniz, erkek kardeş kızları, kız kardeş kızları, sizi emziren süt anneleriniz, süt kız kardeşleriniz, karılarınızın anneleri, kendileriyle zifafa girdiğiniz karılarınızdan olup evlerinizde bulunan üvey kızlarınız,
    -anneleri ile zifafa girmemişseniz onlarla evlenmenizde size bir günah yoktur-
    öz oğullarınızın karıları, iki kız kardeşi (nikah altında) bir araya getirmeniz. Ancak geçenler (önceden yapılan bu tür evlilikler) başka.10 Şüphesiz Allah çok bağışlayıcıdır, çok merhamet edicidir.
     
    Dolayisi ile anasına bakıp serbetsce üvey kızı ile cinsel ilişkiye girilmesinde sakınca olmadigını vurgulayan bir ayettir.

    Sübyancılığın (çocuklarla sex) önünü açan diger ayet ise Talak 4. ayettir.
     

    TALAK suresi ..ayet..4 - Kadınlarınız içinden âdetten kesilmiş olanlarla, henüz âdetini görmemiş bulunanlardan eğer şüphe ederseniz (iddetlerinin nasıl olacağında tereddüt ederseniz), onların bekleme süresi üç aydır.
    Gebe olanların bekleme süresi ise, yüklerini bırakmaları, doğum yapmalarıdır. Kim Allah'tan korkarsa, Allah ona işinde bir kolaylık verir.
     

    Boşanmanın esaslarının anlatıldığı bu ayet hayli ilginç bir detay içeriyor. ‘Henüz adet görmeyen’ kadınlardan ‘nasıl boşanılacağı’ anlatılıyor. Doğal olarak buradan şu sonuç çıkarılıyor; daha ergenliğe girmemiş kızlarla evlenilebilir ve hatta boşanılabilir! Esasen pid0fili diye tabir edilen bu durumda pek şaşılacak bir şey yok, zaten yüzyıllardır islam'ın egemen olduğu ülkelerde yaşanan bir uygulama. Kurandaki karşılığı da bu ayette kendini göstermiş.

    Kuranı cahil cühela uçkur düşkünleri yazmıstır.Öyle olmasa,,,

    Yaratan bir gücün bedevinin cinsel sapıklıklarının Önlerini açıp azdırmak için yanıp tutuşduğunu düşünmek  akıla mantığa sıgmaz.

    Böyle insanın köle olmasını  savunan bir kitabı Allah gönderdi diyebilirmiyiz?

    Köleciliği savunan bir Kitaba Allahın kitabı demek Allaha hakaret değimlidir? Yarattıklarının birbirini öldürmesinden nasıl bir keyf almaktadırki Allah sürekli savaş ve öldürme istemektedir.

    Böyle bir Allah olabilirmi? Yada Allah böyle savaş kitabı göndermiş olabilirmi?
    Tümünü Göster
    ···
  8. 33.
    +2 -1
    KURAN AYET OLARAK 23 YILDA GELDi iSE AYETLERDE NEDEN BU KiTAP DER

    Kuran'ın orijinali Küçük taşlar, deri, ağaç parçası, kemik gibi çeşitli nesnelere yazılıydı. Denildi eee nerede o zaman denilince …Yakıldı dediler. Bunlar da dünyanın hiç bir tarafında yok.

    Neden yakıldı? kim yaktı? niye yaktı? Neredeler? bilen yok..ne ilginç değilmi? 

    Biz Türkler kuran dan bin yıl önce Orhun yazıtlarını bırakabilmişken. kurandan gunumuze neden yazili kayit, ulasmadi? Nerede bu kemikler ceylan derileri? Neden birtane bile orijinal belge yok.. sumer tabletleri, mumyalar, papirusler  gunumuze kadar ulasirken kuranin orijinal bir ayeti gunumuze ulasmadi.. muhafazid kuranın Allahtan geldiğine inanacak insanlar olduğunu düşünseydi  yazin daglara taslara bu kitabi demezmiydi?

    muhafazid öldügunde ortada kuran isimli  bir kitap yoktur…23 Yılda parça parça Cebrail tarafından gece rüyasına getirildiği söylenen şeylere nasıl kitap demiştir.. yoksa dememiştir de sonra birilerimi kitap diye yazmıştır.

    YUSUF suresi -2.Ayet. Muhakkak ki, biz onu anlayasınız diye Arapça bir kitap olarak indirdik

    EN’AM-92..Bu (Kur'an), Ümmü'l-kura (Mekke) ve çevresindekileri uyarman için sana indirdiğimiz ve kendinden öncekileri doğrulayıcı mübarek bir kitaptır. Âhirete inananlar buna da inanırlar ve onlar namazlarını hakkıyla kılmaya devam ederler

    Ayet ayet 23 yılda indiği söylenen KURANın ilk ayetlerinde yer alan bu kitap sözü hiç ilginizi çekmedimi?

    Bu kuranın sonradan yazıldığı ve oluşturulduğunun ispatı değil mi?

    Kahire Universitesinin felsefe profesoru olan Hassan Hanafi, gecen yil yapilan fikir ozgurluguyle ilgili bir seminerde, Kuranin celiskilerle dolu oldugunu belirterek, "Supermarket gibi, istediginizi alip, istediginizi birakabilirsiniz." dedi.

    Sorbonne Universitesinden doktora sahibi olanHassan Hanafi, gencliginde Musluman Kardesler'e yakindi, islamin yenilikci kanadindan olan Hassan Hanifi Halen, Kahire Üniversitesi'nde felsefe profesörlüğü ve üniversitenin...

    Devamı yanıtta...
    ···
    1. 1.
      0
      Üniversitesi'nde felsefe profesörlüğü ve üniversitenin Felsefe Bölüm Başkanlığı'nı yapıyor. 
      Biz Turkce konusanlar Islami anlamamakla itham ediliyoruz nedeni kuran dili arapcayi bilmememiz..Iyi de, Hassan Hanafi de Arapcayi bilmez mi?
      Kendi dilinden olan kitabi Turkiyeli Araplar kadar yorumlamaktan aciz midir?

       

      Ayet sayısında bile tartışmalar yaşanmaktadır. kimileri 6666 kimileri 6234 kimileride başka rakamlar söylemektedir.bu durum yukarda anlatılanlara göre gayet normal olarak görülmektedir.

      Burada said nursi'de dergi calisanlari da kendi iman ettigi kuranin ayetlerini 6666 ayet olarak acikliyor..

      Radyo  yayinlarini “icinde melekler konusuyor” diye izah eden  said nursi’nin cehaletini biliyoruz..soz konusu dergide bu internet ve iletisim ortaminda bile hala kuranin 6666 ayet degil 6236 ayet oldugunu ogrenememis.

      Sanki bir defa anlaşılamıyormuş gibi Kuran'da birçok cümle değişik yerlerde birçok defa tekrarlanır.Bu tekrarları saymazsanız 500 sayfalık Kuran 50 sayfa tutmaz.

      Lut'un kavminin homociksüel ilişkisi 5 ayrı yerde anlatılır.
      7/80, 26/165, 27/54-55, 29/28

      Musa'nın sihirbazlara kendi sihirbazlığını göstermesi 5 ayrı yerde anlatılır.
      7/115, 10/80, 20/66, 26/43, 27/10-12,

      Firavun'un ellerinizi ayaklarınızı çaprazlama keseceğim lafını 3 ayrı yerde tekrarlar.
      7/124, 20/71, 26/49

      Musa'nın asasıyla denizi yarıp Firavun askerlerinin boğulması 7 ayrı yerde anlatılır.
      2/50, 7/136-139, 10/90, 20/77-78, 26/63-66, 44/24, 51/40,

      Bir defada anlaşılamıyorda sanki Yaratıcı papağan gibi aynı cümleyi Namaz kıl, zekat verin 26 ayrı yerde tekrarlarmı?. Ne olur şaşırmayın, Yaratıcı böyle kitap göndermez, uyanın biraz.
      2/43, 2/83, 2/110, 2/177, 2/277, 4/77, 4/162, 5/12, 5/55, 9/5, 9/11, 9/18, 9/71, 19/31, 19/55, 21/73, 22/41, 22/78, 24/37, 24/56, 27/2, 31/4, 33/33, 58/13, 73/20, 98/5

      Nuh'un halkının uyarılması ve tufana maruz kalışları 9 ayrı yerde anlatılır.
      7/64, 10/73, 23/28, 25/37, 26/105-119, 29/14-15, 37/75-82, 51/46, 54/11-13,
      ···
    2. 2.
      0
      Bastan saçmalamışın Osmanlı o metinleri istanbula getirtti nerde tam bilmiyorum arastir sen bende
      ···
    3. 3.
      0
      6666 ayet kolay ezberlensin diye yapilan bisi sen bence intihar et
      ···
    4. diğerleri 1
  9. 34.
    +1
    ben okuyorum yazabilirsin bu arada böyle konularda icini dokmek istersen bana yaz muhabbet ederiz
    ···
  10. 35.
    +1
    Vay amk
    ···
  11. 36.
    +1
    Lan zaten kuran değiştirilmiş bunu bilmeyen maldir amk
    ···
  12. 37.
    +1
    ikinci attığına da cevap vermişlerdi , biraz daha toplumsal konuları ele alarak argüman üretsen daha iyi olur aslında.
    Kadının toplumsal statüsü felan
    ···
  13. 38.
    +1
    Devam ediyorum...
    ···
  14. 39.
    +2 -1
    Yav bı sg kafir
    ···
    1. 1.
      0
      Ananı kafirler gibsin.
      ···
    2. 2.
      0
      Madem kafirsin madem istediğin inanca sahipsin ozaman paşa paşa saygı duyucaksin islama gavur
      ···
    3. 3.
      0
      Saygı duy diyip sg kafir diyen anasının dıbına kepler 452b soktumun çocuğu seni kapıya sıkıştırır zütünü gıdıklarım yavşak gibtir git.
      ···
    4. 4.
      0
      huur çocuğu islami neden kotuluyon gavursan gavurlugunu bil hee bizim dinimizdede senin gibi huur çocuklarına gavur denir o yüzden gavur diyorum şimdi sg burdan
      ···
    5. diğerleri 2
  15. 40.
    0
    Ayrıca Uhud savalı ile olan bilgilerin de yalan. Ya kaynağın ne bi söyler misin? zütünden uydurup buraya yazma. Uhud ile alakalı o kadar kaynak bakmışımdır birinde bile kadına rastlamadım bu ne saçmalık?
    ···
    1. 1.
      -1
      Senin kaynağın ne huur evladı seni buhari hadisi bunlar len mQ ananın amı hadisi asalak huur çocuğu adam tek tek anlatmış daha ilk entrylerine cevap veriyo aradan 20 entry geçmiş hiçbirini okumadan direk yazmış tipsiz huur çocuğu seni
      ···
  16. 41.
    0
    Ya sen mal mısın? Afedersin de Kuranın 23 yılda indirilseydi bırak o zamanki insanları Hz peygamberin kendisi bile anlayamazdı o kitabı.
    ···
  17. 42.
    0
    sığınaklara, kaale almayınca ses keser kafir.
    ···
  18. 43.
    0
    Aptal 8 gün deģil 8 evre.
    ···
  19. 44.
    0
    Bkz: (Cikcik1289)
    ···
  20. 45.
    0
    Snece herkes o kadar değişikliğe katlanabilirmiydi ?
    ···